Summer Lovin' Tag

 Saptamana trecuta am vazut tag-ul acesta, initiat pe Youtube de FleurdeForce si am zis ca e musai sa il fac si eu, mai ales ca n-am mai pus de ceva vreme tag-uri pe aici. Intre timp am vazut ca a fost preluat de foarte multe fete din blogosfera noastra de beauty, asa ca nu mai aman.


1. Un ruj de vară pe care îl iubești?


Aici n-am stat deloc pe ganduri. Fara doar si poate e Vivid Rose din gama Maybelline Vivids. E perfectiunea intruchipata si imi place ca vine bine atat pe o piele palida cat si pe una bronzata. Si se cam potriveste la toate machiajele pe care le port eu zilele astea.

2. O ojă de vară pe care o iubești?

Nici aici nu am avut dubii, e Flormar Supershine 04, un corai pur cu sclipici auriu fin. Oja asta e superba atat pentru manichiura cat si pentru pedichiura si efectiv ma ajuta sa vad plaja numai cand o aplic.

3. Un costum de baie pe care îl iubești vara aceasta? 


Vara aceasta sincera sa fiu ar fi cazul de un costum de baie nou. Cele din doua bucati pe care le am arata sinistru, sunt bune de bagat la cos la cum s-au ingalbenit. Daca o sa ajung la plaja (inca n-am ajuns) o sa optez probabil pentru un costum colorat , cu cupe intarite si chilot cat mai intreg. Cam asta caut eu in general. Pana una alta insa, inca iubesc costumul meu negru de la Jolidon, cumparat acum vreo 5 ani. Daca vrei sa inoti, sa te distrezi si sa te doara la bascheti daca ti se vede sau nu stratul de grasime de pe burta, this is perfect. E taiat adanc in spate, materialul e mult mai bun decat la orice alt costum Jolidon cumparat vreodata si aruncat dupa un sezon..

4. Frappuccino-ul preferat de la Starbucks? 


La mine la tara nu avem Starbucks. Si daca am avea as refuza solemn sa platesc preturile alea obscene pentru o cafea care nu e chiar cafea. O sa spun si eu la fel ca alte fete: bautura mea favorita pentru vara. Si aia e o cafea cu gheata facuta cu ghearele proprii. Cafea, miere, lapte, cuburi de gheata si esenta de vanilie....yummmmm..
5. Autobronzantul preferat?


N-am testat prea multe. momentan folosesc autobronzantul Gerovital cu bronzare treptata si imi place destul de mult.

6. Cântecul preferat în această vară?

Sunt absolut paralela cu cantecele la moda. Scuzati-ma. Dar cantecul care e pe repeat la mine zilele astea este Trouble No More - Mindy Gledhill. De fapt cam toate melodiile ei imi dau pofta de viata si ma fac sa dansez cu fii-mea prin casa. Check her out on Youtube.
7. Accesoriul de vară preferat?

Desi o am doar de cateva zile pot spune fara sa ma agit ca palaria mea e the best! Imi doream una in genul asta de cateva veri si nu stiu de ce nu mi-o mai cumparam! Acum ca o am o port zilnic. La orice haine. Pe langa ca ma protejeaza de insolatii e si super stylish. Sau ma rog, asa mi se pare mie!

8. Parfumul/aroma preferată de vară?

Lume, nu pot afirma ca parfumul asta e musai unul de vara. Nu imi pasa insa. Trussardi My Name e folosit 80% din timp. Pentru ca e parfumul MEU. In restul de 20% ii dau cu DKNY Be Delicious si cu Lanvin Rumeur 2 Rose.

9. O carte de vară pe care o iubești?

La asta m-am blocat. Exista carti "de vara"? Eu citesc ce imi vine cand imi vine asa ca nu prea sunt de ajutor cred. Momentan m-am apucat de Casa de la Riverton  de Kate Morton si pot sa va spun ca va urma o recenzie. Ador romanele lui Kate Morton.

10. Ce îți dorești cel mai mult să faci vara aceasta?

Vara asta imi doresc sa prind macar cateva zile de plaja (nu neaparat la mare, ma multumesc si cu Ocna Sibiului), sa reusesc sa ma vad cu cat mai multa lume in scurta incursiune la Bucuresti, sa ma bucur de zilele frumoase si...cam atat. Nothing too exciting on the horizon for this gal!

 Oricine vrea sa preia Tag-ul e liber sa o faca dar tare vreau sa vad ce au de zis Dee, Dana, Ilda, Aurora si Ruxandra.

