marți, 2 septembrie 2014

August Empties

S-a dus vara. Inca nu imi vine sa cred ca e septembrie si sincer sa va spun incep sa am o stare ciudata, o senzatie din aia ca ceasul ticaie prea iute si nu il pot opri. Imi place toamna asa ca sper sa nu sufar prea tare. In august am reusit ca de obicei sa strang ceva recolta de ambalaje goale si astazi va prezint gunoaiele.


-Pur Desir de Lilas Eau de Toilette Yves Rocher, a fost ok, mirosul de liliac e destul de fidel realitatii, dar din pacate rezista foarte putin. Nu cred ca l-as mai cumpara, dar daca ar ajunge cumva iar in posesia mea, probabil l-as folosi.
-Mostre parfum:  Mostra de parfum Puma Limited Edition Woman primita cadou la o comanda Aoro a fost ok, dar nu as cumpara parfumul full size, nu e chiar ce port de obicei. Flormar Mind Eau de Parfum m-a surprins in mod foarte foarte placut. Miroase dulce, tineresc, iar mirosul persista binisor. Am impresia ca parfumurile Flormar sunt destul de accesibile, asa ca puteti sa il aveti in vedere daca sunteti in cautarea unei noi arome dar nu aveti buget de parfum de lux chiar acum. Mostra de Miss Varens, primita la o comanda ProduseCosmetice nu a fost pe placul meu. A fost un parfum greu, batranicios din punctul meu de vedere si avand in vedere ca am ales sa il port in perioada cu calduri am crezut ca o sa mor sufocata. 
-Tarta Lilac Blossoms mi-a placut foarte mult anul trecut. Anul asta cand am cumparat-o din nou m-a dezamagit crunt. Ori i-au schimbat compozitia, ori mi-am schimbat eu preferintele. Nu mai era parfumul floral suav pe care mi-l aminteam, ci miros de sapun cu flori de pe vremea lui Ceausescu. Mnu!


-Milk and Honey si Cherry Blossom, sapunuri lichide Cien. In general cumpar sapunuri Balea. Cele Cien imi usuca mainile. Numai asta cu miere e ok pentru mine din cele pe care le au permanent in gama. Pe cel cu floare de cires l-am luat dintr-un impuls si mi-a placut muuult de tot. Pacat ca a fost o editie limitata si nu se mai gaseste.
-Jungle Fever Shampoo&Shower pentru copii. A fost ok, nimic deosebit. Trebuie sa gasesc niste alternative pentru ca uneori Katia face cojite pe scalp chiar si de la Bubchen care nu au prea mari mizerii in ele.
-Gel de dus Elmiplant Senses Touch cu floarea pasiunii si ylang ylang a fost excelent din punct de vedere al "performantelor". Textura fina, pielea ramanea hidratata, ma simteam curata si placut parfumata. Aici vine partea asa si asa. Parfumul e placut dar...nu pe gustul meu neaparat. Mi-a placut mult mai mult cel mov, terminat luna trecuta. Oricum gama asta Senses Touch e excelenta, o recomand cu caldura!


-Dizolvant Oversa the best of the best! Din pacate dupa ce l-am terminat nu am gasit Oversa in nici un loc, asa ca am luat Cien, dar sincer, Oversa e cel mai bun.
-Balsam de buze cu vanilie YR, a fost ok, nimic spectaculos.
-Mostra deluxe de Clinique Superdefense cu spf 20, crema de ochi. Am laudat-o aici si mi-am mentinut parerea pana la final. A fost prima crema pentru ochi la care am vazut o diferenta si chiar ma bat ganduri de adunat bani sa o cumpar full size. Dar ma doare inima cand ma gandasc ce caruta de banuti. De precizat ca cei 5ml de mostra m-au tinut lejer 4 luni. Asta inseamna ca un full size de 15 ml ar trebui sa ma tina un an de zile. Hmmmm.


-My Body Ocean Salt Peeling, Magnolia a fost super pentru pretul extrem de prietenos (10 lei ditamai borcanul de 500ml). Momentan lucrez la scrubul Garnier dar cu siguranta o sa mai cumpar peeling-uri My Body.
-Crema hidratanta pentru calcaie Elmiplant mi-a fost prietena vara asta si v-o recomand din suflet. Momentan planuiesc sa iau alta varianta pentru ca asta mentolata mi se pare mai ok pe calduri.
-Lotiune micelara Garnier e perfecta si o investitie fantastica. O sticla din asta m-a tinut peste 4 luni si imediat ce am terminat-o m-am dus si am cumparat alta. E la fel de buna ca Bioderma si muuuult mai ieftina. Eu una nu stiu daca mai renunt la cea de la Garnier.
-Lapte de corp Lilas Mauve Yves Rocher, a fost ok, dar pentru pielea mea uscata nu e suficient de hidratant. Nu l-as mai cumpara, desi imi place mult de tot aroma lui.
-Inca o sticla de Ulei de migdale Auchan folosit la curatat pensule de tus si ruj, demachiat machiaj incapatanat, hidratat piele...orice! E la fel de bun ca orice ulei de migdale luat la pret mai mare! Nu va feriti de el pentru ca e dubios de ieftin (in jur de 7 lei pentru 100 ml), e tot ulei de migdale face tot ce fac si alea de 30 de lei sticla de 100 ml.


-Mostra de Max Factor Facefinity All Day Flawless Foundation...mi-a placut foarte foarte tare si chiar as cumpara fondul de ten in varianta Full Size. Nu va pot da prea multe detalii pentru ca am folosit doar de doua ori din pliculet, dar daca stiti ca va potriviti la tip de ten si preferinte cu mine, go have a look.
-Glitter Make it Golden Essence, s-au uscat si asta din pacate si e vremea sa ne despartim. Trist!
-Trio Seventeen  pe care nu il purtam mai deloc si care avea deja o varsta venerabila. Pigmentii MAC  erau batranei si si-au schimbat grav textura. Atat de grav incat nu mai putea fi folositi. Am incercat sa il presez pe cel mov in speranta ca asa o sa pot lucra cu el, dar nup, n-a fost chip sa il scot la lumina. Lipiciul DUO era vechi rau iar eu am realizat abia weekend-ul asta cand am vrut sa il folosesc ca sa imi pun gene la nunta. M-am gandit de cand il am si ...am renuntat la gene. E pacat ca a expirat aproape plin pentru ca eu port gene foarte foarte rar. Rujul Farmasi True Color 05 pe care l-am topit si l-am pus in cutiuta a trebuit aruncat pentru ca sincer, asa cum ma temeam, nu il foloseam deloc. E foarte incomod daca nu e in tubulet. Mostra Deluxe de Flormar Mat Touch e foaaaaaaaaarte inchisa pentru mine si deja imbatranise. Cred ca e un fond de ten foarte bun, dar din pacate n-am putut sa il folosesc cum trebuie ca sa ma decid asupra lui.

Ce bine e sa faci curatenie, asa-i? Nu de alta, dar trebuie sa faci loc pentru noutati! Noutatile (nu prea multe) sper sa apuc sa vi le arat tot astazi, intr-un articol rapid! Pana atunci astept sa ma anuntati ce ati terminat voi luna asta. 


10 comentarii:

  1. ai fost harnicuta, eu am postat deja noutatile pe blog asa ca te invit sa fai o vizita ;) o zi frumoasa sa ai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, o sa te vizitez si eu in curand!:)

      Ștergere
  2. E bine de stiut ca lotiunea Garnier poate sa tina atat de mult :D
    Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat imi plac postarile de genul asta...cred ca urmeaza si la mn un empties ca iar s-au strans o galagie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhh si eu le ador. Asa o stare de satisfactie am sa vad recipiente goale!:))

      Ștergere
  4. da' ai avut ceva de lucru, nu te-ai jucat! M-ai pus pe ganduri cu parfumul Flormar...trebuie sa studiez problema :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I take my trash seriously!:)) Sa stii ca merita sa te duci sa il adulmeci daca esti fan parfumele dulci-fructate-jucause!:)

      Ștergere
  5. Tu ai fost mai harnica decat mine. :D Bravo!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana! Las' ca nici cu tine nu mi-e rusine!

      Ștergere