luni, 13 septembrie 2010

Weekendul asta...




Weekend-ul asta a fost unul lenes ca de obicei. Ma tot astept sa fie ultimul weekend bebe free dar vad ca pustoaica si-a bagat mintile in cap si mai sta acolo la caldurica.
-Am citit iar muuult.Ma re-transform in soarece de biblioteca, dar n-as putea spune ca ma deranjeaza
-Am mancat cantitati dubioase de ardei kapia si gogosari.Mama ii curata pt pus la murat (toneeeeeeeeeeeeeeee) si eu imi luam pe post de snack din gramada.Mancam multe fructe si legume si inainte, dar in timpul sarcinii zici ca am fost iepure!!:))
-Am iesit din casa pana la Carrefour si m-am simtit asa de fericita de parca as fi mers pe luna:))Dupa zile in sir consemnata in pat, un drum cu masina pana acolo si "plimbarea" dinauntru au fost pure bliss.
-Am salivat la hainute de bebei in Carrefour si Kiabi. Au adus o gramada de mini toale de toamna. Totusi am reusit sa ma abtin pt ca mi-am promis ca pana nu nasc nu mai cumpar nimic ca deja are gramezi
-Am primit cu bucurie vestea ca a nascut una din prietenele mele si ca ea si bebe sunt bine si voiosi!!:X:X:XFireste ca mi-a povestit detalii la cald!:D
-I bossed my mum around the house!!:))Mereu gasesc sa ii dau ceva de facut daca eu nu pot!Saraca a muncit ca sclava pe aici!Ehhhh...daca eu nu mai am cum, o terorizez pe ea!
-Am povestit ore intregi la telefon..cu best friend, cu hubby, cu mama soacra, cu o cumnata cu....Plictiseala face ravagii. Noroc ca sunt multe minute gratuite in Cosmote
-Am impartit banii de spaga in plicuri si mi-am revizuit bagajul de spital.IAR!:))
-Am mancat galuste cu prune YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!!

Si cam atat cred:D:DWeekendul viitor daca mai ajung bebe free......cine stieee??:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu