sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Machiaj complet cu doar 100 lei

A trecut ceva vreme de cand a circulat provocarea asta prin blogosfera. O initiase Dara, iar eu am tot avut altele de postat si am uitat de ea. Mi-am amintit weekend-ul acesta pentru ca ma aflu in deplasare si stiu ca initial ideea asta a fost: daca pleci undeva fara makeup la tine si apoi descoperi ca ai nevoie de produse de machiaj, ce ai cumpara de 100 de lei. La mine astea ar fi alesele fara dubiu. 


CC Cream-ul de la Elmiplant e fantastic de bun si pentru mine ofera fix cata acoperire am nevoie. La 15 lei e mai mult decat ai putea spera vreodata.


Pentru ca fara sprancene conturate sunt ciudata, as cauta un stand Essence si as achizitiona kit-ul lor. Asta e singurul produs pe care nu l-am testat dintre cele alese, dar nu cred ca as avea probleme. Daca nu gasesc stand Essence, oh well, orice fard mat maro merge. Din cate stiu e tot in jur de 15 lei si acesta.


Desi nu mai e chiar preferatul meu, m-as indrepta spre Maybelline The Colossal, pentru ca e o mascara buna si m-ar mentine in buget cu pretul prietenos, in jur de 23 de lei. Cu siguranta nu l-as lua din Dm unde e in jur de 32. MNU!


As alege pentru un machiaj rapid si pretty al ochilor fardul meu preferat Party all Night de la Essence. E 9 lei si e senzational. E metalic, cameleonic, e taupe, e maroniu, auriu, bejuliu. E frumos de pica. L-am facut cadou multor prietene si toate au fost de acord. Si rezista chiar si fara primer. Ceea ce e perfect ca nu mai am buget si de ala cred...


As completa look-ul cu un eyeliner Avon Supershock, daca mi-ar iesi in cale. Daca nu, m-as reorienta spre ceva cu un pret similar, in jur de 15 lei. Creioanele Supershock sunt fantastice, au nuante intense, sunt cremoase si rezistente, chiar nu le pot reprosa nimic.


Si ca sa fie treaba treaba, as lua si un Maybelline Vivids in nuanta Vivid Rose. E frumos in orice anotimp, e puternic si merge la orice. Mai dau si pe ala 25 de lei si va zic sincer ca daca arat prea palida nu ma jenez si il folosesc si ca blush crema.

La un calcul rapid concluzionez ca depasesc suma cu vreo doi lei, dar eu zic ca nu e tragic. M-am descurcat bine, sunt frumoasa (si modesta) si pot iesi in lume.

Acum, va zic sincer ca daca ar fi sa aleg produsele avand in minte faptul ca mi s-au terminat toate deodata si am doar 100 de lei, probabil as alege altceva. Produse pe care nu le-am incercat pana acum. Fiindca asa sunt eu, curioasa ca o pisica. Nu conteaza cat de mult imi place ceva, mereu vreau sa vad ce pot si alte produse similare de pe piata. M-as hotari probabil direct la standul de cosmetice, dupa indelungi deliberari si calcule. Cert e fete dragi ca putem arata puse la punct si fara sa cheltuim averi. Sunt multe produse bune si ieftine pe piata, totul e sa stim sa le alegem!

Sper ca v-au placut alegerile mele, va doresc un weekend placut in continuare, eu profit de zilele astea din plin, pentru ca de mult timp n-am mai facut altceva decat sa stam pe acasa. Ma rog..si acum stam, dar altundeva! Posibil ca pe luni sa vedeti o postare despre ce am facut in weekend, mai ales ca nu am mai facut de multa vreme una si cineva imi spunea ca ii e dor de ele!


10 comentarii:

  1. Si eu ma simt aiurea cand nu am sprancenele conturate :)) Nu de alta dar ale mele sunt cam rare si deschise la culoare si chiar daca sunt blonda, arata rau. Acum am kit-ul de la Elf si il ador, dar cand il termin cred ca o sa il iau pe cel de la Essence sa vad cum e. Si eu as alege o mascara si un ruj de la Maybelline :* Chiar imi plac alegerile tale! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ale mele sunt destul de inchise, dar parca arat "neterminata" daca nu le aranjez un pic. Ma bucur ca iti plac alegerile mele!

      Ștergere
  2. Sa aveti calatorie placuta si sa va aerisiti (chit ca e in casele altora)!
    Imi plac alegerile tale, am incercat multisoare produse din ce ai pus tu si avem si alegeri comune (cum e Colossal, desi acum cred ca as opta pentru The Rocket, ca l-am luat de o saptamana si mi-e drag de numa').

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca m-ai facut curioasa cu The Rocket si o sa il incerc dupa ce termin Colossal-ul actual.

      Ștergere
  3. Avem două alegeri comune: CC Cream Elmiplant și kit-ul Essence. Aș fi vrut să pun și eu creionul SuperShock, dar nu mă mai încadram... eu am neapărat nevoie și de pudră (fiindcă ten gras) și concealer (fiindcă cearcăne urâte). :))
    Weekend frumos să aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pudra la mine nu e chiar obligatorie. Ideal ar fi sa da, ca dupa vreo 6 ore lucesc si eu. Dar ne descurcam si asa. Cearcanele mele inca mai pt fi acoperite doar cu fdt sau cc Cream, deci e bine.

      Ștergere
  4. Cat de tare ma instigi cu acel CC Cream! :P Mi-am luat si eu un Vivid Rose... love it!
    Puuup, Deena! Weekend fain sa aveti!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te instig dar sa stii ca am auzit si nemultumiri, asa ca daca il iei si nu ti-e ok, sa nu ma certi prea tare. Macar nu pierzi bani prea multi. Vivid Rose e superb!:X

      Ștergere
  5. Folosesc cc cream-ul de la Elmiplant si imi place fffffffoarte mult,la fel si rimelul,insa nu prea se incadreaza in asteptarile mele ^_^ Mi se pare ca ofera un aspect mult prea natural genelor
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima data cand am cumparat Colossal nici pe mine nu m-a mai multumit. Cred ca i-au schimbat mult formula fata de inceputuri. Sau poate mi s-au schimbat mie gusturile. CC cream-ul l-am iubit si sigur il voi lua din nou!

      Ștergere