Tag:7 lucruri despre mine

Tag-ul asta circula de ceva vreme in blogosfera asa ca am facut ce fac si de obicei.L-am preluat uite asa ca imi place!!Poate aflati ceva interesant de pe aici!!:))



7 lucruri ciudate despre mine
-Mintea mea e deosebit de dubioasa si am o imaginatie atat de bogata incat uneori tes scenarii fara sa vreau. Nu o data m-am trezit ca boceam fara motiv doar pentru ca ma gandisem la o telenovela de-a dreptul imposibila cu protagonisti din viata reala.I am lame-o!!
-Tin minte cele mai stupide si neesentiale detalii si uit chestii cruciale!:))Daca vreti sa stiti cu ce am fost imbracata la 90% din evenimentele la care am fost in ultimii 8 ani pot sa va spun. Cu accesorii si parfum purtat la tinuta. Intrebati-ma date istorice si clar nu mai stiu nimic ca doar degeaba am dat teza la istorie 4 ani de zile si am iubit materia aia!:))Tabula rasa!Uneori speriu lumea cu faze de genul:"Stii pizza aia oribila pe care am mancat-o la Valcea cand aveam eu 7 ani?Ce cretini cu oul ala semi crud si..."Mdeah!!!
-Nu pot sa ma uit la filme de groaza. Ok, ma uit uneori, fortata de imprejurari. Dar garantez ca o sa adorm plangand si o sa visez numai bazaconii o luna de zile dupa aceea. Nu stiu cum de am reusit sa vad secvente din Poltergeist cand aveam vreo8-9 ani. N-am mai dormit bine un an de zile. Visam oribil si efectiv ma simteam urmarita si haituita!Si acum mai am cateodata flashback-uri si nu e dragut deloc!!!Atata vreme cat imi ocup mintea cu altceva nu am treaba dar cand e liniste si pace toate bazaconiile intra pe receptie si imi invadeaza mintea!
-Sunt isterica atunci cand vine vorba de liste si programe. Nu suport sa imi dea cineva ordinea peste cap. Sunt o baba sacaita. Daca eu azi am programat ca spal covoare si fac curat in dulap si vine al meu sot sa ma anunte ca a luat bilete sa plecam in Mallorca in prima faza o sa ii fac o criza de nervi!Mdeah...
-In ciuda faptului ca sunt o pofticioasa infioratoare cat timp am fost gravida cred ca am poftit la ceva o singura data!In schimb "negravida" am pofte mistuitoare on a daily basis.
-Tind sa ma gandesc la cele mai cretine lucruri in situatiile cele mai nepotrivite. De exemplu in sala de nasteri dupa ce mi s-a facut anestezia ma uitam la tavan ca era cam mucegait si cu niste bucati stand sa cada si ma gandeam:"Daca ma trezesc cu o bucata din aia in burta?"Mdeah..buna chestie de gandit cand stai sa iti vezi prima oara in viata copilul!:))

7 lucruri pe care nu le suport
-Sa imi strice cineva programul sau sa nu stiu dinainte ce urmeaza sa fac pas cu pas intr-o zi!
-Oamenii care arunca gunoi pe strada, care scuipa pe jos and co.
-Pustimea nesimtita care are impresia ca i se cuvine orice si ca nu trebuie sa miste un deget pentru asta (am ajuns sa zic "pe vremea mea" mai des si mai curand decat as fi crezut vreodata)
-Lenea patologica!
-Mizeria si dezordinea!Ask my family about this one. Uneori cred ca exagerez dar asta sunt. Toti cunoastem cate o bunica/matusa care aranja franjurii de la covor cand mergeai la ea in vizita. Eu n-am franjuri dar daca as avea eu as fi matusa aia.
-Risipa.Detest sa las apa sa curga fara rost, sa las lumina aprinsa cand nu sunt in camera, sa arunc mancare.
-Cand ma incomodeaza hainele de pe mine. Am nervi toata ziua daca simt eu ca imi sunt blugii prea lalai sau ma strang sau stau rau pe sold sau..Si nu e neaparat chestie estetica ca stilul meu nu exista cat e chestie de comfort. Dar nu e doar asa "ma deranjeaza"!I could kill people when my jeans feel funny!

7 lucruri fara care nu as trai:(Katia nu e lucru asa ca nu o sa o trec aici. E clar ca fara ea n-as putea trai!!)Am stat si m-am gandit si acum pe bune, cam multe lucruri au ajunsa indispensabile pentru viata de zi cu zi desi pana la urma nu sunt chiar asa!
-Masina de spalat. Jur pe ce vreti voi ca la asta m-am gandit prima data!Spal cate 3 ture de haine de 3 ori pe saptamana.Uneori si mai des. Nici nu vreau sa imi imaginez cum ar fi sa spal de mana. Sau sa am vreo 5 copii=))
-Apa curenta, gaz si electricitate. Va mira alegerile mele??Think about them!
-Mancare. Aici o sa incerc sa nu mai fiu nasparlie si practica si o sa spun atat:give me italian food, fructe de mare, legume si fructe proaspete si o tona de dulciuri care sa nu ingrase si sunt fericita!:))
-Produse de ingrijire personala. Si aici ma refer la alea de bun simt: sapun/gel de dus, deodorant, pasta de dinti and so on! Pana la urma acolo e baza, nu??
-Carti. Viata ar fi trista rau de tot fara carti. N-as fi cine sunt azi si n-as putea deveni cine voi fi maine daca n-as fi pus in viata mea mana pe o carte!
-Mijloace de comunicare cu cei dragi. Si da, daca maine ar disparea Internetul as plange cu lacrimi de sange dar poimaine as dezgropa adresele tuturor amicelor si m-as apuca sa le scriu scrisori. Iar raspoimaine as fi atat de incantata incat as uita cat de rau imi pare dupa Internet!
-Toale, makeup, parfumuri si zdranganele:)))Partially joking!Stiu bine ca as putea trai fara ele dar viata ar fi destul de anosta in prima faza!


Share:

2 comentarii

  1. Make up ,parfumuri,zdraganele :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am regasit in multe dintre variantele date de tine: hainele incomode, oamenii lenesi si nesimtiti, dependenta de apa, curent electric, gaze (chiar este baza fericrii mele,as spune :))).
    La capitolul curatenie eu stau mai prost, pentru ca nu reusesc sa pastrez deloc curat. In 2 zile parca a trecut taifunul prin casa. Nu e vorba ca imi arunc hainele prin casa sau las gunoaie pe sub pat,dar parca nimic nu mai e la locul lui.

    RăspundețiȘtergere