Un fel de share the love:)

De multa vreme n-am mai vazut prin blogosfera noastra (posibil sa fiu eu destul de chioara) genul asta de postari care intr-o vreme stiu ca erau la mai multe fete cucuiete. Postari in care la sfarsit de saptamana blogerrita din dotare, in cazul nostru JE, povesteste cu link ce articole i-au placut al mai tare si mai tare de pe alte bloguri. Mi se pare o ocazie faina sa descoperim diverse. Si sa dam Cezarului ce al Cezarului.

Fara alte comentarii va servesc azi prima portie. Amestecatura in toata legea. De la beauty la housekeeping and co!:))

1.Pisica Albastra a facut review la fondul de ten caruia i-am tot dat si eu sanse lately. Iata-l aici. Urmeaza si al meu care seamana tare cu al ei.:)) Oricum saptamana viitoare cand o sa va povestesc si impresiile mele va voi da si linkuri spre fetele care sunt de alta parere.

2.Love Audrey este blogul de pe care am preluat ideea cu postarile despre weekend. Postarea de saptamana aceasta mi-a redeschis apetitul si s-ar putea sa aveti o surpriza.



O sa incerc sa nu fie in fiecare saptamana o postare care sa cuprinda actiunile de mai sus!:))

3.Andreea, fashionista de la Thrill of the Heel e my style icon!:X Cand ma fac mare vreau sa fiu ca ea! In special tinuta asta mi-a dat palpitatii grave in ultimele zile. As purta intregul ansamblu fara sa stau pe ganduri...daca n-as avea ca activitate principala alergatul dupa o mini diavolita tazmaniana!

4.V-am spus ca ma bucura postarile cu empties aproape la fel de mult ca cele cu hauluri, da?:)) Si am promis ca va spun si voua ce bloguri mai urmaresc in cautare de postari de genul.Beauty Reductionista e unul din "locurile" unde imi satisfac aceasta placere vinovata.

5. Aurora mereu imi face pofta cu cate ceva. Mi se pare ca ne asemanam mult la gusturi. Saptamana asta mi-a pus capac cu aceasta postare dulce. Problema e ca nu pot justifica o comanda care sa includa gemuri pentru ca am 2 rafturi in camara incarcate cu borcane productie mama si bunica. Si nu pot sa spun ca avem mare spor la consumat.:)) Despre cea mai recenta achiztie paietata a ei nici macar nu vreau sa vorbesc pentru ca s-ar putea sa imi pierd mintile de invidie!

6. Pentru ca in fiecare dintre noi se ascunde un copil mare postarea Alinei Ceusan despre motivele pentru care ii/ne place acasa mi-a picat la fix. Daca nu zambiti sau nu va ganditi si voi la inca vreo 5 motive sa nu-mi spuneti pe nume!:)

7. Georgiana a intrat pentru mine in top 5 bloggerite care cauzeaza dependenta si tentatii inevitabile.:)) Rar se intampla sa posteze ceva si eu sa nu gandesc instant VREAU. Oje va spune ceva?? Asta acum. In general sunt multe si marunte de la diverse bunatati de pe Iherb pana la..orice!:))

8.Josephine de ceeee??:)))Manichiura asta mi-a facut ochii sa se invarta in orbite!:)) Doamneee cum e oja aceea! Dar nu e voie!!

9. Pe acest blog gasesc mereu cate ceva interesant. Din toate domeniile. Astazi mi-au dat putin lacrimile citind articolul acesta. Orice mama va intelege motivele! Culmea e ca eu ma gandeam la o scrisoare adresata mie dar din alta perspectiva. Si la una adresata Katiei pentru cand va avea vreo 16-17 ani!:))

10. De aici nu va recomand un articol de saptama aceasta. Va arat tot blogul. Pentru ca nu stiu cate dintre voi sunt pasionate de subiect dar cele care sunteti si nu stiati de el o sa gasiti niste super resurse:) Economisim.info unul din motivele pentru care am hotarat sa o las mai moale cu datul banilor pe prostii.:))

Ar mai fi o gramada dar am zis ca 10 sunt suficiente azi!:) Un weekend fain sa aveti si ne vedem maine cu "ziua roz"!

L.E. Tocmai ma vad obligata sa bag numarul 11 pentru ca Andreea de la A Beauty Tale tocmai a postat minunea asta. Urmaresc si eu cateva fete din lista ei dar mi-a dat de lucru pe weekend sa le verific si pe celelalte! Ma gandesc ca poate va trebuie si voua material de vizionat!

Gata, acum chiar inchei!:)

Share:

8 comentarii

  1. Hehe, sunt faine postarile de acest fel, am mai descoperit vreo 2 bloguri :)) Ma bucur ca am aparut in lista ta :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac foarte mult postarile de genul! Cum sa nu apari in lista daca ma innebunesti cu unghiutele si ojele tale?:*

      Ștergere
  2. :D Ce haioasă ai fost!
    N-are rost sa comanzi gemul daca ai deja atatea borcane de la mama si bunica. O fi el bun, dar nu e chiar ca variantele facute in casa :)!
    Iti imprumut virtual buza cu paiete, daca tot ti s-a parut draguta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa asa...ostoieste-mi poftele!:))Legat de bluza cu paiete...problema stii care e??Rar am vazut haina la tine sa nu imi plac si sa nu vreau si eu!:) Si eu sunt lesinata dupa printuri florale, dantela, detalii cu perlute and co, chestii ultra feminine in general. Asa ca....

      Ștergere
  3. Multumesc frumos de recomandare, a fost surpriza acestei dimineti! Si tu ai un blog fain, l-am descoperit cu aceasta ocazie si ma bucur ca am facut-o :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia nu ai de ce sa imi multumesti!Eu iti multumesc pentru ca imi dai ceva fain de citit mereu si pentru ca ai fost pentru mine printre primele bloguri de profil pe care le-am citit la noi. Chiar daca blogul meu e centrat pe chestii mai superficiale :P pentru ca e oaza mea de relaxare si exercitare a obsesiilor, raman tot o tanara mamica cu veleitati in domeniu!:) Tot ce tine de organizare, bugete, planificari de meniu ma pasioneaza pentru ca imi usureaza enorm existenta!:)

      Ma bucur ca iti place blogul meu si sper sa mai gasesti uneori cate ceva interesant. In afara de subiect pentru "asa nu" cand mai scap fraiele la cheltuieli cosmetice!:))

      Ștergere
  4. Multumesc mult, doamna! Cu intarziere, dar iti multumesc pentru mentionare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos de articol, chiar mi-a facut placere sa descopar bloguri noi.

    RăspundețiȘtergere