What I ate Wednesday

N-am mai postat genul asta de articol de foarte multa vreme. In primul rand pentru ca o data cu caldura...uit sa mananc de multe ori. Si apoi pentru ca daca mananc nu e prea interesant. De cand ma stiu vara trec pe legume, fructe, salate, iaurt rece si cam pa. Pana si dulicurile reusesc sa le reduc fara efort, eu care mananc in restul anului o ciocolata fara probleme, vara ma scarbesc si dupa doua patratele I call quit! Singura problema majora ramane inghetata. Buna si cat mai deasa!


Azi dimineata m-am trezit cu o stare ciudata rau. Si am luat un mic dejun total nesanatos dar gustos. Recunosc ca m-a ajutat sa trec peste starea de mahmureala (desi n-am baut nimic). Asadar, iaca-ta: cappucino (e unul luat din Lidl, nu recomand, zici ca e ciocolata calda amestecata cu faina) si iaurt cu cereale d-alea naspa pentru sanatate dar bune la gust. Un sortiment tot din Lidl, cu alune. M-am lasat ispitita sa le testez! Nu trebuia ca sunt bune si nu e bine!


La ora 10 eu si picea ne-am intors acasa victorioase cu o mica si delicioasa captura. Am luat din piata afine si zmeura proaspata. Le-am trantit in bol si am infulecat ca ursii, cu mormaieli satisfacute. Si cu scos limba ca sa radem cat de caraghios aratam!

La pranz, pe la 13 am efectuat salata de mai sus, pe langa care eu am pus niste branza telemea proaspata (am uitat sa pozez) si Katia a pus o pulpita de pui facuta la cuptor. Eu fara paine ca nu imi trebuia deloc.

Da-i cu fructe neamule. Nectarinele sunt my love forever, desi sunt sigura ca sunt injectate cu porcarii clasa 1. Am mancat vreo trei bucati pe la ora16.30. N-am mai pozat nectarinele ca stim exact cum arata!:))


La 18.30 am mancat o supa crema de ciuperci, brocolli si dovlecel, cu niste ulei de masline si cu multi fulgi de ardei iute. V-am mai zis ca imi place mancarea picanta. Si am mancat si crutoane cu ea. Da, da, din paine alba!

Cam asta a fost ziua mea, ma mir ca am reusit sa bag si atat in mine la cata scarba mi-e pe temperaturi ridicate!

Share:

6 comentarii

  1. Mamăăă, de tot ce-i acolo mi-e poftă acum. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place sa-ti citesc rubrica What I ate Wednesday,de as putea si eu sa mananc asa...la mine fie ploaie ,fie vant sau caldura,ciocolata rezista(si nu numai tot ce e dulce si interzis) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Salata și fructele arată delicios. La mine astea-s baza vara, rar am poftă de altceva.
    Când vine vorba de dulciuri, în schimb... n-am treaba, bag în mine cât pot de mult, poate să fie și 45 grade. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici mie nu-mi vine sa mananc nimic pe vremea asta ... in afara de inghetata. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ai adus aminte ca trebuie neaparat sa fac si eu o supa crema de legume, asa am o pofta, cu putin cascaval ras pe deasupra, o nebunie! :D OMG AFINE! Iubesc afinele, daca dau de ele nu pot sa ma mai opresc din mancat, ia sa dau si eu o fuga prin piata :*

    RăspundețiȘtergere