Sambata roz

Azi am facut un lucru maret!:)) Ceva handmade dupa 100 de ani. Dupa cum v-am mai spus nu am talente reale in domeniu, mama le are pe toate si n-a vrut sa imi dea din ele cand m-a adus pe lume!:))

Totusi ce va arat azi faceam pe banda rulanta in adolescenta mea si am zis ca inca trebuie sa imi iasa. Pe vremuri faceam numai modelul simplu, dungat. Cu cate 10 culori o data, late, inguste, dupa cum imi indicau doritorii. Multe bratari din astea am facut prin liceu si multe bataturi la dejte am avut. Le-am regasit datorita Iguanitzei si m-a apucat dorul si nostalgia. Si am zis ca cea mai buna solutie de mobilizare e cea clasica: ii promit Katiei ceva ca asa stiu sigur ca trebuie sa fac daca nu vreau sa fiu pe urma distrusa psihic de copil cu pisalogeala!

Am luat ate si am zis ca trebuie sa pot urma tutorialul de aici. Ca deh, daca e roz si n-are inimi nici nu are sens! Si mi-a iesit!!Dupa vreo 8 ani de pauza eu zic ca e mai mult decat onorabil, nu?? Pozata direct pe manuta posesoarei.:)



Mi-am dat seama ca se vede mult mai clar modelul de inimi daca e contrastul mai mare intre culori. Nu e bai, stim la urmatoarele!:))

Planuiesc sa imi fac si mie multe multe si sa le port cu aceeasi mandrie si cu acelasi suflet tanar ca la 16 ani!Ca 10 ani nu schimba mare lucru!Pe bune ca azi facand bratara asta m-au napadit 100 de amintiri si de emotii si mi-am dat seama ca uneori nici nu ne dam seama cat de repede zboara anii!

Sa ne bucuram zic!:) E roz, e din ate, are inimi si e pe o manuta finuta de copil!

Weekend fain!Ce a mai ramas din el!

Share:

4 comentarii

  1. Haa, ce faina e!Si ce donsoara cocheta ai! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Don'soara mea e exagerat de cocheta! Se da toata ziua cu balsam de buze (ea zice ca e ruj), toata ziua schimba la coronite(bentite), agrafe, da jos bratari, pune bratari, se fataie in oglinda....Ma intreb de unde o fi luat apucaturile astea?:))

      Ștergere
  2. Foarte draguta ti-a iesit :) ma bucur ca blogul cu tutoriale este util :)
    O seara buna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta! Cui nu-i plac bratarile prietenei?
    Mai ales la o manuta de printesa. :)

    RăspundețiȘtergere