June Empties

Goliciuni goliciuni. Luna asta de vara a trecut ca un vis si eu n-am simtit deloc sa fi fost vara. Poate sunt eu rea si pricinoasa dar mi s-a luat de vreme atat de capricioasa. Make up your mind sun! 

Am reusit sa produc o cantitate considerabila de deseuri cosmetice (se aude prin targ ca la noi in urbe o sa se inceapa sortarea selectiva PE BUNE a gunoiului si tare as vrea sa o vad si pe asta sa nu ma mai simt ca o fiinta oribila cand arunc o tona de plastic cosmetic la sfarsit de luna) si am venit sa ma laud. Credeam ca o sa am chiar mai multe de atat dar cateva produse care ziceam ca sunt gata, nu vor sa moara. :))) 

Incet dar sigur imi sortez colectia de oje. Luna asta am avut cateva socuri cam neplacute. Oja aia bejulie de la Flormar e my go to nude si chiar daca nu se poate vedea e consumata mai mult de trei sferturi. Se ingrosase tare asa ca am luat alta. Aceeasi nuanta. Si am descoperit cu ocazia asta ca acum ojele Flormar au si nume. NOW THAT IS COOL! Socu neplacut: ma pregateam sa imi fac unghiile pentru nunta aia de v-am povestit eu ca m-am simtit ca o baba la ea. Si m-am dus direct la glitterata Golden Rose. Soc si groaza. E complet uscata. Si da, capacul era inchis foarte foarte bine. Si nu, nu o aveam de trei secole. Recunosc ca m-a cam durut sufletul sa ma despart de ea, dar asa e in viata!:)) Gliteratta Gabrini e si ea uscata complet, nu pot spune ca am suferit prea tare. Oricum am luat decizia sa mai subtiez randul ojelor. Nu mi-am mai luat nimic nou de ceva vreme dar nici cele pe care le am nu am mai avut vreme sa le folosesc. Sa imi fi trecut febra ojelor? Quite possible!  Mai ales ca mai nou si cand vad ceva frumos reusesc sa ma intreb: de cate ori ai purta-o? Si de cele mai multe ori raspunsul ma face sa imi dau peste mana. Nu, ojele nu sunt scumpe, dar daca nua m nevoie de ele de ce sa le tot cumpar? (cred ca am mancat ceva stricat, asa-i?)

Creionul negru Avon Supershock mi-a placut foarte foarte foarte tare. Mai am unul maro inchis si unul bej/roz. Cu siguranta dupa ce termin alte cele o sa imi mai iau. Excelente pentru pretul lor.

Maybelline The Colossal Mascara  este preferata mea de ceva timp si cand vreau sa merg la sigur cumpar un tubulet din asta galben. Se uscase destul de tare si o aveam de 4 luni si ceva asa ca am decis ca e momentul despartirii. Mai ales ca o buna prietena m-a cadorisit cu Benefit They're Real si nu mai aveam rabdare sa il testez. In general nu imi place sa desigilez mai mult de un tub de mascara.

Fondul de ten Revlon Colorstay mai are cam doua aplicari in sticluta dar am vrut sa il includ ca sa nu mai tin recipientul aiurea prin casa pana luna viitoare. Cand i-am facut review acum haaaaaaaaaaaat vreme (niste ani) nu am fost prea impresionata de el. Ei bine, things change! Acum declar ca e bestial pe cum se spune. Numai ca obiectiv vorbind mie nu imi trebuie atat de multa acoperire de zi cu zi. Cel mai probabil o sa il mai cumpar pentru ca e prea misto. Nu chiar acum insa!

Crema de noapte Olay Essentials pentru ten normal/mixt functioneaza la mine la fel de ok ca orice crema mult mai scumpa. Costa 17 lei, imi hidrateaza corespunzator tenul, nu mi-l irita deloc, ce sa ii mai ceri? Am inceput deja una noua. Nu face nu stiu ce minuni, motiv pentru care in curand ar cam fi cazul sa ii alatur si un ser cu ceva proprietati mai de Doamne ajuta ca nu mai sunt chiar la liceu. Insa ca ingirjire basic a tenului se descurca admirabil.

CC Cream Elmiplant pe care stiti deja ca l-am adorat cu pasiune arzatoare. Dovada sta articolul de aici. Gasiti in review toate detaliile despre el. Nu mi-am schimbat parerea, ba chiar a devenit mai buna pentru  ca a facut fata si caldurii din cateva zile. For sure o sa mai cumpar un tub cand mai termin din proviziile de vacsuieli pentru ten.

