What I ate Wednesday

Da, inca o rubrica deja "celebra" pe care o readuc pe blog. Because I kinda missed it! Ziua de azi a fost departe de ideal din punct de vedere al mancatului dar n-am de gand sa va mint. Asta este. Recunosc cinstit ca au fost saptamani cand n-am mai postat pentru ca efectiv mi-a fost jena de cat de haotic sau aiurea am mancat. No more of that! Adevarul necenzurat saptamana de saptamana ca poate asa ma (re)ambitionez si eu.

Sooo..Desi m-am trezit la ora 6 ca de obicei n-am apucat sa imi beau cafeaua si sa mananc fulgi de ovaz cu merisoare, migdale si miere decat pe la 8 dupa ce am dus picea la gradi. Mic dejunul campionilor!:P


Pe la 10 si jumatate dupa stat si batut in taste la Pc inghetasem maxim si mi-am facut un ceai Earl Grey langa care am rontait si niste biscuitei. Adusi de tata din recenta incursiune in Irlanda. De fapt sunt ai Katiei dar shhht ca nu stie ca i-am sparlit un pachetel.:P



La 13.30 inainte sa ma incumet sa ies in ploaie sa imi fac diverse drumuri am infulecat rapid ardei, rosii, castraveti si niste piept de pui pane ramas de ieri. Foarte bun.


Cand am revenit cu picea de la gradi pe la 16 am impartit un melc cu nuca si am baut cate un ceai. No pictures to prove it! Am stat sub patura ca fetele, ne-am incalzit si a fost bonding time!:)

Si acum ca de seara...ceva usor. Well, NOT REALLY!:)) La 18 am mancat salata de cartofi cu ou, ceapa si niste muraturi din tura de anul trecut langa. Yuuuuuum.



Si asta a fost!Pana la culcare sigur o sa mai bag inca un ceai. Si atat! Sper ca saptamana viitoare sa redevin prietena cu fructele si legumele pentru ca sincer le duc lipsa. Nu stiu ce a fost cu mine in ultima vreme dar un lucru pot sa va spun. Am pus vreo 2 kilograme inapoi de cand a inceput vremea nasoala. Si toate s-au pus NUMAI pe burta! Sa fie oare dieta cu tort si dulciuri de la ziua fii-mi incoace de vina??:D

Voi ce ati mancat azi bun?

Share:

3 comentarii

  1. Eu numai aiurea mananc de o vreme. M-am si ingrasat dar nu ma deranjeaza. Azi am mancat de dimineata pateu pe paine si castraveti murati, la pranz am bagat un sandwich cu parjoale de la un magazin de pe langa munca (plus maioneza, ketchup si mustar) iar acasa am bagat o fasole buna cu muraturi... de am zis ca crap mancand. :)) Eu nu prea mananc intre mese (de o vreme), cand bag in mine, pai bag frate. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nici nu as avea cu ce umple o postare. Mananc numai aiurea de cand a venit toamna, parca nu mai am pofta de nimic...

    RăspundețiȘtergere
  3. yammmy si eu am mancat salata de cartofi cu ou saptamana asta :)

    RăspundețiȘtergere