miercuri, 27 februarie 2013

What I ate Wednesday

Pentru toata lumea care m-a laudat saptamana trecuta pentru ca mananc sanatos...u are about to see the real deal!Sa zicem ca am o oarecare scuza pentru ca sunt in saptamana dinaintea acelei perioade superbe din fiecare luna. Si nu stiu altele cum sunt dar eu simt nevoia sa mananc ca sparta (si Atena) si sa bag dulciuri pe sub nas! Trecem peste faptul ca dupa ce in weekend mi-am dat frau liber la bunatati, n-am mai reusit sa pun fraul la loc!:)) Mai pe romaneste am mancat foarte haotic de sambata pana in prezent. Nu-i nimic, dam inainte!

7 a.m. M-am trezit cu o foame de lup! Si pentru ca sigur nu as fi fost satisfacuta de fulgi de ovaz mi-am facut o mare omleta din doua oua, cu muuult piper si oregano si cu ardei pe langa. Trebuie sa stiti despre mine ca dezvolt obsesii pentru diverse chestii. De jumatate de an pun oregano pe tot ce prind. Ii ador aroma:)) Aaa da si mananc muuult prea picant! (Aaa da si ca sa nu fie omleta prea sanatoasa, ca nu ii pusesem ulei, am decis sa rad deasupra cascaval!GOOOO MEEEE!!)



8.30 a.m. Aud glasul acestor bombe calorice din bufet! Si zic saracele, sa nu strige degeaba! Le-am infulecat rapid inainte sa se trezeasca copilul si sa ii stric dieta echilibrata!:)) Daca vreti sa stiti ce sunt alea, sunt niste minunatii din Lidl!Niste "biscuiti" de ciocolata cu cocos. Am citit pe un blog despre ei si ispita m-a pus sa ii aduc in casa! SUNT MORTALI. Dar si letali!:))



10.30 a.m. Pentru ca domnisoara a mancat finut doar un iaurt cu tarate si felii de migdale la trezire am decis sa impartim o gustare de fructe. Mar si capsuni. Asta e portia pentru amandoua.



13.30 p.m. Piept de pui la gratar (cu sare, boia dulce si ...you guessed it, OREGAAANOOOOOO!), verzitura la cuptor numai cat sa se inmoaie un piiiiiiic si salata de varza si morcov cu neste ulei si piper din belsug. Fii-mea e un copil ciudat care IUBESTE brocolli cu o mare pasiune. Numai la ciocolata se mai entuziasmeaza asa!:)) Eu ma bucur ca e bine pentru ea. Eu il mananc ca stiu ca face bine si ca sa dau exemplu poztiv dar nu pot sa zic ca lesin dupa el.



Bineinteles ca am mai inclus si o d-asta dupa masa...Am pus bricheta langa ca sa vedeti ca e micuta!:)) Si nu, nu fumez.:))Dar mananc ciocolata in exces, dependenta la fel de periculoasa si greu de indepartat!:))



17.00 p.m.Iaurt cu fructe congelate. Face rau la dantura, va zic de pe acum!:)) Eu si picea consumam iaurt Numa' Bun de la Napolact ca mi se pare mai fara porcarii decat altele. Tatal familiei mananca iaurt cam cand trec cometele deci nu e problema. Si da, cand mananca se asigura ca e unul din ala cu muuulte prostii. (Si mie imi plac la gust dar incerc din rasputeri sa trec peste faza asta!)



19 p.m. M-a lovit pofta de paste cu ton (la modul ala simplisim cu tonul rasturnat din conserva direct pe paste). Si am zis sa indulcesc situatia carbohidratilor din belsug seara cu spaghete integrale. Sunt foarte bune din punctul meu de vedere. Le-am luat din Lidl acum vreo 3 saptamani si de atunci nu le-am mai vazut. Sper sa le gasesc si alta data ca zau sunt faine!



In rest apa prea putina si posibil sa fi fost implicata inca niste ciocolata undeva in schema dar refuz sa mentionez!:)) Mdeah, se putea si mai rau dar acum aia e!:))Facem mai bine de maine dimineata, da??

In afara de un morcov maxim jur solemn sa nu mai ingerez nimic asta seara (ciocolata si ursuletii Harribo poa' sa moara de panica in singuratatea bufetului, naiba sa le cante!!!)

14 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-am citit postarea si am observat ca nu sunt singura care isi strica echilibrul intr-o zi,cat pentru o luna!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am putut fi de folos in acest sens!:))Macar atata lucru bun sa se aleaga!:P

      Ștergere
  2. La mine cred ca exista dezechilibru constant. Prin faptul ca TREBUIE sa mananc ceva dulce zilnic. Si ma mai rasfat cu ness cu frisca.
    Mi-ai facut pofta de niste treburi, niste chestii! Eu am luat biscuiti din Lidl in varianta clasica si acum stau linistiti pe bufet si nu-i papa nimeni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waaaait for it!!:))O sa vina postarea cand explic exact ce si cum cu dependenta mea de dulciuri!:))Ce te-a facut sa poftesti? Astia cu cocos iti spun ca sunt mortal de buni...un fel de snickers combinat cu bounty!!Daaaar sunt foarte foaaarte dulci, chiar si pentru mine care pot manca o ciocolata la foc automat!

      Ștergere
    2. Ah, ce pofta mi-ai facut de ness cu frisca :(((

      Ștergere
  3. Wow ce meniu variat si delicios ai. Mi-ar placea sa pot trai asa! Dar daca as manca atat as fi dubla...Eu azi am mancat 2 sandvisuri, 2 banane si 2 covrigi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. dulciurile alea strica totul! Nu le mai tine in casa. Ar trebui sa le ai o data pe saptamana, iti dai o zi in care ai voie sa te rasfeti dar nu zilnic. Sunt crima!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi ploua in gura :)).
    Stii ce iaurt cu fructe imi place mie? Napolact normal pe care il amestec cu un mic piure de fructe, ultima data am pus juma de banana cu 4 curmale si cateva cereale, e delicios!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oregano si toate condimentele mediteraneene in special sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu sunt innebunita dupa brocolli :)) chiar acuma am terminat sa-mi prepar paste cu piept de pui si brocolli :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici nu stiu ce sa mai spun...Mi-e foame? Mi-e pofta? Vreau si eu? :))
    Da, vreau si eu ce ai acolo. De toateeeee. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. cu ciocolata...ma cert si eu...zilnic ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca din cand in cand nu ne-am mai permite cate un dezmat culinar, unde-ar fi farmecul vietii?! Eu daca ma abtin pana-mi sar ochii din cap, devin foarte nervoasa si n-am chef de nimic. Si atunci apelez la patratica salvatoare (a se intelege "de ciocolata") si lucrurile reintra in normal.:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Biscuiți de ciocolată și cocos ?! și eu vreau. Cum se numesc ?

    RăspundețiȘtergere