Crema de ochi cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant care nu mai vrea sa iasa din recipient pana la ultimul strop. Nu-i bai si asa se cam apropia de termenul de expirare. Crema asta e ok, e lejera, intretine bine zona din jurul ochilor. Daca vreti insa reducere de riduri, piele intinsa sau alte cele, nu le veti gasi aici. Ca si la crema Olay, zic si aici: basic skincare dar nu stiu daca nu s-ar putea si fara. Momentan testez un gel pentru zona ochilor si INCA mai am pentru zi din mostra aia Clinique. Poate candva o sa o mai cumpar. Rea nu e deloc, ba chiar acum niste ani ma declaram indragostita de ea. Cu varsta nevoile pielii se mai schimba.

Clinique Superdefense SPF 25 v-am prezentat-o aici. Dupa cum am spus si atunci, nu mi se potriveste dar am folosit-o pe toata. In schimb Dumnezeule mare, mostra de crema de ochi pe care o folosesc ZILNIC dimineata....inca mai are produs in ea. Nu imi vine sa cred, pe bune! Si ma gandesc tot mai serios ca s-ar putea pana la urma sa ajung sa cumpar un tub fullsize la un moment dat, dupa ce mai testez piata. Stau si ma tot intreb daca chiar e asa mare diferenta incat sa imi justific investitia. In unele zile o vad si in zilele cand nu dorm mai deloc, n-o mai vad diferenta aia!:))

Gel de dus cu frangipani si ulei de argan Elmiplant Senses Touch pe care l-am iubit foarte tare. Clar e preferatul meu din gama. De fapt, pe cel cu mango nu l-am cumparat dar e posibil ca la un moment dat sa il iau si pe acela. Lsa pielea discret parfumata, e catifelat, curata bine, nu usuca pielea. LOVE! Acum l-am destupat pe ala cu floarea pasiunii dar din pacate nu imi place la fel de tare cum miroase. Parca e cam puternic.

Crema pentru maini cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant ramane forever dragostea mea. E perfecta, minunata si ieftina. Acum am altceva dar sigur o sa o cumpar atata vreme cat va exista pe piata. Nu pot sa va spun destul cat de misto e crema asta. Deja sigur am consumat 10-15 tuburi de cand am descoperit-o, asa ca asta sta marturie. And I am picky when it comes to hand creams!

Sampon si gel de dus Bubchen consumat de fii-mea. Tot la Bubchen ajungem mereu, orice am face. Numai ca variem aromele, ca si ea e ca si mine, se plictiseste de acelasi!:)) Majoritatea sunt foarte ok. Am mai intalnit si rateuri printre ele, dar acesta nu a fost unul din ele.

Leave-in-Treatment Advance Techniques Avon nu m-a incantat prea tare. Consistenta lui mi s-a parut prea densa si aveam impresia ca imi lasa parul imbacsit de imi venea sa ma spal iute iar pe cap. Imi pleostea parul si imi facea varfurile sa arate matuite si incarcate de produs. Nu l-as mai cumpara.

Untul de corp Cien cu mango luat dupa ce mi l-a tot laudat Dee. La ea functioneaza super, ii place la nebunie si are stocuri din el. La mine...it didn't work. La inceput am zis ca sunt eu carcotasa. Nu se absorbea in piele mai deloc si desi aveam o pelicula unsuroasa pe mine, pielea tot aspra ramanea. Nema emolient. Mirosul mi s-a parut destul de artificial pe mine. As fi putut oarecum sa ignor aceste aspecte dar cand am incercat sa il folosesc mai des ca sa scap de el, am inceput sa ma trezesc cu bubite pe corp. Mai ales pe picioare si pe spate. Am zis ca sunt eu nebuna dar de cate ori intrerupeam folosirea lui eram ok. Clar ceva din ingredientele lui nu mi-a priit. Sa fi fost uleiul de soia din compozitie care zice-se ca e cam naspa pentru piele? Habar nu am dar mai am fix doua folosiri din el si acelea vor fi dedicate talpilor. I am sorry, we shall not meet again, I wanted to love you!

Si niste randomness: lumanarea Ikea cu vanilie miroase fabulos si e favorita mea de multa vreme dar nu mai terminasem de mult timp una pentru ca am inceput s ao las mai usor cu aromoterapia. Tura asta am nimerit una care a ars perfect, pana la fundul paharului, fara sa faca "tunel in ceara". Sticla s-a afumat pentru ca n-am nimerit eu la final sa o suflu destul de repede:)). Am fost dezamagita sa vad ca au micsorat borcanelele de la lumanari si pretul a ramas acelasi. Am trei pe stoc acum (fructe de padure, liliac si vanilie) si ma rog sa fie ok si sa miroasa inca la fel de puternic. Champaca Blossom de la Yankee Candle a fost fantastica si o recomand cu caldura daca va plac mirosurile florale. De fapt stiti ce? Daca va place gelul de dus Elmiplant cu frangipani sigur o sa va placa si tarta asta!:)) Eu momentan am lasat-o si cu tartele mai usor dar tot mai am vreo 4 in dulap. Ceaiul Theia Latte Machiato de la Fares a fost delicios pana la ultima cana si probabil pe la toamna o sa il cumpar iar.

Cam asa a fost cu consumatele la mine luna asta! Voi ce victorii ati inregistrat pe frontul cosmetic?

Share:

16 comentarii

  1. Eu nu stiu cata ambitie sa ai sa stai cu un singur tub de mascara inceput, nu vrei sa recunosc eu cate am - dar la mine nu se usuca. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e singurul produs la care nu simt ca e un chin sa nu variez:))

      Ștergere
  2. Eu iti recomand si crema de maini Cosmetic Plant cu ulei de argan, mie mi se pare mai faina un pic decat asta, desi imi plac ambele mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, sa stii ca dupa ce termin ce am momentan o sa o caut si o sa o iau! Multumesc de recomandare.

      Ștergere
  3. Ojele Gabrini mi se fac si mie naspa destul de repede. Chiar am aruncat una care nu o aveam nici de 3 luni si o folosisem o singura data. Am vrut sa o salvez cu diluant si, ce sa vezi, am descoperit ca nu au capacul etans, pentru ca m-am stropit cu diluant :)) A fost sublim!
    Nu mai zic cat ma mir de cate consumi, ca stii deja ca ma enervezi cu sporul tau :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am prea multe Gabrini dar cele cu finish cremos sunt ok. Remarc ca sclipicelele mor cel mai iute. Ma, sigur daca iti pui mintea consumi si tu, ti-am mai zis!:)

      Ștergere
  4. Victorii nu prea am inregistrat,esecuri cateva -niste achizitii care s-au dovedit total neinspirate. Oje din acelea Golden Rose am si eu cateva,si am remarcat aceeasi chestie,s-au cam uscat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trist tare cu ojele Golden Rose sclipitoare ca tare mai sunt frumoase!:( Eh, patim toate esecuri din astea. Important e sa invatam din ele!:)) Ahaaam siguuur ca da!

      Ștergere
  5. Esti intr-o pasa super econoama si inteleapta! Bravo!!! Sa te tina! ;)

    Daaa, cat de buna crema Cosmetic Plant - mi-ai trezit un mare dor de ea! Dar trebuie sa fiu cuminte, am creme de maini de pus si-n cap! :)) Si nu se consuma incapatanatele! :P
    Cum o fi ceaiul acela de la Fares? Il voi cauta!

    Pup, fata harnicuta si ambitioasa! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, cam asa. Cred ca devin mai inteleapta!:)) Sa vedempentru cata vreme!
      Crema aia e fantastica, serios. Si sigur dupa ce termin ce am o sa o cumpar iar si iar si iar.
      Ceaiul ala de la Fares e super gustos si aromat si interesant. Il gasesti cam peste tot in hypermarketuri cam la 10-12 lei cutia.

      Ștergere
  6. Nici mie nu prea mi-a placut untul de corp Cien,a fost un impulse buy asa,dar nu mai repet experienta.De cand tot vreau ceai din asta super de la Fares.Stiu ca mai vazusem niste arome interesante...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, pacat ca nu ne-a priit untul de corp ca el nu cred ca e rau. Doar ca nu ni se potriveste.
      Ceaiurile alea sunt chiar faine chiar daca un pic mai scumpe decat altele de genul. Isi merita banutii.

      Ștergere
  7. Ai fost cam harnica, doamna! Cu goliciunile vin si eu mai incolo, daca reusesc sa deschid ochii. Momentan sunt la masa si daca nu mananc mai repede, s-ar putea sa pic lata de oboseala pana ajung in pat. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, am fost se pare! Pupa-ma sau scuipa-ma sa nu ma deochi!:)) Cum preferi! Sper sa ma tina harnicia ca stocuri am pentru cateva luni bune!:))

      Ștergere
  8. Te invidiez pentru cât spor ai la consumat produsele, dar mă și motivează să mai las cumpăratul deoparte și să mai pun mâna și la consumat :)), valabil în special pentru machiaje.
    Creioanele Supershok le iubesc, am și eu vreo 5, dar la mine nu vor să se consuma așa de repede. :)) Nu mă supăr, la ele chiar nu mă supăr deloc. CC Cream-ul Elmiplant îmi place mult, iar crema pentru conturul ochilor o am și eu, mă înțeleg bine cu ea (fără minuni, evident), dar n-aș recumpăra-o din cauză că-i plină de iritanți. :(
    Trebuie să încerc crema de mâini și rimelul! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita ca aveam creionul ala Supershock de doi ani cred si l-am folosit des ....asa caaaaa!:)) Cc Cream-ul s-a dus relativ iute pentru ca dupa el intindeam cel mai des mana.
      Crema de maini e musai si de rimel ma mir ca inca nu l-ai testat!

      Ștergere