Share:

17 comentarii

  1. Cum te-ai putut limita la o singura oja si un singur ruj? Doamne, bine ca nu mi-ai dat tag-ul pentru ca ma nenoroceai :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador palaria cu care te lauzi, mi-ar placea si mie un Vivid de la Maybelline iar oja de la Flormar arata delicios!
    Sa stii ca si eu imi doresc aceleasi lucruri (mai putin incursiunea de la Bucuresti). ;))
    Pupicius!

    RăspundețiȘtergere
  3. Costumul de baie este tare simpatic..de mult caut si eu ceva de genul...greu de gasit..adica sa imi si placa cum imi sta!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaiii, ce surpriza frumoasa mi-ai facut cu nominalizarea! Am citit cu multa atentie postarea si eram inca prinsa de vraja, efectul se simteam inca; am tresarit de bucurie cand mi-am zarit numele! Thank you, girl! :)

    Cum as putea oare sa-ti fur costumul de baie sau macar sa gasesc unul cat de cat asemanator?! Desi stiu ca as avea scandal acasa - al meu barbat spune ca vin toate femeile dolofane, cu toate revarsarile in bikini minusculi si ca n-am de ce sa ma duc eu echipata ca un scafandru pe plaja! :P

    Am si eu un Vivid Rose Maybelline - asa o fi sau visez eu?! Ambalajul arata identic, Maybelline scrie pe el :))), dar nu vad niciun Vivids! E nr. 530, Who wore it Red-er!

    Tare mi-as dori sa gasesc timp pentru tag-ul asta! Nu mai promit caci orict yyuupiii- yeeiii am mai zis eu vazandu-ma (sau nu) nominalizata, n-am mai reusit sa raspund vreunui tag! Poate- mai organizata si mai prolifica in august! :D Pentru mine, iulie e dus - plecam in Grecia peste cateva zile!

    Pup, draga mea Diana!
    Ilda
    Lavendeer Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilduca, tu ai Whisper! :P E mai micut ambalajul ca la Vivids si rujul e mult mai usor, asemanator cu un gel. Vividsurile sunt mai mate si foarte foarte pigmentate. :D

      Ștergere
    2. Aha, acum inteleg! Da, da, da, ai dreptate! De ce nu mi-a spus si mie nimeni cand am cumparat despre aceasta diferenta! Ati tinut secret!!! :P
      M-ai luminat, Dana, multumesc! :)
      Pupici!

      Ștergere
  5. Ti-l fur. Imi place, n-am mai servit de mult tag-uri. Saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau si eu acel ruj, pare asa fructat, dulce si fresh!
    Carti de vara....cred ca se refera la carti usoare, necomplicate, bune de citit la plaja

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât de bine arată rujulețul!! Cred că o să cedez și o să mi-l iau și eu.
    De abia aștept recenzia la carte! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce culoare frumoasa are rujul!Chiar ca de vara...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand am vazut rujul am verificat repede sa vad daca e acelasi ca al meu(nu ma uit niciodata la numele rujului) si da e acelasi. E bestial il ador! Si cum rezista, o zi intreaga, e rujul perfect!

    RăspundețiȘtergere
  10. sa stii ca si eu am un costum de baie de la jolidon de-acum 6 ani si inca e impecabil. bine, nici n-am facut abuz de el ;)).

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ai salvat! Am despre ce sa scriu! :)))
    Funny postarea ta. :D Maine vin si eu. :P Acum nu mai am timp sa fac poze, ca o scriam acus. Zic doar atat: se anunta a fi cu rasete. :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine te-am găsit!
    Rujul pare apetisant...cum de rezişti cu el pe buze? Eu mereu am tentative să le mănânc, când folosesc :))
    Foarte interesant tagul...poate că îl voi face şi eu :)
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Costumul de baie e frumos, o sa ma uit la Jolidon sa vad ce mai exista, imi trebuie unul nou ca in cel de anii trecuti nu mai incap, adica incap, dar arat ca o sarmaluta :(((, iar in august mergem la mare si sunt cam disperata ca inca nu am costum de baie :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru mine Starbucks e cam singura alternativa la stomacul meu pretentios.
    Iubesc mirosul si gustul cafelei dar stomacul meu nu o agreaza.
    Si pentru ca Starbucks nu serveste chiar-chiar cafea, stomacul meu se intelege perfect cu ea.

    Si ce frumos e rujul :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumescus doamna pentru faina melodie, am mai ascultat o melodie de'a ei: I adore. Nu le stiam. :*
    Bravo pentru palarie, practica si stiylish o vad si eu, vreo o mare colectie. :))

    RăspundețiȘtergere