Lanvin Rumeur 2 Rose

Planul era ca saptamana asta sa va povestesc pe larg despre lotiunea de corp Garnier Oil. Numai ca socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ. De ce? Ei bine, spasita declar ca am mai dat o comanda pe Aoro si am inclus in ea si exfoliantul din aceeasi gama. Cum comanda urmeaza sa ajunga zilele urmatoare, m-am gandit ca ar fi interesant sa fac o "analiza" comuna a celor doua produse. Asadar, o lasam pe saptamana viitoare si sper sa nu va suparati pe mine!

O sa va vorbesc in schimb despre Lanvin Rumeur 2 Rose. Datele "de baza", preluate de pe Fragrantica spun cam asa. Rumeur 2 Rose este o versiune mai noua a parfumului Rumeur. Primul parfum cu acest nume de la Lanvin a aparut in 1934, iar versiunea moderna in 2006. Rumeur 2 Rose este dedicat trandafirilor, femeii romantice si blande. Parfumul a devenit mai usor, fructat si dulce, destinat unei clientele mai tinere. Notele de baza sunt: portocala, trandafir,magnolie, iasomie, patchouli, si mosc. 


Mno bun, acum sa va povestesc eu despre el. Ce imi place, ce prinde nasul meu, ce imi aminteste, la ce capitole nu exceleaza. Tin sa precizez inainte de a ma apuca de ceea ce va fi un lung review ca nu am mirosit varianta originala de Rumeur, deci nu am cu ce sa il compar cu acela. Nici alte parfumuri Lanvin nu tin minte sa fi adulmecat dar poate ma lasa memoria o data cu varsta. Hmm, ar fi trebuit sa merg sa imi bag nasucul macar in Rumeur intr-o parfumerie!

 Prima intalnire cu acest parfum am avut-o acum vreo 4 ani si pe vremea aia aveam o burta de gravida considerabila, caldurile erau crancene, iar eu greu suportam mirosuri puternice si parfumuri cu zvac. A picat la fix o sticla de Rumeur 2 Rose cu care m-am parfumat frecvent pe perioada sarcinii fara sa imi simt nasul ofensat. Cine stie sensibilitatile de gravida isi da seama ca asta e mare lucru! Recunosc ca nu e neaparat genul "meu" de parfum. Nu simt ca mi se potriveste manusa pentru ca eu tind spre cele mai elaborate, mai dulcege, mai condimentate si insinuante. Iar cand aleg ceva aerisit e de obicei mai fructat decat acesta. Totusi cumva chimia cu pielea mea e interesanta.

De la prima pulverizare simt portocala. Si se simte tare. Apoi ma loveste un val de note verzi care nu sunt chiar preferatele mele in parfumerie, dar fie. Treptat parfumul se dezvaluie intr-un amestec usor amarui de flori. Nu simt iasomia aia de care zic ei din pacate dar la final simt persistand moscul. Impresia initiala era ca simt grapefruit in deschidere dar de fapt era doar imbinarea de citric cu verde care ma inducea in eroare. 


Chiar daca e eau de parfum, persistenta nu e foarte mare la mine. Nici la prima sticla avuta nu era, nici acum nu e. Dupa vreo 5 ore abia il mai simt. Nu ma deranjeaza insa foarte tare acest aspect. E bun pe calduri cand decid sa fiu draguta si sa nu incalc regulile asfixind oamenii din jurul meu.

Imi aminteste clar de D&G Light Blue, asa ca daca stiti ca va place acela, merita sa ii acordati atentie si lui Lanvin aici de fata. Diferenta ar fi ca acela e mai puternic citric si amarui, la acesta se simt mai bine aromele florale dupa o ora doua. 

Trebuie sa va spun clar ca Rose ala din denumire se refera cel mult la sticluta adorabila de un roz pal. Eu una nu detectez pic de trandafir in el si nu sunt singura. Vad ca toate persoanele care l-au adulmecat zic cam acelasi lucru. Eu ma multumesc cu sticla care mi se pare moderna si totusi romantica, care pe mine ma duce cu gandul la racoare si prospetime. Practic sticla traduce foarte bine ce gasim inauntru. Capacul auriu cu inel si panglica roz infasurata pe gatul sticlutei sunt detalii simpatice foc. Aaaa si cutia imi place mult, alba, de carton mat, texturat, cu scris roz care imita articolele de ziar. 

Tot legat de denumirea parfumului, recunosc cinstit ca aroma destul de delicata si nu foarte elaborata nu ma duce deloc cu gandul la Rumeur. Nu e genul de parfum care sa creeze rumoare pentru mine. Dimpotriva, e un parfum linistit, de purtat intr-o zi in care nu vrei neaparat sa iesi in evidenta. Nu mi se pare ca Rumeur 2 Rose te poate face memorabila si te poate scoate din anonimat dar probabil ca depinde de personalitatea si preferintele fiecareia dintre noi. 

Iubitoarea de franceza din mine iubeste in schimb jocul din denumire: Rumeur de Rose - Rumeur 2 (deux) Rose. Uite ca se pot juca si oamenii seriosi, eh french people?

Intr-adevar il vad purtat cu precadere de o femeie tanara, energica, on the go, dar nu vad de ce nu l-ar putea purta si o doamna matura dar jucausa si delicata. Don't play by the rules ladies! Purtati ce va place, cand va place si cum va place.

Ce imi mai place la el? Faptul ca desi e un parfum al unei case de prestigiu, pretul e chiar de bun simt. Sunt parfumuri Avon mai scumpe decat acesta. Uite asa e distrus mitul conform caruia un parfum trebuie sa fie musai foarte scump. Nu neaparat!

Eu voi continua sa folosesc cu drag din sticluta asta toata vara si daca v-am facut cat de cat curioase cu randurile mele, mirositi si daca va indragostiti, luati-l acasa! Recunosc spasita ca am alunecat pe o panta periculoasa, pe care m-am mai aflat in trecut. Chiar daca am gasit parfumul perfect pentru mine, mai vreau si altele si altele si tot adun ca o furnica, sa fie acolo. Momentan am sase parfumuri (din care doua sigur le termin luna asta). Nu or fi multe, dar dupa ce ajunsesem sa am doar doua hmmm, mi se pare un pic excesiv. Si stati, partea buna acum vine. Planuiesc inca vreo trei achizitii in urmatoarele luni: primul pe lista Jimmy Choo, pe care am pus deja nasul de cam multa vreme.  Incerc sa ma justific cu ajutorul cuvintelor lui Coco Chanel in care cred cu tarie: "A woman who doesn't wear perfume has no future." Asadar, sa zicem ca imi asigur viitorul, nu?

Voi v-ati intalnit cu Rumeur 2 Rose? Cu ce impresii v-a lasat? Sau daca nu l-ati mirosit, spuneti-mi ce parfum usor si aerisit folositi voi vara asta? Chiar as fi curioasa ce se mai afla pe raftuletele voastre cu minuni!

Share:

8 comentarii

  1. Cu Rumeur 2 Rose inca nu am avut ocazia sa ma intalnesc pana acum. Am avut cateva dorinte Lanvin,in special din seria Jeanne. Ce folosesc eu vara,si ce recomandari am? Givenchy Very Irresistible Edition Croisiere, Jimmy Choo Jimmy Choo Exotic (sticluta roz,aparuta anul trecut,am vazut ca anul acesta a mai aparut un Exotic,intr-o sticluta portocalie...e ok,dar dintre cele 2 il prefer pe primul). Pe Jimmy Exotic il stii,il purtam cand ne-am intalnit la Sibiu,si stiu sigur ca ti-a placut. Si Croisiere,si Exotic sunt flankere,de asta ma intreb daca sa-mi fac sau nu stoc cat timp le mai gasesc,sau sa ramana niste amintiri frumoase de vara si sa trec mai departe,am de unde alege. Altceva....Rochas Eau Sensuelle este o alegere buna pt vara. Este un parfum tipic Rochas,deloc strident,suav,feminin, dar cu o persistenta foarte buna. Britney Spears -Island Fantasy....stai,stai,stiu,Britney Spears,dar sa stii ca parfumurile ei sunt ok. Imi place tare mult Island Fantasy,dar din pacate nu prea persista,comparativ cu cele enumerate mai sus. Am verificat,pe toate le gasesti pe site-ul mentionat,iar daca te gandesti la unul dintre ele,iti stau la dispozitie cu detalii:) Nu este pe site,dar daca ai ocazia sa il mirosi,sau il vezi pe undeva,te asigur ca va fi o achizitie senzationala Estee Lauder Bronze Goddess Eau Fraîche Skinscent. Tropical,vara,plaja...Ar mai fi cateva,La Collection In Love Again Yves Saint Laurent si din seria Angel (mult iubit) Angel Aqua Chic,Guess Seductive Sunkissed,clasicul Lancome Miracle, si,si... hai ca am scris prea mult:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand am vazut comentariul mare am stiut ca tu esti. Inainte sa ma uit la username!:)) Cine daca nu tu sa scrie atat despre parfumuri?:)) Asa asa, pune-ma sa mai adulmec si sa ma mai indragostesc si de alte cele. Vrei sa te ajung din urma cu stransul de parfumuri? (putin probabil dar totusi!)

      Ștergere
  2. Dar daca Rumeur nu se refera la rumoare ci la zvon? :> Nu am luat dictionarul la puricat, dar parca asa are mai mult sens daca spui ca nu e un parfum care sa te scoata din anonimat. Zvonul e ceva mult mai nedefinit ca rumoarea. :D Iar la jocul de cuvinte Rumeur 2 rose, ma gandesc ca s-ar putea "traduce" prin "se zvoneste ca are trandafir" iar surpriza vine cand il mirosi si descoperi ca nu. :)) Ce analize mai fac. :))
    Sa il porti cu drag in continuare, pare tare interesant, exact genul de parfum pentru mama. Ei ii plac astea usoare, care incep citric. Eu tocmai mi-am luat un Amber Elixir de la Oriflame si pe bune ca se poate compara cu unul de prestigiu. E atat de dulce si migdalaaat! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna analiza ta pe text si foarte posibila! :))
      Eu nu prea tind spre citrice de obicei. Si cand aleg ceva usor imi plac cele cu fructe rosii, cu tente mai dulcege. Dar asta e asa, o gura de aer proaspat pe raftul meu!

      Ștergere
  3. Nu m-am intalnit pana acum cu Rumeur 2 Rose dar daca spui ca se-aseamana cu D&G sunt sigura ca ne-am intelege de minune.
    Il adaug tiptil pe wishlist.
    Sa il folosesti cu drag si spor in continuare!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa te intalnesti olfactiv cu el in curand. La prima vizita!:))

      Ștergere
  4. mi-ai trezit interesul cu el, dar marturisesc ca mai tare ma tentezi cu exfoliantul de la garnier ;)).

    RăspundețiȘtergere