vineri, 11 octombrie 2013

Beauty News - Deschiderea unui nou magazin Flormar

Hello hello my girls, imi cer scuze pentru tacerea din ultima saptamana. It's been a really busy one!:) Totusi am tinut neaparat sa va dau azi o veste. Chiar daca e cam cu intarziere. It still counts!

Flormar a deschis astazi in Mall-ul din Baneasa magazinul cu numarul 5. Puteti sa gasiti acolo un univers plin de culoare, toate produsele pe care le puteti visa si angajate amabile gata sa va dea o mana de ajutor. Vestea buna este ca daca dati fuguta sa le faceti astazi o vizita veti beneficia de cadouri dragute si veti avea ocazia sa asistati si la niste makeup happening on the spot! O sa se faca si o tombola cu 10 premii faine iar castigatorii vor fi anuntati in cursul zilei de sambata!

Now run forest, run!:))


M-am gandit ca trebuie sa va anunt avand in vedere ca saptamana viitoare va pregatesc o surpriza in colaborare cu cei de la Flormar. Si am si niste "jucarii noi" de la ei pe care urmeaza sa vi le prezint!!

Kisses gurls!Sper sa apuc asta seara tarziu sa postez "Share the love!" Ca sa va dau ceva material pentru weekend!:)

2 comentarii:

  1. Nu e delooooc frumos! Cate standuri si magazine sunt in Bucuresti? Multe. In Buzau nema. Si vreau si eu ojute si si si chestii de la ei :( La noi tocmai ce a aparut si essence (la pachet cu Kendra). Totusi, speranta nu moare!
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere