November Empties

Luna noiembrie se apropie de final, Mosul deja s-a apucat de citit listele iar eu am fost intr-un mare iures sa mai eliberez niste loc in dulapiorul din baie. Nu s-a intamplat cum speram eu, iar luna asta am foarte putine chestii terminate. Ca rezultat al eforturilor mele am in schimb o gramada de produse care sunt pe sfarsite, asa ca in decembrie prevad o recolta frumusica.


Mostre Estee Lauder Advanced Night Repair primite prin bunavointa unei prietene care lucreaza intr-un magazin de cosmeticale. Mai am inca trei pliculete si deja sufar ca le voi consuma si pe alea. Sa va spun asa: un pliculet mi-a ajuns pentru trei seri, asa ca din cele 5 mostre pe care le vedeti consumate, am putut sa imi fac o idee clara legat de ce stie sa faca acest ser. STIE! E fabulos si desi pretul imi ridica parul maciuca in cap, ma gandesc foarte serios sa infiintez o pusculita special pentru el. Nu am folosit vreodata ceva asemanator ca efecte. Imi simteam tenul ca de bebelus dupa ce il foloseam. Pielea era intinsa, stralucitoare, porii parca se mai inchideau. Ce sa mai, ziceai ca ma intorc din vreo vacanta cu spa inclus. I need this in my life! Why am I so poor?

Mostra Bonacure Hairtherapy - Moisture Kick care a fost inclusa in ultima comanda data pe Aoro. Parul meu a mai crescut si cantitatea din plic a ajuns doar pentru o utilizare. A fost ok, mi-am simtit parul matasos dupa ce am folosit tratamentul asta, dar nu pot sa spun ca m-a cucerit. Aaa si din punctul meu de vedere nu pot sa ii spun tratament. E mai degraba balsam de par. 

Mostre parfum Aquolina Pink Sugar si Azzaro Visit. Aquolina era musai sa o miros dupa ce am tot auzit de parfumul asta de pe Youtube. De vreo cativa ani vroiam sa il adulmec, asa ca am inclus o mostra la o comanda. Miroase a vata de zahar. Fix vata de zahar. E dulce dulce ca o cofetarie, persistenta e chiar ok pentru un parfum nu foarte scump. Imi place si recunosc ca l-as vrea, dar sincer e un parfum foarte linear, foarte necomplicat, potrivit parca pentru o pustoaica. Nu zic ca nu e posibil sa il iau pana la urma, dar sa nu va asteptati la ceva ultra sofisticat. E vata de zahar!:)) Azzaro Visit...aud ca s-ar putea sa fie sub brad! Nu zic mai mult, va voi povesti la momentul potrivit.


Masca Le Petit Marseillais cu lapte de karite si miere a fost ok. Mirosul e foarte intens si in perioada friguroasa cred ca e mai usor de suportat. Efectele nu m-au surprins sincera sa fiu. Am folosit numeroase masti pentru par si asta nu e dintre cele pe care sa simt nevoia sa dau fuguta sa le cumpar. Nu mi-a displacut dar nici nu consider ca a facut minuni pentru parul meu. Mi-a placut mult mai mult Garnier cu merisoare daca e sa ne raportam la masti din supermarket.

Gelul pentru conturul ochilor de la Pellamar a beneficiat aici de un review. Inca mai am un picut dar nu mai puteam strange nimic din tub, asa ca l-am taiat si l-am transferat in alt recipient. Mi-a placut, hidrateaza bine, dar sincer cred ca e alegerea ideala numai in lunile calduroase. Acum o sa il folosesc pana la final, dar pe timp de toamna/iarna, recomand o crema mai consistenta.

Gelul de dus Douche Macaron Fleur D'Oranger primit cadou de la prietena mea din Germania, a fost un fiasco total. Sa va explic de ce. In sticla mirosea fantastic. Facea o spuma fina si cremoasa, super blanda cu pielea. Dar..in contact cu pielea mea...mirosul devenea de nesuportat. Mirosea a plastic topit aromatizat cu ulei de portocala. Era groaznic. Nu stiu de ce patesc uneori astfel de chestii, dar asta e. L-am folosit spre final ca spuma pentru baie, iar in varianta aia mirosul a ramas unul placut.

Hand Sanitizer Spray luat de mama de la Hello Free Z Discount. De fapt nici nu l-am consumat. M-am trezit intr-o zi ca e gol in geanta. Sistemul de inchidere e atat de prost incat s-a scurs tot pe langa filet. Noroc ca se evapora repede!:)) Needles to say, a doua oara nu as mai lua asa ceva, desi e posibil doar sa fi nimerit eu unul stricat.


