Mini Blog Sale

Am de dat cateva produse luate pentru o anume chestie care nu s-a mai concretizat. Sunt aproape noi si mi-ar parea rau sa expire la mine in makeup case nefolosite.

Primul venit primul servit. Fac de la inceput precizarea ca plata se face anticipat in contul meu deoarece nu am cum sa trimit colete ramburs avand adresa la "post restant. La pretul produselor se adauga 3 lei transportul prin Posta Romana.


Revlon Colorstay 220 Natural Beige Normal/Dry skin si 320 True Beige Combination Oily Skin. Fiecare a fost folosit de cate doua ori. Pentru mine nuantele sunt inchise.-Pret 30 de lei bucataREZERVATE ROXIE


Paleta de concealere, gradul de uzura este vizibil in poza zic eu. Sunt cateva "pastilute" folosite maxim o data. -Pret 20 de leiRezervat Laura

"Baghete" de mascara de unica folosinta, 20 de bucati in set.-Pret 8 leiREZERVATE ROXIE


Primer fata Radiant folosit de doua ori.-Pret 40 de lei.

Share:

12 comentarii

  1. Tie True Beige iti vine bine? Sau e mai inchis?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am 150 Buff. Sunt foarte palida de felul meu. True Beige imi e un pic cam inchis.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am uitat acum la swatch, imi e inchis si mie. Desi Buff mi-e putin deschis acum, ma albesc la iarna. Boohoo, I'm sorry. Dar recomand paleta aia de corectoare, o am si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau fondurile de ten,si betisoarele de mascara. Cum facem? Pup :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxie, ti le-am rezervat si discutam in privat

    RăspundețiȘtergere
  6. as vrea si eu unul din fondurile de ten,daca mai sunt disponibile

    RăspundețiȘtergere
  7. Aysha, fondurile de ten deja sunt ale lui Roxie.Regret ca nu te pot ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca se razgandeste Laura vreau eu paleta;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Miruna, nu se mai razgandeste pentru ca deja mi-a trimis banutii si ma duc sa pun coletul...

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Da Aysha, le-am dat inca de cand am postat blog sale-ul!:)

      Ștergere