Daydreaming

Schimbarea de anotimp de iarna asta a adus cu sine si alte schimbari. M-am descoperit cu surprindere detestand 80% din garderoba mea si cautand piese pe care acum niste ani le-as fi respins cu toata forta. M-am descoperit indragostita de parfumuri pe care inainte le-as fi calificat ca "prea mature, prea sufocante". M-am trezit ca nu mai vreau multe si marunte, vreau putine si mai bune. M-am trezit ca apelez tot mai des la machiaj putin si am gonit cam tot ce e colorat excesiv spre surate mai tinerele. Culmea e ca desi schimbarea asta de stare si stil ma sperie un pic, ma si bucura. Pana la urma o f el sufletul vesnic tanar, dar e bine sa nu ne permitem sa picam de tot in penibil, nu?

Si pentru ca multe bloggerite tot afisau hainute frumoase luate de pe Sheinside m-a pus ceasul rau sa dau si eu o tura. O tura insemnand vreo cateva ore de browsing. Oh inima! Va spun cinstit ca lista cu ce as lua e de fapt muuuult mai lunga, dar am incercat sa ma rezum la cateva urgente...arzatoare!

Pulovere oversized visez. Calduroase, mari si primitoare. Bune de purtat la blugi, bune de purtat cu niste pencil skirts, bune de purtat cu pantaloni de trening in casa cand nu vrei sa mai platesti prea mult gaz si opresti centrala (numai eu fac d-astea?) Selectia o vedeti mai jos. Cardiganul verde l-am vazut la Georgia si de atunci nu l-am mai putut uita.

cardigan/                          pulover rosu/                          pulover visiniu/             pulover inimos


Am nevoie de o haina mai lejera si le-am ochit pe frumoasele doua de mai jos. Cea imbulinata mi-a fost adusa in atentie de Aurora. Si intre ele s-a strecurat si o rochita simpla si buna de alergat zilnic. Lejera, cu manecile din imitatie de piele. Taman buna pentru o mamica dispusa sa  sacrifice in general look-ul sic pentru comoditate. Cu rochia asta eu zic ca le impac pe amandoua.

haina imbulinata/                              rochie lejera/                           haina de vanatori si pescari


Rochita paietata imi aminteste de o sirena. Am vazut-o la o bloggerita de fashion si m-am indragostit de ea. Mi-e clar ca as purta-o doar o data sau de doua ori. Nu echiar cea mai versatila piesa, dar ahhh cat imi place! E cam singura chestie de pe wishlist care e cam inutila dar pe care mi-o doresc. 

rochie de sirena urbana/            fusta de femeie serioasa/           bluzita cu umeri diafani


Fuste "serioase", caci am constatat deficit grav. Prea multe chestii ultra scurte. Inca imi mai plac si alea, dar parca nu ma mai simt la fel de in largul meu in ele. Fusta asta visinie ar fi o partenera de nadejde. Iar bluzita aia e de vis. Simpluta si totusi atat de deosebita datorita umerilor dantelati. Acum ramane de vazut daca o sa fac pasul urmator s aimi satisfac fanteziile!

Voi ati comandat ceva de pe Sheinside? Cum a fost experienta voastra cu ei? Ati ochit ceva frumos pe site?:D

Share:

10 comentarii

  1. Toate arata excelent!
    Am si eu o rochita de la ei si sunt foarte multumita de ea!
    Sper sa reusesti sa bifezi cat mai multe articole de pe acest site. :)
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. Fusta si cu bluza chiar ar merge de minune impreuna. Imi plac alegerile tale, majoritatea imi sunt cunoscute si trecute pe wishlist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce am avut de la ei a fost de calitate, deci da, ii recomand. Ia sa ma mai uit pe site sa vad ce mai au.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha! Fustă de femeie serioasă, foarte tare!
    Parka aia cu bulinuțe îmi bântuie visele, însă să știi că nu e prea goasă, ci de „fall”, așa mi-au răspuns cei de la SheInside. Deci nu e potrivită decât pentru o iarnă blândă. Dar e așa frumooooasăăăă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat timp am colaborat cu ei ca blogger a fost totul ok, dar apoi cand mi-am comandat ceva din banii mei de la ei a fost oribil.
    In primul rand, comanda a venit dupa aproape 2 luni si am primit si marimea gresita (am comanda m si am primit xs), iar apoi tot ei au avut pretentii sa mai platesc ceva ca sa imi trimita iar haina, deci chiar am zis ca e ultima data cand mai comand de la ei, sunt super neseriosi.
    Au haine frumoase si calitative, dar ei lasa de dorit cu comportamentul asta.
    Nu iti recomnad sa iti comanzi ceva din banii tai, nu merita, chiar am mai auzit fete care au patit la fel cu ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am comandat de 3 ori de la ei, doar cu banii mei și totul a decurs perfect. Comanda nu a întârziat niciodată mai mult de 2 săptămâni iar produsele au fost întotdeauna în stare foarte bună..

      Ștergere
  6. Fusta de femeie serioasa vreau si eu :D De fapt,sincera sa fiu, vreau... fuste.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, rochia aia paietata imi cam bantuie si mie visele, dar ma opreste faptul ca L.ul lor e mai mic cu cativa cm in umeri fata de cat mi.ar trebui mie. Si si pe talie ar fi cam stransa treaba ori eu mi.as dori sa fie puuutin larguta pe mine (adica mi.as dori sa se aseze pe mine asa cum vine pe blogerita la care cred ca am vazut rochia amandoua).
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
  8. Cardigan verde smarald(mai inchis, de fapt) gasesti la c&a cu 60 lei.
    Si eu mai opresc centrala. :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Fusta cu paiete nu e numai de ocazie, merge purtată și cu un pulover oversized sau cropped deasupra. Yum!! :D

    RăspundețiȘtergere