Top coat-ul Flormar nu l-am mai putut tine. Nu mi-a placut absolut deloc, dar m-am incapatanat sa il folosesc. No more! Cica e quick dry. O fi, dar la mine prelungea timpul de uscare a oricarui lac cu cel putin 30 de minute. I kid you not. Ma trezeam cu niste urme de toata frumusetea si la o ora dupa ce imi faceam unghiile. Nu il recomand. Acum il vanez pe cel Farmec care aud ca face ce promite.

Rujul Essence All about Cupcake  e o despartire trista. Iubesc nuanta asta din tot sufletul, am consumat un ruj intreg acum ceva vreme. Problema cu acesta e ca s-a facut praf...in ambalaj. Efectiv l-am gasit topit si rupt desi n-a stat langa surse de caldura, desi l-am manipulat cu grija. Da, puteam sa il pun intr-o cutiuta ca sa il folosesc cu pensula, dar ma minteam singura, eu nu suport sa folosesc ruj altfel decat din tub. Oricat m-ar durea, nu o sa tin de un ruj de 10 lei facut praf, care a devenit inutilizabil. Goodbye my friend, maybe we will meet again! 

Pudra Teracotta Flormar 21a fost bronzerul meu in ultimele muuuuulte luni (de fapt, mai bine de doi ani). Am facut mari progrese cu produsul asta si ma incapatanam sa il pastrez macar pana vad niste pan. Am decis insa ca e mai intelept sa ne despartim pentru ca in ultima vreme daca il foloseam ma trezeam cu niste bubite ciudate pe zonele de contur. Adevarul e ca are o varsta. Raman cu bronzer-ul Essence si aia e! Mi-a placut foarte tare pudra asta, chiar cred ca e o investitie buna.


Ceaiul de toamna de la Fares l-am mai avut si anul trecut. E bunicel, dar nu pot sa spun ca ma impresioneaza la culme. Cele din gama Theea sunt mult mai bune. A fost insa ceaiul preferat al finei mele si luna asta a baut multe cani de ceai de toamna la mine! 

Lumanarea Air Pure luata de mama dupa ce am vazut-o la Camelia. Tot din Hello Z Free Discount. Atat va spun: daca va plac aromele de iarna, cu scortisoara si caldura....go get 20! Nu mi-as fi imaginat ca o lumanare de 4 lei (sau pe acolo) poate sa miroasa atat de bine si de intens. Mi se pare ca bate la fund multe lumanari "smechere". Mai am pe stoc una si inca vreo cateva care vor fi date cadou. Dar daca mai ajunge mama pe acolo si le mai gaseste o pun sa le cumpere pe toate!  (Eticheta e distrusa pentru ca imediat ce s-a terminat ma apucasem sa o cojesc ca sa curat borcanul. Cand mi-am amintit ca tgrebuie sa o pozez pentru empties daunele erau deja produse!)

Tarte Yankee Candle  care au inceput sa ma cam dezamageasca. Plum Blossom a fost dulce si destul de aerisita, nu m-a deranjat. Wild fig arde si acum in lampa dar nu pot sa o suport pentru perioade indelungate de timp. Miroase chimic, ma face sa tusesc, simt mirosul ala de ceara din baza ei si nu e ok. Chiar mi se pare ca in ultima vreme cam toate tartele avute au fost mai mult miss decat hit. Mai am una in dulapior si apoi o sa cuget daca vreau sa mai iau si altele sau nu.

Well this is it. Cam slabut, dar asta avem, cu asta defilam. Voi cu ce va laudati luna asta?

Share:

6 comentarii

  1. Tot am vrut sa imi iau si eu lumanarele yankee candle dar nu am reusit pana acum. Ma gandeam ca o sa imi iau in perioada sarbatorilor sa le aprind prin toata casa... acum ca citesc la tine ca ceva nu e ok cu ele, ma mai gandesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Madalina Iuliana28 noiembrie 2014, 15:02

    Mie mi se pare ca si top coat-ul de la Farmec prelungeste durata de uscare a ojei, mi se pare mai bun cel de la Oriflame. Dar pt 7-8 lei nu ai ce sa pierzi, poate tie iti va fi bun. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Au prostit rau top coat-ul de la flormar. Eu l.am folosit o gramada de timp (cred ca vreo 2 ani) si am fost foarte multumita, dar ultima sticluta achizitionata m-a dezamagit. Asa ca am trecut pe cel de la farmec cu efect de gel.
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici mie nu mi-a plăcut deloc acel top coat de la Flormar, mi se par mai bune astea ieftine (Leydi, Chisa) decât el.
    Cred că pentru prima oară pot spune că am recoltă mai bogată de goliciuni - nu credeam că o să se întâmple vreodată. :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, bravo, sunt destule produse! Nu am folosit nimic din cele prezentate! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Lumanarea Air Pure - I need it! Si uite cum ma faci tu sa ma duc la mama naibii, la magazinul ala :)) Prima si singura data cand am ajuns acolo mi-am promis ca nu mai merg curand... dar chiar mi-ar "trebui" niste lumanari.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere