duminică, 30 noiembrie 2014

Shop your stash Sunday

Nu am mai facut de foarte mult timp o astfel de postare si mi-era dor. Stiti probabil care e smecheria. La inceput de saptamana imi pregatesc produsele pe care vreau sa ma axez in zilele urmatoare. Asa reusesc sa "rotesc" toate minunile si sa nu uit de ele. Chiar daca in momentul de fata ma concentrez cu predilectie pe unele chestii pe care vreau sa le termin, din cand in cand niste diversitate face bine.

Saptamana asta am scos la lumina paleta Comfort Zone de la Wet'n Wild. Imi place tare mult paleta asta, chiar nu stiu de ce nu e mai folosita. Fardurile mi se par foarte usor de folosit si nuantele o recomanda atat pentru un look lejer, de toata ziua, cat si pentru machiaje mai complexe. Pentru ca fardurile astea sunt toate sidefate, am in preajma si paleta cu 28 de nuante neutre (pe care am uitat s o pozez, dar banuiesc ca stie toata lumea cum arata), ca sa pot apela la niste mate pentru blending and co. Si desigur pigmentul din proiectul de consumate pana la Craciun.


Ca baza am ales-o pe cea de la Artdeco si fardul crema Illamasqua. Fardul asta, Dellirium, e tare frumos, dar l-am cam ignorat in ultima vreme si mi-am pus in cap sa ii acord multa iubire. Eventual sa reusesc sa il consum pana se duce de rapa.

Pentru sprancene folosesc o nuanta mata din quad-ul MAC si il fixez cu gelul transparent de la Essence. Inca mai folosesc Ink Pot-ul de la Sleek dar e luna asta o sa il bag in concediu pentru ca nu e de bine cu el. Am scos si eyeliner-ul verde de la Yves Rocher, poate ma conving sa ma ating de el.


Pentru machiajul fetei am pregatit Max Factor Color Adapt, pe care am de gand sa il termin luna asta. Teoretic in vreo doua-trei saptamani de folosit constant ar trebui sa fie gata. Concealer e tot Fit me de la Maybelline, altul nici nu mai posed. Pudra Physician's Formula ma dispera pentru ca i s-a rupt ambalajul, dar la fel, alta nu am si pana nu o consum nu ma las. Bronzer-ul e singurul pe care il detin, cel de la Essence. Inca imi place foarte mult. Si am zis ca ar fi cazul sa mai bag in seama blush-urile mele de la Anabelle Cosmetics care au prins praf de cand stau uitate.


Pentru buze, in afara de produsele din Finish 6 by Christmas, am ales rujul rosu Farmasi si visiniul meu de la Avon in nuanta Temptress. Astea sunt produsele mele go to in sezonul rece. 


Am decis sa scot si doua oje, ca sa ma oblig sa imi pictez gherutele, ca le-am cam neglijat. P29 si U12 de la Flormar au fost alese. 

 Nu vreau sa promit nimic, dar speranta mea ar fi ca saptamana asta sa reusesc sa pun macar un machiaj pe blog. Daca ma ajuta lumina. Skil-urile mele sunt la pamant, dar sper cu perseverenta sa le resuscitez!

Ne auzim curand!


14 comentarii:

  1. ce chestie ca ti le pregatesti de duminica,poate ar trebui sa fac si eu asta...desi la mine conteaza foarte mult cum ma trezesc dimineata :)si daca plec sau nu la serviciu,ca daca raman acasa nu pun nimic pe fata(uneori si de crema uit) bronzerul de la esenece si eu il am dar nu-mi place,insa am altele doua de la ei care le ador,
    pupici si weekend fain in continuare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e mult mai usor asa. Daca nu, intind mana tot dupa aceleasi lucruri luni de zile la rand!:)) Si oricum daca ma trezesc cu chef de altceva, nu imi refuz moftul. Mie imi place chiar mult bronzer-ul asta!

      Ștergere
  2. Imi place acea P29 de la Flormar...
    Hai, hai cu resuscitarea, altfel venim cu o sapuneala cu zapada! :P

    Kisses, lady!
    Ilda
    Lavender Thoughs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca P29 mi-a rezistat 3 zile intacta pe unghii, ceea ce la mine e minune, ca orice sare dupa o zi din motiv de prea mult stat cu mainile in apa.

      Ștergere
  3. Am și eu anticearcănul de la Maybelline. Este cel mai bun din câte am încercat. Culmea, mi l-am luat tocmai din Australia, cu 15$. Era să fac atac de cord când am văzut că se găsește și la noi pe aoro. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima reactie: ...and no pics? ... ok, ok, astept cumintica.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, ce mă tentezi cu acel concealer... acum mi-ai amintit că am citit de bine despre el. Dar nu mai vreau, nu mai am voie, am prea multe!!! Când mai citesc şi că tu ai doar unul... mă simt şi mai vinovată. :))
    Ojele sunt superbe amândouă!
    Eu nu ştiu dacă aş putea să mă ţin de o astfel de listă. De obicei îmi aleg produsele în funcţie de starea de moment, dar din fericire nu prea uit de nimic din ce am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc putin concealer si mi s-ar parea inutil sa am mai multe. Sa stii ca asta e minunat, inca nu am auzit vreo fata nemultumita de el.
      Ojele chiar sunt foarte frumoase. Flormar e tare in domeniu!
      Eu trebuie sa ma motivez uneori ca sa folosesc tot ce am!:))

      Ștergere
  6. P29 am avut-o luna trecuta la empties! :)
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oaaaauuu o oja intreaga terminata! Esti tare!:))

      Ștergere
  7. Hei! Cum e concelearul Fit me? :D Am si eu un ruj de la Avon in acel ambalaj, un roz putintel turbat. Imi place tare mult ca ti le aranjezi, sa stii ce folosesti saptamana asta. Te salveaza de niste timp consumat in care cauti si cauti si cauti. :))))) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite, ai aici review pentru el http://makeupdreamin.blogspot.ro/2014/06/maybelline-fit-me-concealer.html. Iar pe scurt iti spun ca e minunat!:)) Da, de aceea le pun dinainte intr-o cutie separata, ca sa castig timp!:))

    RăspundețiȘtergere