duminică, 3 februarie 2013

Shop your stash Sunday

Imi cer scuze ca intre postarea cu alegerea cosmeticalelor de saptamana trecuta si cea de azi am cam tras chiulul. Ma revansez!:D Va arat rapid ce am selectat pentru urmatoarele zile. Cred ca o sa le tin de data aceasta doua saptamani pentru ca sunt produse in culori potolite, care imi plac mult si pe care nu le-am folosit indeajuns.

Produsele pentru fata nu vi le arat pentru ca sunt aceleasi de saptamana trecuta. Am schimbat numai blush-urile cu Nyx Angel (care inca nu ma decid daca imi place sau nu) si Sleek Rose Gold pe care mi l-am dorit ca o disperata iar apoi l-am purtat doar de cateva ori. Si da, vedeti bine, iluminatorul e acelasi si i se vede metalul tavitei!!:D:D Nu sunt cert convinsa ca vreau sa il folosesc pana la ultimul strop dar cu siguranta o sa il folosesc in continuare pana ma voi declara satisfacuta de rezultat si o sa ma dezleg la cumparat iluminator!


Cele doua palete de la Sleek, Au Naturel si Oh so Special, sunt tare frumusele si versatile. Dar din nou, foarte nebagate in seama! Color Tattoo-ul in nuanta Permanent Taupe face treaba foarte buna si o sa il folosesc intens in urmatoarea perioada. Cele doua eyelinere SuperShock de la Avon sunt senzationale si dupa ce le termin cred ca o sa imi mai cumpar cate unul pentru ca intr-adevar merita fiecare banut si chiar mai mult! Eyeliner-ul Farmasi e o porcarie dar incerc sa ii mai dau o sansa. Daca nici acum nu merge ajunge direct la cos.


Pentru buze am ales un amestec dragut. Doua nuante mai turbate pentru zilele foarte neutre si potolite la ochi. Rue de Saint Honore de la P2 de care va trebui sa ma despart in curand si rujul meu rosu preferat de la Farmasi. Doua nude-uri pentru asortat la machiajele mai deep. Noul meu Blankety de la MAC (nu sariti ca va povestesc ce si cum e cu el si ce cauta in proiectul meu de cumpatare) si 20 Maxi Rouge de la Farmasi. Siiiii nu in cele din urma Essence All About Cupcake pe care l-am avut, l-am folosit pana la ultimul strop si apoi am cautat de turbata sa imi mai iau unul. N-am gasit si pierdusem orice speranta. Ieri mi-a picat in gheara si nu am ezitat deloc. Iar pe acesta chiar nu am de gand sa il numar la produsele permise in Makeout.


De ce??Pentru ca am uitat sa precizez o regula importanta: recumpararea produselor Holy Grail e permisa. Adica daca termin ceva fara care nu pot trai e foarte probabil sa il recumpar si sa nu il bag la socoteala!Nu o sa trisez, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant banuiesc...:)) Oricum o sa fac un update la Makeout spre sfarsitul lui februarie asa ca detaliem si atunci ce am uitat!:)

Revin maine cu o postare cu empties! Pana atunci sfarsit fain de duminica si leneveala cat cuprinde!

5 comentarii:

  1. Ai gasit All About Cupcake!!! Sa-l folosesti cu multa placere!!! Eu sincer sper sa se revanseze astia de la Essence pentru toate minunatiile pe care le-au scos si sa bage niste nuante noi si faine de rujuri. Fingers crossed!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!Am sarit pe el de se inchina gagica din Douglas cand m-a vazut!:P Eu la rujuri nu sunt neaparat curioasa pentru ca am multe altele care imi plac dar pentru ca scot gel linerul nu ii iert toata viata!!

      Ștergere
  2. si eu incerc sa mai schiimb produsele pe care le fol in decursul unei saptamani sau ceva de genu,ca sa le folosesc pe toate cat de cat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, bravo! Ia sa mai rotesc si eu din ele ca prea mi-a casunat pe unele de parca maine e sfarsitul lumii si eu n'apuc sa le vad dorsalul. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă ai ştii cât mi-am dorit şi eu Rose Gold, şi l-am folosit fix de 3 ori în 5 luni, nu mă pod dezlipi de Angel de la Nyx, mai am cam 1/4 din el. Imi plac creioanele de buze nude, din astea chiar nu am niciunul, îl tot caut pe cel essence dar nu dau de el.

    RăspundețiȘtergere