luni, 7 iulie 2014

Sun kissed

Ca de cand n-am postat un machiaj, multa vreme a trecut! Adevarul este ca in ultima vreme nu am experimentat DELOC cu fardurile. M-am rezumat la ce e safe si rapid, m-am plafonat si rutinat. Hmm, cred ca am mai folosit la un moment dat placa asta! Asadar, saptamana trecuta am decis sa reincep sa rotesc fardurile (mai ales paletele) si sa incerc sa ma joc cate un pic.

Azi va prezint un machiaj creat folosind in principal farduri din paleta Sunset de la Sleek. Mi se pare o paleta superba pentru vara dar eu o vad sincer numai buna sa tranzitionam si spre toamna. Nu e mare inginerie ce am facut, ba dimpotriva. Imi place insa ce a iesit si ma gandeam sa va arat si voua ca poate va dau vreo idee.


Recunosc ca fata de ce m-am invatat recent e un pic cam mult pentru toata ziua. Incerc sa imi amintesc insa ca acum cativa ani (nu asa multi) as fi purtat orice dubiosenie la orice ora din zi. Si atunci parca nu mi se mai pare atat de dramatica situatia. Tin sa precizez ca in poze totul arata mai linistit decat e de fapt.

Sper sa va placa si fiti pe faza pentru alte spoieli. Spuneti cu incredere ce e bine si ce nu, putinele talente mi-au ruginit, dar recunosc ca mi-e tare dor sa ma mai joc atat pe fata mea cat si pe a altora.


In caz ca va intereseaza ce am folosit, acestea sunt produsele. Daca doriti detalii despre oricare dintre ele, just ask! Si daca va place cum arata genele mele (mie mi se pare ca sunt misto), stati pe receptie ca maine vin cu review la minunatul rimel.




17 comentarii:

  1. Îmi place machiajul. Eu aș fi pus chiar li o culoare mai tare pe buze, but that`s just me :D
    Mai vrem!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca m-am gandit la ceva mai aprins dar in realitate ochii sunt foarte intensi si am zis sa nu exagerez. Puteam sa incerc macar pentru poze!:))
      O s aincerc sa mai pu machiaje, promise!

      Ștergere
  2. Nu ti-au ruginit talentele:)), chiar imi place machiajul tau! :)
    Imi place cum arata bronzerul de la essence pe tenul tau. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos!
      Bronzerul ala e perfect pentru persoane cu ten deschis, arata super natural si mai e si ieftin!:))

      Ștergere
  3. Super machiajul, iti sta foarte bine.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi placeee!
    E fix pe gustul meu si l-as purta fara sa stau pe ganduri. :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram convinsa ca o sa iti placa, doar e realizat cu paleta vietii tale, nu?:))

      Ștergere
  5. iti sta bineeeee,as vrea sa vad si un machiaj cu culori mai tari :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Ufff, o sa incerc sa imi scutur rutina si teama si sa revin la culorile nebune pe care le foloseam candva. Macar din cand in cand.

      Ștergere
  6. Mie imi place :) Imi plac nuantele , le-as folosi si eu . Dar rujul .. rujul e bestial . Culoarea , adica :P Ce e ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rujul dupa cum se vede in poza e o combinatie de trei chestii!:)) E Blankety de la Mac cu un strop de ruj Cashmere de la Flormar, cu niste gloss Clinique pe centru=)) Mai nou am capatat mania de a amesteca produsele pentru buze.

      Ștergere
  7. mai didi, ce ti-ai facut la par? are culori si nu mai sta perfect greu cum statea.


    ti hug!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-am facut mai nimic. E nevopsit de o vreme si arata tarcat. Cat despre nu sta perfect greu jur ca nu inteleg ce vrei sa spui!:))

      Ștergere
  8. Imi place mult cum te-ai machiat si iti sta super bine! Ar trebui sa te machiezi mai des ca prea iti sta bine asa.

    RăspundețiȘtergere