luni, 25 februarie 2013

Pachete, pacheteeeee!!

Postarea asta nu era planuita dar nu pot sa nu va arat ce am primit azi!!:D

Doua pachete de la doua fete care m-au ajutat sa imi alimentez si intretin obsesia pentru beauty stuff!

Too Faced Shadow Insurance era de multa vreme in planul de cumparaturi. In cele din urma cu banutii stransi am rugat-o pe Iuliana sa ma ajute. Ea ca o draguta ce e s-a executat si mi-a luat mult doritul din Sephora. Supliment a fost o mostra de parfum Signorina de la Salvatore Ferragamo care s-a nimerit sa imi placa enorm!!E semn grav daca dupa ce l-am adulmecat m-am apucat sa caut preturi pe net. Unde pui ca mai are si o sticluta frumoasa rau!:))



Dar sa revenim. TFSI!!Maine dimineata de abia astept sa execut primul machiaj cu el la baza!

Moony m-a primit intr-o comanda Iherb si pot sa spun doar ca va deveni drog Iherb-ul!:)) Deocamdata am luat pensula de blush de la Real Techniques si un flacon de biotina pentru ca trag speranta sa imi creasca parul in doua zile cat la altii in doi ani!:))Pensula e divin de finaaa!!Maine o pun si pe ea la treaba!



Ca o draguta ce e Moony mi-a pus si doua surprize in pachet. Prima minune, gelul ei de dus preferat cu aroma de capsuni. OMG cum miroase!!! Fii-mea l-a adulmecat si a zis "mmmm deliiiciooos"!Agree kiddo!!!Abia astept sa fac dus in seara asta!:)) A doua surpriza a fost un ruj de la MUA intr-o nuanta foarte faina de peachy. Am mai avut genul asta de nuanta, imi place si zic eu ca mi se potriveste. Mai am un ruj de la MUA si deja stiu ca imi place textura si felul in care se aplica!:) Aaa da si l-am purtat deja la o tura la leagane cu Katia!



Multumesc fetelor!!:* Azi a fost o zi buna pentru stiinta!:))

20 de comentarii:

  1. Cand vei folosi TFSI o sa te intrebi cum de ai putut trai fara el atatia ani :)). Sau cel putin asa mi s-a intamplat mie.

    RăspundețiȘtergere
  2. super nuanta rujuletului :) ..de apreciat gestul!
    TFSI imi doresc si eu mult mult mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, e una din nuantele pe care le pot purta fara chinuri!:)) Moony e o dulce!:D Si o super amica!:)

      Si eu mi-l doream de muuuult si la inceputul anului am decis ca pun banuti deoparte si l-am luat in mama lui!:))

      Ștergere
  3. Super cumparaturi si cadouri! Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuanta este f frumoasa.Iherb e o adevarat adictie dupa prima comanda..

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu muuulta placere!
    Nu se mai poate, in viata asta imi cumpar si eu TFSI. Nu de fita, dar elf nu-si mai face business-ul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Asa am zis si eu, am o lista de chestii pe care trebuie sa le am/incerc pana mor!:)) Si cu borcanul de economii am zis screw it, iau TFSI. N-am mai luat mini prostii 3 luni de zile si s-au strans banutii.

      Ștergere
  6. Sa le folosesti cu placere! Foarte dragut gestul Andreei <3
    Si eu imi doresc de mult TFSI, insa nu ma indur sa dau atatia bani pe el, in conditiile in care si cel de la Elf si cel de la MUA sunt bune pentru mine, deoarece nu am pleoape uleioase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Andreea e o bomboana si jumatate!:)
      Asa am zis si eu ca nu ma indur sa dau bani multi ca si altele mergeau ok pentru ca nici eu nu am mari probleme. Dar pana la urma am economisit si am zis fir-ar sa fie, il vreau prea tare si il iau!:))

      Ștergere
  7. Ai TFSI! Ai TFSI! Braaaavo! Sa-l folosesti cu placere!
    Abia astept sa ne spui cum se comporta fata de primerele "lumesti" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Multumesc!O sa va tin la curent!:) Adevarul e ca si Radiant la mine e supeeer dar na, te pui cu piticul omului??:))

      Ștergere
  8. TFSI si eu il am si sunt super multumita de el plus ca il am aproape de un an si inca nu l-am terminat:d sa le folosesti sanatoasa:*

    http://mademoisellelorraine.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu iau biotina cu aceleasi sperante :))
    Sa te bucuri de produse, arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere