joi, 4 septembrie 2014

The Secrets of Blogging - Tag

Va anuntasem pe pagina de FB a blogului ca azi nu voi apuca sa postez pentru ca sunt pe fuga si astept vizita unei persoane dragi cu care nu m-am vazut de o galagie de vreme. Din pacate a intervenit ceva si minunea nu s-a mai putut produce. Asa ca dand tarcoale prin blogosfera am vazut ca a postat Anca un tag si mi-am amintit ca mi l-a pasat si mie Camelia acum vreo doua trei saptamani. Better late than never, nu-i asa?

sursa
1. When did you start blogging and why?

Ianuarie 2010 am lansat primul articol in "public". Blogul era facut de luni de zile, scriam articole dar nu le publicam. Am inceput sa scriu pe blog pentru ca imi placea la nebunie, pentru ca nu aveam prea multe prietene cu care sa povestesc despre farduri si cosmeticale si pentru ca aveam impresia ca as avea eu ceva interesant de spus.

2. How many people in "real life" know about your blog?

Toata lumea din familie stie. Mama e cititor fidel, sotul stie de blog dar n-a citit vreun articol vreodata, tata stie dar e bagat in ceata complet. Cred ca si bunica stie ea ca "scriu acolo ceva pe internet". In rest, prietenii apropiati (si poate cativa pe care i-am mai spamat pe FB personal cu cate o postare). Nu ma apuc sa ma prezint lumii cu "stii ca am un blog?" Nu mi se pare ca e suficient de popular incat sa conteze.

3. What are your favourite posts to read?

  Pe blogurile de beauty clar postarile preferate sunt cele cu produse consumate, haul-uri si postari personale (I am nosey, imi place sa stiu ce manaca x-uleasca, de unde se imbraca, unde se plimba. Stalker material!) Citesc si alte bloguri si in general caut postarile de lifestyle mamicesc, housewife stuff, chestii de bugete si cumpatare. Boring stuff I guess!

4. List a blog you have discovered recently.

Desi am descoperit recent cateva bloguri de beauty si fashion o sa va las link catre un blog care nu are nici in clin nici in maneca cu domeniile astea. E un blog pe care il gasisem cu vreun an in urma pe Pinterest. Nu l-am bagat in bookmarks sil-am pierdut. De vreo doua saptamani l-am redescoperit si am luat postarile de la origini spre prezent, obicei pe care il practic cu orice blog nou descoperit care ma fascineaza. E un fel de jurnal zilnic al unei familii cu 5 copii si nu as stii exact sa va spun de ce imi place asa de tare. Daca vreti sa vedeti despre ce e vorba, here it is: 71 Toes.
 
5. Which posts are you most proud of?

Sincera sa fiu daca ma uit in urma sunt mandra de postarile din ultimii doi ani. Cam asa. Majoritatea postarilor imi sunt dragi, ca altfel nu ma apucam sa le scriu, dar la postarile de incepator vad mai multe probleme decat acum. Asta e bine, nu? Asa tarandu-ma oi fi evoluat si eu un picut.

6. What advice would you give to future bloggers?

Sa faca lucrul asta pentru motivele corecte. Pentru ca le place sa scrie (sau sa faca poze), pentru ca vor sa tina minte anumite momente din viata lor, pentru ca vor sa impartaseasca ceva cu restul lumii. Si in clipa in care vad blogul ca pe un full time job tip corvoada sa isi ia o pauza. Una mai lunga. 

Nu nominalizez pe nimeni anume, dar invit orice doritoare sa il preia!

3 comentarii:

  1. Imi place tare ultimul raspuns. Cred ca daca te apuci de un blog, o faci din pasiune, nu ca sa faci bani din el sau sa primesti produse spre testare. MA ROG. Si eu sunt stalker, ahahaha
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, eu sunt pe blogul tău şi e prima zi, dar îmi place :D

    RăspundețiȘtergere