miercuri, 3 octombrie 2012

Sa intram la dieta zic!

Cine ma cunoaste stie ca orice regim alimentar la mine tine maxim 3 zile si se sfarseste cu cel putin o ciocolata Milka si o portie de cartofi prajiti. I am not proud, stiu ca organismul nu imi e recunoscator dar deocamdata ma mai ajuta metabolismul si lumea se socheaza cand sta cu mine la masa si observa ca nu traiesc cu salata. Asa ca nu despre diete de genul vorbesc acum. Ci despre postul cosmetic pe care il mai practic din cand in cand ca sa nu ma ia Aghiuta al sclipiciului!!

Ma stiti deja. Imi place sa consum chestii. Produsele terminate imi dau un sentiment aproape la fel de placut ca un haul dragut (am zis APROAPE la fel de placut da???) Si ma ajuta sa ma concentrez mai mult pe ce detin deja si mai putin pe lista interminabila de wants. Deja am pierdut sirul la proiecte 5/10 "tigai" cum le zic eu ca imi place sa fac pe desteapta:)) Am pierdut sirul promisiunilor de x chestie cumparata daca termin y numar de produse. Ahhhhm. De unele chestii m-am tinut de altele not so much.

Pentru ca se pare ca postarile astea plac tuturor si oricum aveam in plan o autocondamnare la moarte purificare a spiritului de tentatiile consumeriste=)) am zis sa fac publica toata nebunia ca sa stim de-o treaba.

Nu fac 10 pan. Nu asta e ideea. In schimb imi stabilesc reguli pentru diferite categorii. Si promit sa fiu complet cinstita si sa va spun daca o dau in bara, calc stramb/mananc un stand de farduri la micul dejun.

Sa purcedem asadar (numai mie mi se pare ca a purcede te trimite direct cu gandul la purcei???Never mind!!Cricket sound in my brain!!):


Ojele.How do I put it??In 25 aprilie cand va prezentam colectia aveam 80. Acum am 85. Veti zice ca e super ok. Avand in vedere ca am maritat cel putin 10 oje eu zic ca nu e chiar asa ok. Si luand in considerare ca am saptamani la rand cand ma dau numai cu nude/n-am timp sa imi fac deloc unghiile e o tampenie colosala. Si cu toate astea mereu imi sclipesc ochii la oje. Mi-am jurat insa solemn sa nu depasesc 90 pana la sfarsitul anului. Asadar MAXIM 5 oje pana in 1 ianuarie 2013. O sa fiu sincera cred ca deja stiu si care vor fi alea, dar asta e o alta poveste!:)))

Acum the very bold part. Trebuie sa termin cel putin doua oje pana mi se ridica embargo-ul. Adica??Am luat 5 sticlute colorate si suntem in 2 ianuarie 2013 dar n-am terminat doua oje??Tot n-am voie la shopping!!Si da stiu ca pare nebunesc dar e posibil, I know it. Am doua oje la jumatate deja. Si nu conteaza gramajul so I hope I'll make it!!

Farduri.Ohhh Doamne nu pot sa cred ca imi fac asta!!Am farduri muulte si folosesc putine. Uhhh ohhh. Pana la sfarsitul anului n-am voie sa mai cumpar NICI MACAR un fard!!Nici unul!!Punct. Si transform in datorie de onoare sa muncesc cat mai mult ce am deja. Aaa si indiferent de stadiul de uzura al paletei de 120 la sfarsitul lui decembrie pleaca!!Imi place sa stiu ca am nuante nebune acolo dar le folosesc mult prea rar. Daca o sa vina ziua cand o sa am nevoie de culori pentru mine sau altcineva I'll just buy what I need. Si nu, n-am voie nici Inglot si nici alea 5 farduri superbe pe care le mai am pe lista de la Seventeen.:(

La restul categoriilor am dezlegare la asa:

-1 blush (nu se pune cel pe care deja l-am comandat azi dimineata din blogsale-ul Iuliei:P). I need a pink. Un roz prafuit, trandafiriu, dragut. Am la peach-uri de sa imi bag si in...nas si la roz sunt praf.
-1 ruj. Mdeah, nu pot sa zic ca am o gramada aici dar nici putine nu sunt asa ca n-are ce sa imi strice daca mai si folosesc din ele pana sa cumpar 14 noi.
-3 gloss-uri. Da daaa, 3=)). Faza e ca am fix 2 gloss-uri. Si pe bune ca mi se pare hilar. Doar atat???
-vreo 4-5 eyelinere colorate/glitterate! Pentru ca nu posed si pentru ca in fiecare toamna/iarna visez la look-uri cu asa ceva si n-am pe ce pune mana!(Flormar are cam tot ce vreau asa ca aia e...)
-liplinere am voie ca nu posed decat vreo 3.

La produse de ingrijire am liber deocamdata. Si desigur daca ma trezesc ca mi se termina un produs esential si n-am inlocuitor nu voi sta fara. Ca de obicei chestiile primite cadou fara sa fi dat eu hint-uri mai mult sau mai putin disperate nu se pun. O sa vina ziua mea de nume, o sa fie si Craciunul si alte cadoriseli pe parcursul provocarii asa ca daca primesc chestii n-o sa le dau inapoi cadorisitorului(really Deena???ce cuvant e asta????) Dar NU AM VOIE sa fac "sugestii" de cadou!!DELOC!!NIMIC!NIET NADA!!!

O sa va fac update-uri si la sfarsitul anului o sa trag concluziile. Apoi facem planul pentru etapa urmatoare:))

Mi-e putin teama de clipa cand o sa dau iama in rujuri si farduri dupa "post" dar eu sper sa nu iasa chiar rau "afacerea" asta. Poate intre timp ma reorientez si mai dau banii si pe haine!:))

Si acum spuneti voi:am I creazy or am I crazy??Cum vi se pare toata chestia asta??Ce pronosticuri aveti??Faceti acum pariurile pana nu inchidem casele!:))

11 comentarii:

  1. Baftaaaa! :)) Abia astept sa citesc postarea de la finalul postului :P Tine-te tare pe pozitii, ca nu se mai poate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te sustin. Atat de mult incat vreau sa ma alatur tie. Ca si eu am aceleasi slabiciuni, farduri si oje. Eu imi propusesem fara oje pana in decembrie, dar spune tu, cum sa ma abtin cand au aparut duocrome la Flormar? Uof! Una, macar una! Hai bine, recunosc, mai am alte 3 in ganduri acum.
    De fapt, plusez, si imi propun sa nu-mi iau deloc produse de make-up.
    Sper sa nu ajunga MUA la 35.000 de like-uri pe Fb ca apoi cucu se mai abtine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, merci de sustinere!!
    Ruxandra, hai ca poti!! Mai clar si eu vreau doua duochrome-uri Flormar si sigur mai am doua Essence din colectia noua pe lista. Am zis 5 pana la sfarsitul anului. 5 sa fie.
    Si pe mine ma tentau chestii de la Mua dar no more!!Ce am zis ca fac asa fac!!Alatura-te ca eu te sustin!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sa zic, multa bafta, vad ca esti pusa pe fapte mari :). Nici eu n-ar mai trebui sa iau nimic, dar vorba Ruxandrei, la 35k fac o comanda la MUA, imi doresc prea mult undressed :), si presimt ca o sa pacatuiesc si pe iherb, mi se termina gelul de curatat si am pretext, deci sigur voi lua si pudra de la physician's formula (saptamana asta au 20% off, deci trebuie sa profit). Dar pana la sfarsitul anului vreau sa ma abtin de la oje, mascara, fdt, farduri si consum cat pot de mult din ce am. Nu stiu cand va veni ziua in care voi vedea un fard consumat, ca de palete nici nu poate fi vorba :). Sa ne tii la curent cu evolutia "tigailor" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne, nu pot sa cred ca te-ai gandit acum cateva luni sa renunti la blog. Pai cine mai scrie ca tine si cine ma mai amuza asa? :))

    Ai si o surpriza de la mine...care asteapta sa ajunga la tine de vreo... 2 sau 3 luni ? :)) o tot car pe la sibiu cu mine , dar n-am apucat sa ne intalnim ha ha ha .

