We're in the army now

Saptamana trecuta cand a venit Dee in vizita am profitat si am pus-o sa imi faca un shooting rapid cu cele mai recente achizitii Kurtmann de care inca o data sunt super incantata. Mama ce ma pricep sa le aleg!:P

Si asa am simtit eu din cauza kaki-ului de pe tricou ca sunt numai buna de plecat la armata. Ahaaam cum sa nu! Mie imi place tinuta asta foarte tare si va spun sincer ca deja am purtat-o de trei ori de miercuri pana azi. E comoda si relaxata si (desi probabil va va veni greu sa credeti pentru ca eu sunt aia cu chestii girlie girlie) e foarte ME. Pentru ca se pare ca treaba aia cu fatetele personalitatii unei femei e foarte adevarata. Asta ca sa nu recunosc ca am dedublari de personalitate ca ar fi caz de dus la psihocucu. Sa zicem ca modelul floral de pe tricou e suficient ca accent girlie.:)) Tricoul l-am luat masura M pentru ca m-am gandit ca il vreau larg si atarnand pe mine. Tintele de pe umeri si ideea de camuflaj cu flori m-au cucerit la prima vedere. Be warned though, e un bumbac grosut bine de tot asa ca s-ar putea pe caldurile varatice sa va coaceti un pic in el.



In pozele cu soare sunt sora cu Edward Cullen de alba ce sunt dar nu imi prea pasa mie de astfel de detalii. Va rog apreciati ca am incercat sa fiu serioasa si badass ca sa se potriveasca cu vibe-ul tinutei si locatiei:P.


Si de fapt eu ma hlizesc asa non stop.

Blugi Pimkie
Tricou Pimkie
Ghete Tex
Ochelari random habar nu am de pe unde
Jacheta Romwe
Colierul cu bufnita si cerceii au fost cadou de la draga de Alexantza

Bratara e Meli Melo si are fix 10 ani:)) si multe amintiri lipite de ea.


Va rog de asemenea sa remarcati un eveniment unic si minunat: mi-am facut ceva la par! I mean, the Hell might have frozen. Eu nu imi fac singura ceva la par niciodata. Si chestia aia mi-a iesit chiar decent zic eu. Uhuuu! Happy day!

Sper sa va placa outfit-ul de azi, I sure know I do!:) Ne revedem maine cu un review pentru un produs pentru care am sentimente extrem de amestecate.

Share:

15 comentarii

  1. Da! Da! Da!
    Imi place mult iar ultima poza este preferata mea! Daaaa! <3
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  2. Tricoul ca tricoul, da' atitudinea ... aia conteaza. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi place ținuta ta ! Și mai ales atitudinea ta badass :)) :*
    Tricoul într-adevăr este superb, să îl porți cu plăcere!

    Cu drag,
    Adina
    http://www.letsbegorgeous.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi esti si mai draga cand te pufneste rasul. :) Parul ti-a iesit chiar super dragut. xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place cum ti-ai facut parul! :) Ti-a facut poze smechere Dee!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut aranjat parul <3
    Frumoasa si combinatia, pupici!!

    http://diana.doubleweb.ro/

    RăspundețiȘtergere

  7. mai Didi, pe bratara mi-o amintesc si io...apropos...inca iti vine.

    va salut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce draguta esti! :) Imi place tinuta si... atitudinea. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place!
    Hmm, ceva pare schimbat la tine in poze, dar nu-mi dau seama ce, culoarea/forma sprancenelor sau nuanta parului e mai deschisa? Oricum, you look great!

    RăspundețiȘtergere
  10. Big like!! Atitudine, haine, par, tot, biiig like!! Multumiri si lui Dee pt poze. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. femeie , smileeeeeeeee! stai asa serioasa la poze de am impresia ca vrei sa bati pe cineva :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place cum arata tricoul si coafura. SUper, de mult vreau sa incerc si eu ceva si tot cu parul desfacut ajung :D

    te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamna, aratati really cool! Apreciem si the badass attitude! :) Ochenatii ajuta mult si ei! Decorul bine ales...
    Totul place!!! Nota 10! :)

    Ma regasesc la partea cu hlizeala si la cea cu multifatetata personalitate! :D

    Hug and kisses!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  14. Superba bluza, tricoul!
    Combinatia este suuuper, imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere