marți, 4 noiembrie 2014

Me time - Tag

 Stiti deja ca am un obicei pacatos. Cum vad un tag fain, cum il fur. Nu imi pasa de am fost sau nu nominalizata, al meu e! Se aplica si in cazul de fata. Tag-ul asta circula momentan prin blogosfera si tare ma ardeau degetelele sa raspund si eu la el. Sa ne apucam de treaba zic!


What do you watch or read during me-time? // La ce te uiti sau ce citesti?

Cand prind momentul ma uit la clipuri pe Youtube in exces. Rareori am timp sa fiu la zi cu toate canalele la care sunt abonata, asa ca profit si eu cand am ocazia. Saaaaau, daca ma simt extra leguma ma uit pe TV Paprika si History Chanel. Mdea, stiu, niste alegeri destul de inedite! Cat despre citit, aleg sa devorez din cartea pe care o citesc in momentul respectiv sau sa ma pun la punct cu blogurile preferate.

What do you wear during me-time? #nobra // Ce porti?

Port cele mai neatractive haine posibil. Ceva in care sa ma simt bine si sa imi tina de cald. De obicei asta inseamna colanti, sosete extrem de groase si urate, hanorac pufos si eventual halatul de baie peste. I am a sight to be seen!

What are your me-time beauty products? // Ce produse cosmetice folosesti?

Daca am vreme sa ma rasfat ca la carte, incep cu o masca pentru fata. De obicei aleg ori sa imi prepar eu una cu argila, ori o folosesc pe cea hidratanta de la Pellamar. Pe urma sigur recurg la uleiul de argan pe ten, un scrub zdravan pe corp (cel cu uleiuri de la Garnier sau cel I Love cu fructe de padure), niste lotiune frumos mirositoare (Victoria's Secret anyone) si o tona de lip butter.

sursa

What do you eat/drink during me-time?  // Ce mananci /bei?

Depinde de momentul zilei. De baut pot alege cappucino sau un ceai (mai des ceai), dar o sa fiu sincera sincera, daca e seara asa merge un pahar de vin de nu va pot spune! De mancat sincer, nu ati vrea sa ma vedeti! Totul depinde de inspiratia de moment. Uneori ma trezesc ca vreau fructe si imi pregatesc mare bol mare, alteori rad o ciocolata la foc automat, alteori plang dupa chips-uri. Daca se intampla sa am ceva dulce facut de mine e pericol. Va zic insa sigur ca nu rod la cartoane sau ceva!

Sursa

Current favourite candle? // Lumanarea preferata din aceasta perioada?

M-am indragostit de lumanarea Air Pure cu scortisoara luata de la Hello Free Z Discount. Miroase senzational si foarte puternic pentru o lumanarica mica de 4 lei. Ma baga in stare de sarbatoare!

Do you ever have outdoor me-time?  // Iti petreci vreodata timpul singura afara?

Cand alergam (aoleooo de cand n-am mai alergat) ala era me time. Ma ajuta enorm. Acum cu frigul nu mai am parte de escapade, dar pana acum vreo saptamana me time afara din casa aveam pe o banca cu o carte. De doua ori pe saptamana fii-mea are antrenamente la gimnastica. Si dureaza cam o ora jumatate. In timpul ala obisnuiam sa ma postez in cel mai apropiat parc sa citesc. Acum s-au cam dus zilele fericite ca ma congelez.

Would you ever go see a movie alone? // Te duci vreodata singura la film?

Sincer nu mai stiu cand am vazut ultima oara un film la cinema CU CINEVA daramite singura. Nu cred ca as merge singura la film. Doar sa fie ceva ce vreau enorm sa vad si al meu sot sa nu vrea. Sau sa nu avem cu cine lasa copilul. 

Favourite online shop?  // Magazinul online preferat?

Fara nici un pic de dubiu, Aoro. Si aici as vrea sa lamuresc ceva pentru ca mi-am auzit chestii. Nu sunt datoare sa dau explicatii, dar fie. Doar pentru ca un blogger colaboreaza cu un magazin nu inseamna automat ca asta ii perverteste convingerile. Sau cel putin in cazul meu nu se intampla asa ceva. Intamplator le-am bagat suficienti bani din buzunar propriu in magazin cat sa nu aiba rost sa mint. Oamenii au produse misto, la preturi bune si nu pot sta departe de ei orice as face. Am un wishlist cat China la ei si dragostea mea pentru parfumuri a renascut mai ceva ca pasarea Phoenix de cand m-am convins ca nu fac magarii. Sau cel putin eu n-am avut niciodata neplaceri.

Anything to add? What else do you do during me-time?  // Vrei sa mai adaugi si altceva? Ce altceva mai faci?

Sunt o ciudata si recunosc ca la mine me time rezulta uneori in cate o curatenie generala sau un calcat de haine. Pentru ca ma relaxeaza. Si daca sunt singura, fara sa ma bata o individa de 4 ani la cap, e terapie sa dau cu aspiratorul. Mai obisnuiesc sa imi rezerv timp de despadurit sprancene, brate, picioare si alte parti componente, sau sa imi fac mani-pedi fara sa ma trezesc ca imi dispare sticla cu oja in neant. Aaaa da si imi place sa ascult muzica "de-a mea": folk romanesc din vremuri cu oameni misto, rock (si romanesc si neromanesc), cate o tura de blues-uri sa o dau in plans (mai ales daca am baut si vin). 

Mie tag-ul asta mi s-a parut super fun si as vrea sa le invit si pe Dee, Diana si Dana sa il efectueze. Sper ca v-a placut. Astept feedback in comentarii daca nu aveti blog!:)

7 comentarii:

  1. Ah, ce rau imi pare ca nu m-a dus capul sa te taguiesc chiar eu! Deh, batranetile mele...
    Ai fost foarte simpatica, si eu ma gandesc sa savurez clipele astea acum pentru ca atunci cand o sa am copii o sa prefer/n-o sa pot sa nu-mi petrec timpul cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar mi-a placut tagul si mi-a fostut o pofta de "me time"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma imbrac exact la fel prin casa. :))
    Halatul de baie imi e cel mai bun prieten. :)))
    Si eu iubesc sa alerg (stiu ca stii). Mie mi se pare extrem de fain pe frig si intuneric, ca-n filmele horror. Si eu sunt o ciudata, bine?
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am regasit in multe din raspunsurile date!Imi place foarte mult blogul tau,este singurul la care am ramas fidela,fiindca din lipsa de timp nu mai pot sta asa mult sa rasfoiesc blogosfera insa alaturi de Youtube,si inca cateva site-uri,nu este zi sa nu te accesez,si tare mare bucurie imi faci cand scrii un articol nou!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place sa ma uit la clipuri pe Youtube, sa nu mai zic cand descopar un canal nou care imi place...m-as uita la toate video-urile intr-o zi :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu am vrut să-l fac de îndată ce l-am văzut la Estee, dar mi-am amintit că am tot făcut tag-uri pe blog și că mai bine mă abțin. Acum mi-ai dat o scuză. :D
    Mi-a plăcut să citesc răspunsurile tale, deși în mare parte nici nu mă așteptam să fie altele. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-ai auzit vorbe ca zici de bine de aoro? La asa ceva s-a ajuns? :)) Hesus, ce oameni!
    Merci pentru nominalizare, maine il fac! Chiar nu aveam nimic programat pentru maine, a picat la fix! :*

    RăspundețiȘtergere