Online shopping can get you in trouble

 Cand am primit pe Romwe noua oferta pentru ziua mamei ca sa v-o impartasesc si voua am zis ca as putea sa arunc si eu un ochi pe site. Doar trecuse o luna si ceva de cand am cumparat ceva de acolo ultima oara, nu?:))) Ia ghiciti cum s-a sfarsit acest: sa ma uit un pic! Aham, exact, cu mine fara bani s-a sfarsit!

Mi-am comandat doua chestii pentru care sunt atat de fericita de zici ca nu sunt pe treaba mea. Ma rog sa imi fie si bune and all will be well. 



Primul ochit a fost topul asta crosetat. Eu le cam ochesc deja care sunt din dantela/crochet ok si care sunt din alea de arata ca perdelele bunica-mii de dupa revolutie. Si sper si ma rog sa nu ma insel. Asta e the shit! O sa arate genial cu pantaloni scurti din denim, cu jeans normali, cu fuste cu....ah my love! Poate da Sfantul si ma bronzez un pic si atunci deja o sa fiu din reclamele cu plaje pustii. A girl can dream! Abia astept sa ajunga si sper sa nu fie mare, avand in vedere ca era one size.

Era sa fac un mic atac de cord cand am vazut in sfarsit pe Romwe fustele la care visam de vreun an de zile. Sigur le stiti ca sunt peste tot pe blogurile de fashion. Infoiate, din tafta colorata si cu tinuta. Alea! Numai ca nu plangeam ca vreau si eu una. Acum o sa am. Si o sa fie verde praz! My heart be still!

Daca nu mi-era frica de divinitate si de spectrul foamei pentru vreo saptamana si ceva din sectiunea de sale pentru care aveti link mai jos as fi luat multe multe. Va arat doar vreo 5 tentatii si va spun sincer, chiar le-au redus! Asa ca daca va face ceva cu ochiul va indemn. Va indemn pentru ca am comandat deja de multe ori si m-am ales cu hainute super ok.

Daca nu v-ati prins ca pe mine ma apuca mania boho chic de cum da un pic de soare, acum vin sa va confirm! Da, as purta orice are imprimeu etnic si rochita asta (care tare mi-e ca are lungime de bluzita dar fie) nu face exceptie.

Ce v-am zis cu imprimeurile si broderiile etnice? Si da, banuiesc ca v-ati dat seama ca daca vine vara vreau alb. Desi eu vars pe mine ceva si daca nu am ce sa vars. Si cu copil mic e foaaaarte recomandat sa porti haine deschise la culoare. NOT! Dar asta iar ma duce cu gandul la vacanta aia de care nu stiu daca o sa am sau nu parte. Ce vedeti colorat in sus e broderie combinata cu paiete. Mai zic ceva?



Uhmmm fusta de "piele" midi, larguta? Da daaa daaa! Am un singur dubiu. Nu stiu cat de ok arata "pielea" aia. Desi toate gecile pe care le aveam erau din imitatie mereu am avut noroc sa arate ca the real deal. Daca si asta ar fi asa puteti fi sigure ca mi-as mai oripila inca o data sotul dupa incidentul cu pantalonii. Si tivul nu imi dau seama daca exista sau nu...


 Iaaaa te uita ce avem aici, pantaloni scurti cu floricele. Ce zici, Mihai draga?:))

Desi nu pot afirma ca sunt cat lover tricoul asta mi s-a parut senzational. Si sunt sigura ca veti fi de acord cu mine. E prea funny sa nu il bagi in seama!

Si incheiem apoteotic cu inca niste floral, alb si loose tops. Jur ca o sa intru grav in bucluc cu browsing-ul meu "fara tinta" pe net. JUR!

Acum, ia sa spuneti ce va place, ce v-ati luat, ce va luati? Ce mi-am luat eu va place?:)) Daca vreti sa aveti si voi probleme dati click mai jos. You have been warned!

Mother's Day Sale
Give yourself or your beloved mom a big treat with 1500+ styles
Up to 70%off. Hurry up!
More than 1500 styles.
Start from May 6th, end on May 12th.
Shop Now!
 
 

Share:

14 comentarii

  1. Dar ce fusta pretty! Sa ne-o arati cand ajunge :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta v-o arat! Acum ma rog sa fie buna!:))

      Ștergere
  2. Dar vai ce minunatii!
    Abia astpet sa le vad si "pe viu".
    Eu incerc sa fiu cuminte. Nu-i usor, dar ... nu mai am loc prin dulapioare. :)
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar vai acum nu mai trebuie sa te ucid pentru superba ta fusta mov!:))
      Le vezi.Le pipai...le pozezi eventual:P
      Incearca incearca. Sa stii ca am inceput si eu sa ma confrunt cu problema asta cu spatiul in dulap.Si e ciudat pentru ca probleme de genul chiar nu am intampinat pana de curand!

      Ștergere
  3. Waiiii cat de frumoase sunt toate!!!!<3
    Am pus ochii pe topul crosetat:p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca sunt pe gustul tau. Topul ala crosetat il ochisem de ceva vreme dar acum mi-am amintit de el si chiar n-am mai putut rezista!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca sunt pe gustul tau. Topul ala l-am ochit mai demult dar acum chiar nu m-a mai rabdat inima sa nu il iau!

      Ștergere
  4. vaai,cat de bine arata fusta!!:)
    sunt super toate articolelele:D

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Internetul meu mă urăște și mi-a șters comentariul înainte să-l postez. Nu-i nimic, mai scriu o dată. Orice pt tine. :))
    Ziceam că exact topul pe care mi-l doresc cu ardoare de pe Romwe nu e la reducere. Adică ăsta:http://www.romwe.com/romwe-crossed-backless-offshoulder-black-swing-blouse-p-80259.html
    Dar am făcut în seara asta o comandă pe sheinside să-mi potolesc nervii..A funcționat. :D
    Superbe alegerile tale, cel puțin topul croșetat o să mă bântuie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuuuu sassy top! E foarte hip and cool dar de exemplu pe mine nu ma vad in asa ceva!:)) Ma mir totusi ca n-ai zis nimic de tricoul cu pisici!:)) Ce ti-ai luat frumos de pe sheinside? Sa ma bantuie si pe mine alegerile tale!

      Ștergere
  6. Da' ce de frumuseti <3 Maioul din dantela e divin! Rochita alba cu imprimeu etnic se afla si pe whislist-ul meu, ce mai....toate sunt frumoase haha :D :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place rochoita aia alba cu model de vreun an si ceva. Numai ca ma enerveaza lungimea ei care nu avantajeaza pe nimeni... Sa le porti cu drag.


    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Topul ala crosetat il am si eu, si vara pe caldurile alea mari, cu un sutien nude, sau costum de baie sub, e genial! Best thing you could ever buy for summer!

    RăspundețiȘtergere