Summer fun - OOTD

Ieri s-a produs minunea, planetele s-au aliniat si am iesit la o plimbarica scurta fara pitica. Ne-am asezat pe o banca, am povestit, ne-am plans ca e prea cald. Toate cele. Si apoi am decis sa imi fortez norocul si sa il pun pe al meu sot sa imi faca niste poze. Nu stiu daca ati retinut, dar detesta sa faca poze!

L-am prins in toane bune si rezultatul il aveti mai jos. Ba chiar a fost dificil sa nu rad in hohote in 90% din poze! Motivele raman in culise!

La ultima comanda Kurtmann am decis sa testez daca e posibil sa port "minijup, foarte scurt si strans pe trup" (dupa versuri va veti da seama cam unde ma situez ca generatie). Am comandat doua fuste Bershka si le-am asteptat nerabdatoare. Cand le-am scos din cutie m-a luat cu palpitatii. Comandasem marimea 36 ca sa fiu sigura ca intru in ele si totusi parea minuscule. Ei bine, se intind mai ceva ca guma de mestecat si imi vin turnateee! Cel putin eu asa zic. Nu sunt nici prea indecente asa cum ma temeam. Pe caldurile astea extreme pot fi un super inlocuitor pentru pantaloni scurti. Sunt colorate, cu multe variante de imprimeu, dintr-un material placut si "neincingator". Eu nu le pot concepe decat cu topuri la fel de vesele si cu tenisi sau sandale plate.


Aceasta cu nuante de verde si albastru mi-a placut tare de tot si am luat-o la test drive rapid. Am avut dreptate, sta bine pe mine, nu se ridica cand merg (slavit fie Cerul!) si zau ca indraznesc sa ies cu ea pe mine si la plimbare cu Katia. Pot alerga fara probleme!

Acum problema majora e ca mai vreaaau! Mai am una frumoasa frumoasa pe care sper sa v-o arat cat de curand. Este insa suficient? Ia ziceti voi?

Share:

8 comentarii

  1. Omg imi place LA NEBUNIEEEEE outfitul ♥ Geaca aia de bluuuuuug omg omg cat de misto e! Super misto, I fucking love it! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place, imi place, imi placeeeeeeeeeeee outfitul tau!
    E perfect pentru vara asa care nu-i chiar vara, iar nuantele pe care le porti sunt pentru inima si sufletul meu!
    Love it!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  3. Zau ca arata decent, nu ai de ce sa-ti faci griji!
    E frumoasa fusta, imi place combinatia cromatica mult de tot! Iar tinuta e foarte inspirat aleasa!
    You're so pretty! ŞD

    Kiiisseees!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice!! Daca nu se ridica, e chiar pretioasa. ;) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Didi...ai bratari din cele de nod??? sunt alea vechi ori ai luat unele noi? pfff, de cand n-am mai vazut...

    RăspundețiȘtergere
  6. E superba fustita si foarte versatila, imi plac combinatiile cu jeans ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos outfitul, imi place in mod deosebit palaria! Cred ca vine foarte bine cu jeans si imprimeul acela de pe fusta

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult si fusta si tinuta intreaga. Mi-as lua si eu o fusta dar de o lungime midi, faptul ca sunt micute dar foarte elastic imi dau speranta ca cea mai mica marime mi-ar veni ok.

    RăspundețiȘtergere