Himalaya Herbals products

Am tot vazut produsele de la Himalya Herbals prin plafare, prin farmacii, pe ici pe colo..:PAm auzit despre cateva din ele si chestii destul de bune incat sa ma determine sa le testez. Cineva mi-a spus ca pe site-ul asta le gasesc pe toate toate, impartite frumos pe categorii, cu descriere si all that bla: http://www.hboutique.ro/. Nu as stii sa va spun exact daca e site-ul oficial, but I suppose so! Oricum le puteti gasi in muuuulte locuri si online si "in viata reala":)). Preturile de pe site-ul oficial variaza prea putin prin alte parti, daaaaar...eu le-am luat mai eftinute!!Acum nu as stii sa va spun exact care e faza pentru ca le-am achizitionat printr-un intermediar de la o tipa care e "reprezentant" cred. Nu stiu sa va spun exact daca la "reprezentanti" sunt mai ieftine, nu cunosc detalii, eu zic merci ca am avut "pile" si o sa mai am si pe viitor.

Asa.Si acum review-ul!!Mi-am luat doua chestii pentru inceput:Gelul de curatare cu Neem si Exfoliantul cu caise. Descrierea oficiala si ingredientele de baza le gasiti pe site. Pot sa va spun din start ca NU sunt cosmetice paraben free, dar atata vreme cat isi fac treaba I'll live!

Sa incep cu gelul de curatare.Care este asta:

Zice ca e purificator, antibacterian, ca indeparteaza sebumul caaa alea alea!Are un miros un pic farmaceutic si arata like a green gooey thing.Imi aminteste un pic de Flubber:))Are 150 ml si un ambalaj cu "gaura" prin care nu curge aiurea produs ca prin alte tuburi.Eu pot sa declar ca desi nu face pic de spuma (similar cu cel de la Bioten) asta chiar simt ca face ceva. Imi lasa fata "scartaind de curatenie".Vorba vine, dar nah!dupa ce il folosesc chiar nu imi mai simt porii incarcati, pielea mea parca respira aer proaspat!:DDeclar solemn ca imi place de el.
Nu am incercat sa il folosesc pe ochi, de altfel pe ambalaj nu scrie daca ar fi indicat sau nu, dar spre deosebire de ala de la Bioten care era apa de ploaie si pe piele, am impresia ca asa mi-ar da senzatii neplacute pe ochisori. Pare un pic ...astringent maybe???Ehhhh..e pt ten, nu??Recunosc ca nu am incercat sa indepartez heavy makeup cu el, dar pentru mine ce face e mai mult decat laudabil.

Next..Exfoliantul delicat cu caise. Uite asa se prezinta el..


Asta pentru mine e chiar LOVE!!:x:x:x:x Eu de la exfoliantul de fata cer sa simt ca exfoliaza. Si simt. Particulele alea mici dinauntru sunt just the right size ca sa le simti abrazive, dar nu atat de mici incat sa devina "nefunctionale" (again ma leg de Bioten...exfoliantul this time). Particulele de care spun si pe care le banuiesc "zdrobitura" de sambure de caisa "plutesc" intr-o crema care mie mi se pare ca nu are miros de nici un fel(posibil sa am eu nasul infundat), chestie care nu ma deranjeaza.
Pot spune cu mana pe inima ca exfoliantul asta reuseste la mine chiar si sa scoata punctele negre (ceea ce regret sa spun dar eu pana acum nu am reusit cu alt exfoliant din comert). Imi lasa pielea fina fina ca un fund de bebeu:PAm mai zis ca it is loooooveee???:D:D
aaaa...da, asta e mai micut, are 75 ml, dar nah, nu ma "exfoliez" zilnic asa ca o sa ma tina o vreme.

De o saptamana si un pic de cand le folosesc regulat pot sa spun ca tenul meu hacuit de hormonii de sarcina a inceput sa dea semne de redresare. SWEEEEEEEET!!Mi-au mai disparut monstruletii, s-au mai inchis porii. Hoorraaaay to that!

Am remarcat ca pe toate scrie ca sunt "produse ayurvedice" made in India.mmmm oook..Eu zic doar atat. Astea isi fac treaba si cu siguranta o sa mai achzitionez si alte produse Himalaya. Sunt pe lista niste masti, niste creme niste niste..O sa aflati cand le iau. Aaaaahh..au si gama de bebei, dar diva mea deja are produse de la alta firma asa ca aici nu ma bag.
Daca ati incercat ceva de la ei astept sa imi spuneti ce parere aveti.

Kisses

Share:

7 comentarii

  1. Hello & welcome back ! Ti`am simtit lipsa :(
    Si eu ma gandeam la gelul ala cu Neem dupa ce am citit intr`o revista (si dupa ce am aflat ca astia fac si produse cosmetice nu doar medicamente cum stiam).
    Chiar zilele trecute am facut review la crema hranitoare de la Himalaya, care se primeste cu revista Avantaje. Cumperi revista-gasesti crema. Pret : 8,9 lei.
    Am observat si eu ca nu e scutita de parabeni dar eu n`am vreo problema cu asta, iar crema isi face treaba bine. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello!!O sa urmeze destule absente, ca se cam apropie momentul 0 si nah. Am remarcat acum ca ai scris despre crema aia...Gelul mie mi se pare chiar misto, ma bate gandul sa incerc mastile next si crema de ochi care am inteles ca ar fi chiar super. Si o sa am cu siguranta nevoie avand in vedere ca ma asteapta ceva nopti nedormite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oki, revii cu reviews dupa ce le incerci. + alte chestii noi !
    Cand e momentul ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Teoretic cam peste 3 saptamani...practic mai vedem:))).Cu siguranta o sa mai "primiti" review-uri si "stiri" de la mine.Dar probabil ceva mai rar, intre doua schimbari de Pampers!!:P:P

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai convins! Exfoliant imi iau si eu, acuma am de la Yves Rocher insa nu prea ma incanta..dar flaconul il voi termina ca a fost scump si sa nu arunc asa banii :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))Cori!Sper sa iti placa daca iti iei!Si eu l-am avut pe ala de la Yves si nu m-a prea dat pe spate!Oricum f bine ca il consumi intai pe ala!Good girl:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu o cremuta de la ei, Acne'n'Pimple, e foarte buna pentru cosuri, le usuca repejor.

    RăspundețiȘtergere