Weekend-ul asta

-Am mancat inghetata Cookie Dough pe post de mic dejun. Si gustare. Si pe alocuri pranz.!!!It's like a party in your mouth!!! Daca vreti si voi gasiti in Lidl. 12 lei -500 g, dar merita fiecare banut!



-Am facut curatenie si m-am trezit foarte devreme ca sa fac mancare!De bunavoie si nesilita de nimeni!!!Must be crazy!!
-Le-am servit dragutilor mic dejun in forma de inimioare!:D La Katia a avut mare trecere, la hubs not so much!:))(Nu erau arse, asa e culoarea la Dorayaki pancakes!Aaaa si da, le-am pus scortisoara!)



-Am tras de "copii" ca sa ii urnesc la cumparaturile saptamanale pentru ca frigiderul incepea sa arate ultra sexy.
-Nu m-am dus sa ma uit deloc la raionul de cosmeticale si smacuri desi imi venea sa fac asta cu gandul ca am fost foaaarte cuminte lately!!
-Am cedat insistentelor copilului de a ii lua bomba zaharoasa pe bat!!Let's face it, e fata mea!:)))
-L-am facut pe domnul sot sa ma duca pana la un magazinel unde am vazut eu ceva. Si l-am trimis pe el sa ia ceva-ul ala!
-In timpul asta eu am dat o fuga pana la mercerie de unde mi-am luat ate sa fac bratarica pentru printesa mica. Si pentru mine:P.
-M-am laudat singura pentru ce ciorba buna de vacuta fac de fiecare data, am hranit copilul si am mancat si eu cu maxima satisfactie!:))



-Am mancat ceva-ul ala dupa care l-am trimis pe sot. Milka cu Oreo!!:X:X:X Jur ca nu degeaba m-am tot chinuit un an de zile sa pun mana pe ea. A urcat in topul favoritelor!!!EAT IT!!! (aaa si n-am nimic de anuntat, asa sunt eu de obicei, pofticioasa!!!)



-Am spalat niste pensule pentru ca era cazul!




-Dupa ce am citit Regele Leu si Bambi si copilul a adormit m-am apucat de mesterit bratara din ate.
-M-am topit cand am vazut-o cat de incantata topaie cand i-am pus bratara. N-am mai fost la fel de incantata cand mi-a cerut una la fel pentru "Minnie mica de plus, plietena mea"!Meh!!Am facut si pentru creatura!:)))O puteti observa in pozele urmatoare in care Minnie supraveghea ajutorul de bucatar! Am ajuns sa o detest pe Minnie care si spalata saptamanal arata tot jegoasa pentru ca e cea mai iubita dintre pamanteni!
-Mi-am dovedit inca o data calitatile de mama model lasand-o pe fii-mea sa taie ciuperci pentru pizza. No worries, cutitul nu e ascutit si ea practic nu taia nimic, dar nu s-a prins si a fost fericita!:))




-Am incercat sa nu fac crize cand a durat 10 minute pana a asezat diversele chestii pe pizza.
-Am descoperit ca apetitul piticei creste daca a contribuit si ea. A mancat mai mult de jumatate de pizza fara sa stea pe ganduri!:))
-Am spalat vase in timp ce Katia le-a citit povesti jucariilor.
-Am aspirat asa ceva de prin toata casa. Nu stiti ce e acel ceva??Va zic eu: PRAF MAAAAGIIIIC!:)) Mdea, adica paiete mici si malefice!



-Am construit turnulete din cuburi si am lipit stickere!:))
-Ne-am uitat la Frumoasa din padurea adormita!!!Ahhhhh bine e sa ai copil si scuza sa te uiti la niste Disney classics!!Saptamana viitoare ii pun favorita mea, Cenusareasa!:))
-Am culcat copilul.
-M-a apucat vrednicia si am spalat aragazul.
-Am pierdut muuuuult timp pe Iherb si wishlistul meu e cat o zi de post!
-Am facut o mare baie cu spuma si am svaurat sentimentul de inmuiere a oaselor!:)))
-Mi-am facut unghiile si apoi neavand stare le-am distrus. Inclusiv pe alea de la picioare. Nici in ziua de azi n-am apucat sa le refac!:))
-Am citit pana m-a luat somnul.
-M-am trezit la 7 dimineata duminica pentru a pregati pranzul si a ma machia.
-Am mers in mall sa vedem Peter Pan cu piciul!Ocazie cu care am descoperit ca e cinema pentru copii in mall la noi!HABAR N-AM AVUT!:))(Singura problema ca e frig de mori in salicica aia si a trebuit sa o tin cu hanorac gros si bentita ca sa nu degere). M-am ales cu o durere de spate pentru ca desi putea sta pe scaunul propriu a preferat sa o tin eu in brate tot filmul. Si scaunele alea sunt incomode as shit!! In timpul asta tati mai avea un pic si adormea!:))



-Mi-am gasit la targul de minerale piatra de lapis. Ahhh pandantivul meu o sa devina realitate!:))



-Am zarit in fuga niste bentite taaaaree dragute la Meli Melo dar n-am avut timp sa intru sa investighez!
-Din cauza Iguanitzei:)) am aflat ca s-a deschis Madame Lucie la Sibiu!!Now, stiti ca experienta cu macarons pe mine nu m-a impresionat dar am zis sa mai incerc o data ca poate ma razgandesc. MARE GRESEALA!!!M-am razgandit!!!Oficial m-am dus pe copca. Mi-am luat cu cafea, fistic si mojito. Cel cu Mojito nu m-a impresionat in mod special. In schimb celelalte douaaaaaa TO DIE FOR!!! O sa mai merg sa ma rasfat din cand in cand. Stiu deja ce vreau sa mai testez!:))


-Am pigulit la pastravul Katiei sa nu ii dau oase. In timp ce ea se agita "mai vleau"!:))
-Cred ca eu am mancat si niste oase dar ce mai conteaza?
-Mi-a fost foaaaaaarteee leeene, dar dupa adormirea la pranz a micului iepuras Duracell m-am apucat de adunat urmele ramase in urma bombei atomice!:))
-Am citit inca o tura de povesti si la trezire.



-Am blestemat vantul turbat de afara pentru ca nu am putut sa iesim sa ne plimbam pe nicaieri!
-Am incercat sa atipesc 5 minute cat sa nu ma mai simt ca zommbilica, in timp ce fii-mea spunea exact asa:"mami mami mami mami, nu dormi, nu dormi, nu dormi, hai jucam, hai jucam, hai jucam, hai jucam"!!Mdea!!!
-Am facut activitati minunate gen "arunca masinuta de pe turnuletele de cuburi":))
-In timp ce junioara se uita la un episod din "programul de seara" am calcat si vreo 25 de mii de bluzite si pantaloni. Just for good measure.
-Am contemplat perspectiva de a ma muta pe wordpress pentru ca blogger deja imi scoate peri albi! Observati pozele necentrate. Nu stiu care e faza!!!Oi fi eu dezastru la tehnologie dar parca nici chiar asa!
-I-am facut baie domnisoarei, am facut baie si am adormit ca mortul!:))) Revizionarea lui P.S. Te iubesc pe care o aveam in plan pentru ieri seara va trebui sa astepte!

Share:

13 comentarii

  1. :))))))))))))))) vai, ce comic ai povestit!

    numai eu mai fac rapoarte din astea (dar nu pe blog) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina ar fi interesant sa faci astfel de articole si tu :*

      Ștergere
    2. a prins bine articolul tau de dimineata :) m-a amuzat si imi incep ziua cu bine :*

      Ștergere
    3. Daa Alina, ai putea sa faci si pe blog rapoarte!:)

      Ștergere
  2. Mama, vreau si eu inghetata din aia :)) Am vrut de atatea ori sa o cumpar, dar nu stiu ce ma oprea :))

    Fetita ta e o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cumpara ca nu o sa regreti!!Sau ma rog..o sa regreti ca nu te vei putea opri din mancat!:))

      Multumesc:)

      Ștergere
  3. o viata piperata ;))... abia astept si eu sa vina bebe si sa caut timp pt mine :D..provocarea vietii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa totul e palpitant in universul meu!NOT!:))La inceput cand nu ti se incurca in picioare mai e cum mai e. Pe urma sa vezi!:))

      Ștergere
  4. Postarile mele preferate, ai un mod de a scrie...delicios! :) Ia sa testez si eu candva inghetata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ruxandra! :)Ia sa testezi ca merita din plin!:)

      Ștergere
  5. Cat de mare e pitica ta!!!! Imi aduc aminte de cand te-am cunoscut si ea era inca in burtica:) nici nu-mi vine sa cred ca a trecut asa mult timp! Sa fie sanatoasa si sava aduca multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa a crescut de numa scoancsa mica!:))Vaii de atata vreme nu ne-am vazut??!:))Ar fi cazul sa remediem cumva problema!

      Multumim de urari de bine!:)

      Ștergere