luni, 17 noiembrie 2014

Young at heart

N-am prea dormit noaptea trecuta. Important e ca a meritat sa nu dorm! Ma gandesc ca mai sunt destui in situatia asta azi! N-am de gand sa neg, pentru mine e o zi buna. Desi ploua de rupe si sunt semne ca vine iarna, azi m-am trezit cu speranta de mai bine si vad ca asa fain a mers totul pana la ora asta, de cred ca ziua de 17 noiembrie imi va purta noroc. 

Sa va povestesc ce e cu outfitul de azi. Joi seara am lasat-o pe picea mea la antrenamentele de gimnastica si apoi m-am indreptat cu Alexandra, "fotografa mea" spre o plimbarica. Nu ne vazusem de ceva vreme, ea are un program haotic la munca si asa ca greu ne-am reunit. Problema a fost ca deja se inserase. Alexandra a refuzat sa imi faca poze in lumina aia proasta pentru ca o sa iasa oribile. Eu am batut-o la cap, ea a cedat dar m-am rugat doua zile de ea sa mi le dea pentru ca a zis ca o fac de ras cu pozele alea galbejite.




M-a ajutat si Dee sa mai umblam un pic la ele ca sa fie mai clare. Culmea e ca pana la urma mie imi plac. Au un aer al lor de mister. Sunt facute intr-un loc in care imi place mult, in timp ce povesteam de toate cu o prietena draga. Pentru mine conteaza ce o sa imi aminteasca peste ani o anumita poza.

Articolul central al outfit-ului e rochita Stradivarius, luata de pe Kurtmann. Mi-a cazut cu tronc si am adoptat-o rapid, dar va spun sincer ca acum mi se pare ca e cam scurta si nu ma simt chiar in largul meu cu ea. Da, e super simpatica, dar eu simt ca mi-au trecut ani de purtat ultra mini. In schimb Alexandra s-a extaziat atat de tare cand a vazut-o incat si-a comandat si ea una.:)) 

Initial am purtat-o in combinatia cuminte pe care o vedeti mai sus. Cu un jerseu gri, luat anul trecut tot de pe Kurtmann. Numai ca nu imi dadea pace un gand. Cum ar arata oare rochita mea jucausa impreuna cu hanoracul sotului din dotare? V-ati prins ca a inceput sa imi placa sa ii fur hainele, da?

Rezultatul il vedeti mai jos. Un fel de hipster ceva (parca asa le spune maica), care zau ca imi arata a bine. Stiu ca nu e chiar prima combinatie care iti vien in minte cand vezi o rochie skater inflorata, dra mie mi se pare atat de misto alaturarea, incat e posibil sa am nevoie de un hanorac oversized doar al meu.



Daca va place rochita, inca o mai gasiti pe site. Si mai e si o surata in acelasi model dar cu imprimeu in nuante diferite.

16 comentarii:

  1. Sa stii ca-mi place rochia ta!
    Ambele interpretari sunt pe gustul meu dar mai ales cea de hippsterita secsei care e mai indrazneata. ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Si mie imi place rochita dar parca tot ma simt...supra-expusa!

      Ștergere
  2. sunt foarte frumoase fotografiile in lumina aceea "galbejita"...si tinuta la fel,te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Daca mai avea si vreo cativa centimetri in plus la lungime era chiar perfecta!

      Ștergere
  4. E frumoasă foc rochița, iar pozele „gălbejite” mie mi se par superbe, sunt speciale!
    Îmi place în mod special prima ținută, e mai pe placul meu, dar și a doua combinație e interesantă și te prinde bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place mult rochia si consider ca iti sta foarte bine! Imi plac si pozele, chiar sunt misterioase, cum ai spus si tu.
    Problema cu rochie e ca...m-as fi repezit si eu sa o cumpar daca nu precizai ca o consideri scurta. Iar eu sunt mai inalta decat tine.
    Din punctul asta de vedere, ar fi foarte util ca cei de la Kurtmann sa listeze in descrierea pieselor de pe site si cateva dimensiuni cheie - talia la blugi si fuste, lungimea la rochii, etc. Daca o comandam si-mi venea cat un top peplum, as f fost probbail foarte suparata :)))))

    Daca ai trecere la Kurtmann, consider ca ar merita sa le semnalezi asta. Si ar fi in avantajul lor sa adauge detalii suplimentare. Numai eu stiu cate comenzi nu am efectuat, in special de blugi si pantaloni. A spune "marimea 38" nu este suficient. Mai ales in situatia in care am in garderoba blugi de la firme diferite, iar etichetele lor variaza intre 36 si 40 (respectiv 28-30), iar talia este absolut identica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu imi pare prea scurta rochita, pe cuvant! Poart-o linistita, ai cu ce si de ce! :)
    Ai procedat foarte bine insistand sa primesti fotografiile, chiar sunt frumoase, au aura, o atmosfera de film retro! Antepenultima poza dintre cele galbejite imi place la nebunie!!!
    Tare frumusica esti! Ma instigi cu rochita asta - sa stii ca le-am tot ochit si eu pe cele cu print floral, dar ne-am obisnuit sa facem alegeri asemanatoare! :D

    Pupicei, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Ne bucuram ca v-am furat primarul! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma relaxeaza foarte tare postarile tale si imi placeau foarte mult si cele intitulate "what i ate wednesday",nu le mai vad totusi,de ce?Foarte frumoasa rochia in ambele combinatii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac si pozele si nici rochia nu-ti vine prea scurta, zic eu. Daca era mulata si se ridica, atunci ar fi fost bai. Si-mi mai place imprimeul. Si gata, mi-am exprimat ideile in mod rudimentar si acum o tulesc. Pupici! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. ce zi emotionanta si agitata a fost duminica! si apoi seara, noaptea!
    luni de dimineata m-am trezit la 5 si ceva sa vad daca e adevarat!

    Era adevarat!

    apoi, de bucurie, nu m-am putut culca inapoi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Rochita ta nu e prea scurta... Poart-o linistita!
    Cred ca ti-am mai zis iarna trecuta ca avem acelasi model de cizme... ale mele nu au intrat inca in drepturi pentru sezonul asta, dar nu mai tine mult...

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte tare a 2 a combinatie, nu spun, si prima e pe gustul meu, dar a doua e altfel :)
    Cand ai spus hanorac, ma gandeam la unul fara fermoar, un pic mai scurt, sa para o fusta in clos sub el <3
    Ador fesul si ghetele, iar pozele sunt intr-adevar faine, chiar daca fata ti-e un pic galbejita... imi place lumina galbuie <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce ti-a crescut parul :)
    Rochia imi place dar e prea scurta pentru mine...

    RăspundețiȘtergere