luni, 11 februarie 2013

Scurt update

Sa nu credeti ca am dat din nou bir cu fugitii! Din pacate de saptamana trecuta orice activitate a fost sistata de faptul ca s-a imbolnavit piscotica mica. Ii trage o viroza meseriasa pe care am sperat sa o pacalim cu diverse alte cele dar pana la urma vad ca am ajuns tot la ce nu am vrut, la antibiotic:(. Sunt convinsa ca stiti cum e cu un copil care nu poate sa doarma noaptea de rau si care ziua vrea sa fie numai lipit de mami pentru ca e intr-o stare bleah! Asa ca sper sa ma intelegeti ca inca vreo doua trei zile o sa cam absentez din zona.

Cu toate astea surpriza promisa vine chiar daca cu o miiica intarziere. Si intre timp puteti sa imi spuneti cam ce ati vrea sa vedeti pe aici in perioada imediat urmatoare? Review, machiaj, palavrageli, retete??:P

Ne citim in curand!!

2 comentarii:

  1. Insanatosire grabnica picei si un hug virtual pentru mamica extenuata! >:D<
    Cat despre viitoarele articole - scrie-ne ORICE! Ce-ti pofteste inimioara :) Palavrageli, review-uri, retete, wateva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa se faca repede bine mititica! A facut si febra, nu?
    Eu vreau din toate, dar sa le pun in ordine: palavrageli, retete, machiaj, review! :)

    RăspundețiȘtergere