December/January Empties

Pentru ca la sfarsitul lunii decembrie nu m-am invrednicit sa va prezint produsele consumate m-am gandit sa le pastrez si sa va spun acum la gramada despre ce am mai golit! Mare satisfactie am cand fac totalul la sfarsit de luna si vad ca am fost harnicuta!:)

Incep cu o categorie mai dubioasa, necosmetica!:))


Am dat gata trei cutii de ceai. Ceaiul verde de la Fares mie nu mi-a plcaut in mod deosebit. Nu mi se pare ca e suficient de aromat si data viitoare o sa ma reorientez spre alta firma. Ceaiul cu ciocolata si menta mi-a incantat papilele gustative. Chiar aveam impresia ca am dizolvat ciocolata cu menta in cana cu apa fierbinte. Trebuie insa lasat pliculetul cat scrie pe cutie sau chiar mai mult pentru ca daca nu gustul nu e nici pe departe la fel de bogat.Ceaiul de iarna imi place la nebunie si cu siguranta in fiecare iarna o sa beau asa ceva. Pentru mine e ca si cum as cuprinde Craciunul intr-o cana cu ceai.


Lumanarea Glade cu portocale si scortisoara a fost cea mai cea lumanare pe care am avut-o eu vreodata. Drept dovada mai am inca una care o sa mai arda cateva ore intr-o zi si pe urma PA!Sper sa le gasesc si Craciunul urmator pentru ca sunt PERFECTE. Desi imi plac mult lumanarile Ikea, lumanarea cu mar si scortisoara nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor mele. Mirosul nu a fost nici pe departe de mar cu scortisoara. Aducea oarecum a vin fiert but not in a good way!A vin fiert cand ai baut prea mult si iti vine rau de la miros!:)))Nu stiu cum sa o descriu altfel dar clar nu as mai cumpara-o. In schimb cea cu fructe de padure mi-a placut si mai am una de rezerva in dulapior.

Acum sa trecem la partea serioasa!


Gelul de dus cu cafea de la Yves Rocher e cea mai minunata si malefica inventie. Malefica pentru ca da dependenta. N-as stii sa spun cate sticle am baut consumat, dar pot sa va spun ca mai am trei sticle de rezerva in dulap. Mdeaaa It's that bad!E cremos, miroase senzational, imi lasa pielea hidratata..Go get it!!Si imi satisface nevoia de miros de cafea acum ca nu mai pot sa beau ca nebuna cum faceam candva! Aaaa daca stie cineva o crema de corp sau even better un parfum cu mirosul asta anuntati-ma si merg sa fac stoc!

Gelul de dus cu liliac de la Herbagen m-a intristat.:)) Eu ador mirosul de liliac asa ca l-am luat fara sa stau pe ganduri. L-am mirosit in sticla si mirosul nu era pronuntat. Cand am inceput sa il folosesc m-am trezit ca miros a sapun din ala de pe vremea comunistilor...Miroseam vag a flori dar nu intr-un mod diafan si placut. Habar nu am daca da reactie ciudata pe pielea mea sau asa miroase si pe altcineva. Cert e ca n-a fost liliacul pe care il doream! Si a avut tendinta sa imi usuce putin pielea, dar eu deja am pielea de pe corp uscata asa ca nu as lua de bun acest aspect! Nu o sa il mai cumpar!

Gelul de dus editie limitata Yves Rocher cu vanilie si lamaie a fost mica mea "inselaciune" din luna decembrie. L-am adulmecat si am zis ca merg in Rai. Numai ca dupa cateva folosiri am remarcat ca nu mai facea fata crema de corp. Imi usca pielea oribil de rau.Asa ca l-am desertat in recipeintul de la raposatul lui frate sapun lichid din aceeasi gama. Si l-am folosit asa. Am avut maini mega uscate dar au mirosit frumos!:)) Singurul produs din gama asta care mi-a mers de minune a fost balsamul de buze din care mai am putin. Crema de maini e si ea pe terminate dar n-a fost de bine!In general editiile lor limitate la mine asa au fost :miros bestial, rezultate nemultumitoare.


Samponul de la Gliss asta de il vedeti in poza nu mi-a fost prieten. Stiti deja ca am mai avut sampoane Gliss care mi-au placut mult. Not this one. Imi lasa parul incurcat si aspru iar la un moment dat am ajuns sa il banuiesc ca mi-a provocat si ceva matreata. In fine, l-am terminat si nu o sa ne mai intalnim pentru ca are neamuri mai rasarite decat el.

Balsamul Head and Shoulders a fost pentru mine o surpriza. In primul rand prin faptul ca exista!:)))Eu nu folosesc sampon de la ei, iar al meu sot care se spala numai cu H&S nu foloseste balsam (dooooh). Nici n-aveam habar ca au balsam!:)))Pana cand tata plecat prin tari straine s-a intors revoltat de faptul ca si-a luat sampon cat a fost plecat si e ceva dubios cu el, ca e gros si nu face spuma!:)))Zic da, clar. L-am luat si l-am bagat in folosinta. Super fain! Precizez ca nu e luat de la noi si nu stiu ce si cum presteaza cele de aici dar mie mi-a placut foarte mult. Poate o sa mai cumpar la un moment dat dar acum am altele pe lista de dorinte! (P.S.:Intr-o seara m-a strigat si al meu sot revoltat din baie ca nu ii face samponul spuma. Confundase recipientul!Noroc ca l-am terminat ca prea a derutat masculi sticla asta!)

Masca Latte de la Kallos nu mai necesita comentarii. Ati tot zarit-o pe aici. E faina pentru cat costa dar cred ca am inceput sa uit dragostea pentru ea. Da...O tradez!:))Dar poate candva o sa revin la ea!


Parfum D&P habar nu am de care!:))Se luase eticheta cu codul. Stiu doar ca era cica o copie dupa ceva J.Lo. Nu cunosc. Il primisem. Si mi-a placut foarte mult. In caz ca nu ati incercat parfumurile lor puteti sa o faceti. Persista foarte mult. Impresionant de mult. Iar unele din ele chiar seamana cu ce incearca sa copieze (altele nu chiar...)Tot ce pot sa va spun e ca mie imi e clar ca nu mai vreau parfumuri la gramaje imense daca nu sunt HG pentru mine!Dupa o vreme chiar daca imi plac ajung sa ma scarbeasca.

Doua demachiante bifazice Balea. Au fost doua luni, deci doua demachiante, nu?:))Aici e fara comentarii!

Dizolvant Ebelin numit si dizolvantul din Iad in casa mea. Nu stergea nimic. Nici oja aia super simplu de sters daramite sa te puna Aghiuta sa te dai cu sclipici pe gheare! Nuuuuu!!Deci NU! Never again!

Crema de corp cu ulei de argan Yves Rocher. Parca cu ulei de argan era. Hmmm...o sa incep cu partea socanta. Pretul intreg e pe undeva la 80 de lei parca. Da, la ei mereu sunt promotii dar tot mi se pare enorm. A primit-o mama cadou la o comanda acum muulta vreme si mi-a dat-o mie. Iar eu am zis ca nici gratis n-as mai lua-o, daramite sa dau banii aia pe ea. Nu zic ca e proasta. Dar pentru pielea mea uscata n-a facut nimic. Iar mirosul e unul destul de puternic cu care eu nu m-am inteles. E un parfum oriental, greu care persista ceva timp pe piele. Nici cu masca de par si fata din aceeasi gama nu am fost in termeni buni asa ca eu una nu mai fac experimente cu minunile astea.


Solutia pentru indepartarea cuticulelor Kallos deja am recumparat-o. Imi place, isi face treaba bine si e ieftina. Daca ar schimba ambalajele sa nu ramana un sfert de sticla plina iar eu s anu mai pot scoate nimic, ar fi perfect.

Flormar calcium something s-a ingrosat peste puterea de folosire!:))Si a facut asta cam iute. In vreo 6 luni! Nu l-as mai cumpara pentru ca nu mi se pare cu nimic mai presus de alte lacuri transparente. Acum am luat alt lac de la ei si ma inteleg mai ok cu asta!

Ulei de migdale presat la rece despre care stiti deja poezia.

Rimelul de la Yves Rocher care mi-a placut. Deocamdata nu vad intalnirea cu el posibila in viitorul apropiat pentru ca am pe lista alte 5 rimeluri candidate!:))Maybe one day!

Balsam de buze Balea, ceva cu fructe. Dau oricand balsamurile Nivea, care la mine sunt frectie la piciorul de lemn, pe balsamurile Balea care dau rezultate mult mai ok. La 5 lei sunt chiar foarte faine si au gama variata.

Cam asa. In februarie desi luna e scurta prevad productie mare de goliciuni la hectar pentru ca imi stau sa moara multe chestii prin baie!(mama cum a sunat asta!)





Share:

5 comentarii

  1. si eu m-am hotarat sa termin din ceaiuri, ma enerveaza ca mai am 3-4 pliculete in cutie si-mi ocupa spatiul :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare harnicuta ai fost in prima luna a anului!

    Gelul de dus Herbagen m-a incantat si pe mine, ador mirosul de liliac dar cand am vazut cum miroase cand il pun pe burete (initial am zis ca buretele e de vina, mai cunoscuse si alte mirosuri) si cat de tare usuca pielea, l-am trecut pe linie moarta...ufff...

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde luasi lumanarea Glade? Ca eu caut ca bezmetica si nu gasesc! L-am pus si pe domnu prieten sa rascoleasca orasul dupa ea, dar nimic.
    La cafeaua cu gel de dus YR, bifazicul Balea si dizolvantul Ebelin - aceleasi povesti si la mine. :) Cu solutia pt cuticule Kallos nu ma impac. N-oi sti eu sa o folosesc...
    Esti consumacioasa, n-am ce zice! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravos, ce să zic, ai dat gata o grămadă de chestii. La mine mai slăbuţ, un rimel, un bifazic, un gel de duş, un şampon şi un ruj, cam astea cred că au fost.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place la nebunie mirosul de cafea asa ca dus gelul de la YR e o minune. Din celelalte produse de aici am mai incercat demachiantul befazic Balea dar ma usturau rau ochii de la el asa ca a trebuir sa imi indrept atentia in alta parte.

    RăspundețiȘtergere