De sambata

Uneori zilele de sambata sunt tot o distractie si o plimbare si...Not around here! Azi arsenalul meu va fi compus din multe ceaiuri, sosete de lana si sperante de supravietuire pana seara. Pentru ca stim deja ca imaginea asta e absolut reala, azi am o gramada de treaba, desi n-am prea dormit, desi ma simt ca o cizma veche uitata in ploaie. 


Pe langa faptul ca am treaba si copilul s-a trezit cu mega energie, mai am o problema. Una mare. Trebuie sa arat decent pentru ca vin niste oameni pe la noi. Sa ia virusi sau ceva...Ma rog, de fapt vin sa faca un proiect cu al meu sot, dar eu cred ca de fapt vor sa verifice daca pot sa fac mancare si curatenie cu febra 38. Count on me peps! Absolut! O sa mearga fantastic mai ales ca deja cred ca am urlat de 3 ori in dimineata asta. Da, sunt o mama fantastica, stiu, mi s-a mai spus!

Poate m-ar ajuta sa iau ceva medicamente, dar eu de obicei ma incapatanez sa stau cateva zile si sa ma tratez cu chestii soft. Uneori incapatanarea mea degenereaza in chestii nasoale, dar nu te pui cu fixurile omului. Nu imi place sa iau medicamente. 


Prefer sa beau ceaiuri de ghimbir cu miere si lamaie pana simt ca ma ustura interiorul gurii, sa ma scufund intr-o cada cu apa fierbinte ca sa imi relaxez muschii durerosi (wait....that can't happen, am treaba), ma rog, ati prins voi ideea. 

Probabil voi manca un kil de portocale azi, in incercarea de a amuti demonii interiori care imi spun ca un kil de ciocolata m-ar face sa ma simt mai bine. Chiar, voi patiti chestia asta? Cand sunteti bolnave sa vreti sa mancati all the bad stuff in the world? 

Oh well, ziceam ceva de aratat decent parca. Arsenalul de lipsa de chef e aici. Samponule uscat iti multumesc ca existi! Pentru ca ultimul lucru care ma tenta aseara era sa ma spal pe cap. Niste Batiste si nimeni nu o sa afle!


BB Cream la apel, niste blush cat sa nu arat moarta, mult lip butter Nivea pentru ca buzele pe timp de raceala sunt vai mamica lor. Niste mascara and we are good to go. Let's do this! Poate daca sunt norocoasa dupa amiaza prind jumatate de ora de somn langa fii-mea, pe marginea de fier forjat a patului. 

Aud ca s-ar putea sa inceapa si la noi ninsoarea! Perfect! Absolut perfect!:))

P.S: Acest articol are accente umoristice pe care insist sa le tratati ca atare. Weekend frumos sa aveti!


Share:

14 comentarii

  1. Succes! Si sper sa te faci bine repede!
    Si eu am treaba azi, ca maine avem musafiri sa-l sarbatorim pe colegul de apartament. Asa ca azi: cumparaturi, 2 prajituri si mega curatenie, plus musafiri inca de diseara pana maine seara.

    RăspundețiȘtergere
  2. NU mai fii asa ambitioasa si ia macar un nurofen raceala si gripa. Iti urez mult spor la facut mancare desi imi imaginez ca acest chef al tau e plecat undeva tare departe.
    Te pup si sa te faci bine cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca mi-a trecut fdara nici o pastila. In cateva zile eram ca noua. Uneori sunt capoasa pe buna dreptate.

      Ștergere
  3. Si pe mine parca ma paste o raceala. Cred totusi ca merg sa iau un paracetamol ca sa o alung. Ai putea face si tu la fel. :)
    Imi place culoarea blush-ului. Ce firma e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blush-ul este de la Sleek, nuanta Rose Gold

      Ștergere
  4. Foarte frumos blush-ul.Ce nuanta este?Sanatate multa si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Raceala vine mereu in cel mai nepotrivit moment deci insanatosire grabnica si sunt sigura ca va iesi si ceva bun din ziua asta grea!intotdeauna iese

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pana la urma a fost totul ok. Nu m-am lasat asa usor invinsa!:))

      Ștergere
  6. Suntem pe aceeasi pagina cu raceala. Eu am luat paracetamol aseara, coldrex azi si hexoraletten ca sa-mi incurajez si gatul.
    De obicei n-am pofta de mancare in limite normale, dar macar de mancare sa te bucuri daca energie n-ai.
    Odata si odata tot o sa-mi iau si eu bb cream-ul aista. ;)
    Hai spor si insanatosire grabnica! You can do it!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cand sunt sor bolnava simt nevoia sa mananc TOT CE VAD!:))) Sunt pe invers decat oamenii normali. Daca imi e oribil de rau nu imi mai trebuie nimic, dar oh well...Sper ca acum si tu esti bine!

      Ștergere
  7. Draga de tine, e cel mai rău când nu te simți bine și-ți vin musafiri de care trebuie cumva să ai grijă. Însănătoșire grabnică îți doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, pana la urma a fost ok. Eu doar le-am copt briose si facut cafele. Mihai a avut treaba cu ei!:))

      Ștergere