    Si pe mine ma duce " a purcede " cu gandul la purcelasi ha ah ah

    Cat despre oje , si eu am zis ca nu mai cumpar niciuna pana la sfarsitul anului, dar deja am comandat Luxe and Lush de la China Glaze...chiar azi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Coconut, multumesc de urare!:))Si mie imi plange sufletul dupa Undressed dar pe bune ca am prea multe chestii. Pe iherb si eu planuiesc ceva..pensule si suplimente. Dar alea nu se pun. La fel cum nu se pun nici produsele de ingrijire. Deci mi-am lasat portite de scapare!:))

    Igua chiar m-am gandit la tine zilele astea ca suntem ca batranele. Zicem ca ne intalnim de nu stiu cand si zici ca fugim una de alta. Ma bucur ca te amuza postarile mele. Recunosc ca uneori ma amuza si pe mine!!Aaa si ma bucur ca nu sunt singura nebuna cu purceii!:)))
    Si cu ojele...haaa!!Ti-as lansa o provocare sa te bagi si tu la faza asta cu maxim 5 oje pana se termina anul dar mi-e ca te ucid!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai inspirat asa ca ma alatur si eu . Mi-am propus ca in lunile octombrie si noiembrie sa nu cumpar oje de mai mult de 30 lei si in rest am alocat un buget de "neprevazute" pentru produse de machiaj de maixm 50 lei. Nu am vrut sa ma bag si pe luna decembrie pentru ca e luna cadourilor :)). Sunt curioasa daca o sa imi iasa pentru ca nu mi-am impus niciodata sa nu mai cumpar , desi am sufiente , nu foarte multe dar de ajuns. Ar fi interesant la sfarsit sa vedem daca am reusit sa ne tinem de treaba si sa ne intalnim si confesam pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravooo, asa imi place Ioana. Sigur ca ne intalnim si ne confesam aici. Si eu sper sa imi iasa. Si am zis ca ma bag si la decembrie pentru ca pana la urma nu e cazul sa imi fac EU cadouri ca si asa imi fac altii.:))Mai bine ma concentrez pe cadourile pentru familie si prieteni si la tot ce mai inseamna sarbatorile de iarna!Ca nu pot zice ca duc lipsa de recipiente colorate:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Genial! :)) In dimineata asta am descoperit blogul tau si deja am ras si m-am recunoscut in muuulte privinte (suficiente cat sa ma faca sa revin de fiecare data cu placere).

    Despre "diete": eu am INTERZIS - chiar asa, cu majuscule si subliniat pe deasupra - la geluri de dus si lotiuni de corp. Din fiecare am mult peste 15, nici nu vreau sa ma gandesc si toate imi plac, deci este exclus sa arunc ceva. A, presupunand ca termin 4-5 bucati din fiecare... La oje nu-mi pun interdictii, pentru ca ma apuca rar "nevoia" (inca nu inteleg cum am reusit sa umplu cutii, cosulete...cu zeci de culori si texturi) si clar ceva ca duochrome de la Flormar nu poate fi interzis... Mai ales cand vanzatoarea te alearga ca sa-ti explice ca auriul este copie fidela dupa Chanel - si de rusine, si tot il cumperi :D
    Deci, draga mea, spor sa avem la consumat (ca la cumaprat ne descurcam noi cumva :D )!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce frumos e scrisa postarea asta.super.eu sunt in project pan de o luna....si am avut noroc ca a fo ziua mea:).am un sg produs cumparat,dar pt ca nu aveam altul la fel:).

    RăspundețiȘtergere