Sambata roz

Astazi va arat ceva roz si sclipicios care culmea dar nu imi apartine!:D E un preview mic al unei surprize pe care v-o pregatesc in curand! Stay tuned!:D

Aaaa si apropos, Katia se poate angaja sa puna denumiri la oje pentru ca atunci cand a vazut sticluta a zis:"Mami, chipici pintesa loooz"(adicatelea sclipici roz de printesa!)Avand in vederea ca minunea se numeste Party Princess zau ca a nimerit-o cum nu se putea mai bine!


Sper ca va bucurati intens de weekend! Eu ma lupt cu o lene indescriptibila dar sper sa imi revin. Am vreo doua postari "pe teava"::)) dar nu garantez ca ma si mobilizez sa vi le servesc azi/maine!!

Va pup si ma duc sa mai infulec o felie de salam de biscuiti! Al naibii de bun a iesit!!Sunt o minunata bucatareasa!=)))Si o modesta incurabila!

Share:

6 comentarii

  1. Pffiu,deja e sambata?Parca ieri am citit cealalta postare:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!Si mie mi se pare ca trece timpul mult prea repede!!!Puff...a trecut saptamana!

      Ștergere
  2. Uh, ce frumoasa e culoarea!Just my tipe:))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate fetele care spun ca e draguta oja sa stea pe receptie saptamana viitoare!:)

    RăspundețiȘtergere