PROJECT 10 PAN!!:d

Da, ati citit corect!Cele care se "preumbla" pe youtube si pe blog-urile de beauty din strainatate au auzit cu siguranta de aceasta "cura de slabire" (mai bine ii zic post negru) pentru makeup shopaholics!
Cine nu stie, explic pe scurt. Ideea e urmatoarea:trebuie sa folositi complet 10 produse din colectia voastra inainte de a avea voie sa mai cumparati ceva nou. Scopul?Curatenie in trusa, economii, learning to be a good kid:)) Fiecare isi poate stabili propriile reguli si propriile "abateri" atata vreme cat simte ca atinge un scop. Se poate sa faci 5 pan, sau 20 pan sau cate vrei in functie de cat de "indrazneata" te simti si de cat crezi ca rezisti fara makeup shopping. Teoretic e bine sa te axezi pe produsele alea cu care stii ca ai "o problema".(unele fete au o "boala" nu cu makeup stuff ci cu produse de ingrijire par exemple).
Cert e ca eu am mai facut o "cura" de genul la inceputul anului trecut.Si mi-a prins bine. Acum am decis ca e cazul sa trec din nou la treaba.Mi-am plasat niste produse condamnate la indemana si acum ma lup sa le decimez.O sa va spun care sunt regulile mele si promit sa va fac update de cate ori se duce la vale cate un produs.Probabil asta o sa ma ajute sa fac cate un mini review la ce mai consum..
Asadar, my rules:
1.Sunt o gramada de chestii de care as vrea sa scap. Vreo 22, poate chiar mai multe.Nu am de gand sa le consum toaaaaateee inainte de a cumpara altceva pt ca ar deveni tragic de-a dreptul. Dar le-am bagat pe toate condamnatele acolo, sa imi fie sub ochi!Toate trebuiesc decimate din varii motive.Care mor primele 10 aia e!!N-o fi chiar cinstit, dar deh!!
2.O sa imi iau produse de care am nevoie. Nu o sa stau fara demachiant, crema de fata, rimel(in caz ca le termin pe cele pe care le am), fdt (in acelasi caz in care il termin inainte sa se duca bye bye proiectul)
3.Stiu ca asta e mega cheating, dar sunt DEFICITARA complet la lip stuff. Asa ca daca imi iau un ruj sau un gloss e voie:DSingura abatere makeup wise.
4.Cadourile "nesugerate" de mine nu se pun. Doar n-o sa refuz lumea daca imi face cadou cosmeticale.

Pe langa regulile astea, mi-am mai introdus si niste "challanges" despre care o sa va povestesc pe masura ce ma apuc de ele. Teoretic la cate farduri am ar trebui sa imi interzic sa mai cumpar vreunul in urmatorul an or so, dar asta chiar nu pot face. Insa ce mi-am propus acum sper sa imi iasa. Oricum e criza, banutii sunt putini, bebe vine si are nevoie de muuulte:P, eu sunt cu sifonierul complet pustiu dar cum pun mana pe bani tot pe cosmetice ii dau..Poate cu ocazia asta imi iau si eu de imbracat, incaltat!!Ar fi cazul!!

Acum eu va provoc!!Mai sunt curajoase??Ar fi super sa ne sprijinim reciproc, sa ne povestim "succesurile" si "esecele":))).Eu va astept cu bratele deschise!I daaaareee u!!Orice dubiu sau neclaritate o astept spre a fi lamurita aici!

De azi eu am inceput oficial. Nu va prezint produsele pt ca asa cum spuneam sunt multe.O sa vi le prezint doar pe cele care sfarsesc in mod rusinos in acest proiect.

Are u in??:D:D

Share:

7 comentarii

  1. Spor sa ai! Eu tocmai mi-am facut o listuta cu ce vreau sa-mi comand saptamana asta :)).
    http://www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Iulia, eu am mereu un wishlist pe care toooooot adaug.Asa ca nu mi-s straine listutele cu "want".Ce sa iti spun, sa te bucuri de ce iti iei, sa ne arati si noua si daca te decizi dupa ce iti cumperi diverse ca totusi ai nevoie de "cura" te astept sa mi te alaturi:P

    RăspundețiȘtergere
  3. As fi foarte in daca nu ar trebui sa-mi vina saptamana asta 3 colete....i feel ashamed...

    RăspundețiȘtergere
  4. Camelcutza, comenzile facute deja nu se pun:)Asa ca daca vrei, apuca-te si "scobeste" dupa ce vrei sa consumi, pune-le la indemana si apuca-te de treaba!Poate asa iti dispare si jena ca ti-ai comandat atatea:P:PSo come oon!!join me!!Sa nu ma simt singura si parasita!:P
    Si apropos...astept sa vad ce ti-ai luat,daaaa??

    RăspundețiȘtergere
  5. heeeeeei :) good idea & good luck. Eu am fost 'la rehab' luna trecuta. Deci luna trecuta, august, 31 de zile, no make`up stuff! N`am murit, am tanjit dupa multe goodies, care nu le`am mai vrut dupa ce mi`a trecut perioada. Probabil ca asa se intampla de cele mai multe ori, vezi cvea, iti place (ambalaj,descriere ce`o fi) , cumperi si uiti de el. In august ziceam ca`mi cumpar asa multe, dar acum acele chestii multe nu mai imi trebuie.
    Deci e buna pauza asta la ceva.Mai economisim si noi, si folosim ce avem:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu in primavara cand am mai facut un 10 pan aproape ca simteam o satisfactie nebuna vazand produse terminate:))E bun "postul".Ne mai curata de "pacate cosmetice":))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu una sunt intr-un proiect de-asta continuu, mai putin cand e vorba de farduri de ochi si chestii de buze. Oricum, si pe astea incerc sa nu le re-cumpar in aceleasi nuante ca cele pe care le am acasa. Cu buzele nu prea imi iese, tind mereu spre aceleasi culori.
    Daca as cumpara de cate ori sunt tentata, vai de buzunarul meu de bugetara!

    RăspundețiȘtergere