Husband approved makeup!

Ca sa fim intelesi de la bun inceput: eu nu sarbatoresc V-day!Nu sarbatoream nici pe vremea cand in liceu era isterie generala si o mare de roz, rosu si pufosenii. Cine avea urechi de auzit stia ca la mine e pe dos. Daca venea careva cu ceva de ziua ingrata de 14 sigur se alegea cu un pomelnic despre consumerism si superficialitate de ii trecea orice chef. Call me crazy!!:))

Al meu sot a rasuflat usurat cand a aflat treaba asta in primele noastre luni impreuna. Ce-o fi zis amaratul:"Pfoaaa am scapat de un stres!":)) Asa ca ii intelegeti surpriza cand acum vreo cateva zile i-am spus ca trebuie sa ma ajute cu niste informatii pentru un machiaj pe care vreau sa il fac pentru V-day! A ridicat o spranceana si a zis serios:"combinatia perfecta pentru mine:machiaj si sarbatoare cu sclipici!Ai gresit persoana!"NTZZZZZ hubs!! Am incercat sa il trag de limba sa imi spuna simplu: ce Dumnezeu de machiaj ii place lui cand port eu? Habar nu are!TIPIC!!Si dupa ce m-am luat de el ca totusi stiu sigur ca prefera anumite chestii la machiajul meu, a zis:"daca le vad stiu daca imi place sau nu, dar asa sa iti spun eu nu merge!" Blah, whatever!!Ma descurc singura!!

Dupa aproape 9 ani cu el ma gandesc ca ma descurc!(9 ani, pe bune???suna mult!)Si iata rezultatul scrantirii de creier. Sunt convinsa ca nu e ceva pe gustul oricarui mascul dar sunt tot la fel de convinsa ca sunt pe aproape de gusturile alui meu!:))



Smokey eyes destul de basic, buze nude fara pic de gloss pentru ca are ca orice barbat oroare de buze lipicioase, moaca neincarcata si putintel imbujorata. Aia e! Precizez ca blush-ul in realitate se vede. Se vedea chiar prea tare si l-am estompat. Bineinteles ca in poze nici nu se observa dar aia e!

Sper sa va placa. Adevarul e ca oarecum s-a nimerit ce ii place lui sa imi placa si mie!:) Si mie imi plac machiajele smokey pentru ca mi se pare ca imi scot ochii in evidenta cel mai frumos. Si logic ca la un machiaj smokey o sa aleg buze nude pentru ca nu sunt suficient de hotarata incat sa port si ochi dark si buze dark!:)) Rujul rosu care imi place mie pe el il sperie, dar n-am ce ii face!:))

Si acum de final o marturisire. Imbatranesc si ma prostesc..cred ca incepe sa imi placa sarbatoarea asta si sa ma tenteze!:))Nu o sa ii spun lui Mr. pentru ca e posibil sa se arunce de la etaj!:))Oh well, ce n-ai facut in tinerete te bantuie la batranete, sau cum era aia??

O zi faina sa aveti, fie ca sarbatoriti sau nu, fie ca beti sampanie au ba, fie ca va scaldati in lapte de capra si...ok, uitati ultima parte! Go and eat some cupcakes or stuff!:)))

P.S:Am vazut numai cand m-am apucat de editat pozele ce frumusete de fir de pensula am pe frunte!:))Considerati-l portia mea de ras pentru voi pe ziua de azi!Facepalm! Asta e cea mai buna dovada ca am cu adevarat nevoie de un set nou de pensule!

Share:

11 comentarii

  1. Imi place mult machiajul iar daca nu ne spuneai de firul de pensula nici nu observam.;))
    Iti spun pe ascuns si in paranteza (Happy Vday!).;))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca nu il observai...:))Happy Vday sper ca ai avut si tu!:P

      Ștergere
  2. Ce frumos zambesti! :D
    E foarte frumos machiajul imi place mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alexantza!:) E bine ca iti place machiajul!:) Macar uneori o mai nimeresc si eu!:))

      Ștergere
  3. foarte fain ti-a iesit! iar firul de pensula ne facem ca nu-l observam :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place, imi place :)! Cam asa imi fac si eu smokey in ultima vreme, e simplu si de efect !
    Oh and...eu l-am intrebat pe al meu ce machiaj prefera adineauri. Era sa mor de ras : se pare ca atata timp cat am buzele rosii, sau roz, lui ii place. Deci exista speranta, sunt si barbati carora le plac femeile ultra-rujate :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, simplu, rapid, merge cam cu orice nuanta. Na, de aia am si zis ca nu toti barbatii au aceleasi preferinte in legatura cu machiajul -cum n-au aceleasi preferinte nici in materie de femei!:P:)) Stiu insa siguuuur ca nu e unul sa zica :"vaaai de abia astept sa o pup pe nevasta-mea data cu gloss!":))NICI UNUL!

      Ștergere
  5. Mie imi place ce ti-a iesit si te si prinde! Si clar e pe gustul unui barbat, cum ai spus si tu, ei nu prefera chestiile stridente, lipicioase, prea complicate.:) Ce stiu ei de make-up?!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Al meu cand ma vede data cu glos deja incepe sa se stearga el la gura:))
    Zice sa simte chestia aia unsuroasa pe botic si nu suporta.Dar rujul ii place..weirdo :))
    La machiaj uneori nici nu baga de seama..deah, barbatii, si nici Valentine's nu sarbatorim, ca doar cum zice el, de ce avem nevoie de inimioare ros si bomboane ca sa iti demonstrez ca te iubesc?Si are dreptate...oricum, nu ma lasa el fara bombonele, dar tot ii dau dreptate.
    P.S.: esti asa cute! Arat young'n'fresh :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb/elegant asa il descriu eu si oricum ai niste ochii frumosi asa ca machiajul poate fi sau nu:)
    pupici:* si te astept pe blogul meu unde sper sa iti placa ce gasesti http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere