VS Pure Seduction Hydrating Body Lotion

Ditai titlul cum ar veni!:)) A venit vremea postarii in care eu imi cer scuze pentru ca am subestimat puterea produselor de ingrjire Victorita Secretoasa. Iertare iertare, de trei ori iertare.

Stiti ca prima mea comanda pe Aoro a vizat si o lotiune de corp Victoria's Secret. V-am spus ca nu ma asteptam la mare lucru si tocmai de aceea am trait socul vietii mele. A venit momentul dupa ce m-am cremuit cu ea mai bine de doua saptamani sa va spun totul in detaliu.

Pure Seduction este o subgama a colectiei Secret Garden de la Victoria's Secret, cuprinzand lotiuni de corp, spray pentru corp, gel de dus si Eau de Toilette. Fragrantica spune despre aceasta aroma ca e o combinatie de pepene galben, pruna si frezie. Rezultatul e unul irezistibil si seducator. Good Golly Miss Molly, it sure is!


Prima data avem ambalajul. O sticla din plastic opac cu irizatii roz sidefii. Capac auriu, eticheta pretty. Recunosc ca e atat de frumoasa incat o tin pe masuta cu produse folosite frecvent pentru efectul ei estetic. Sistemul de dozare si inchidere imi place tare mult. Apesi pe capac si ti se deschid posibilitati fabuloase spre a mirosi excelent.:))


Mai fetelor, cand iese crema din ambalaj, constati cu un chirait de soricel isteric ca produsul in sine are o tenta de roz pal. Mvaaai ce draguuut! O adulmeci si nu iti crezi nasului. Mirosul e intoxicant de-a dreptul. Puternic, persistent, te invaluie si zau daca nu te seduce cum ii spune numele. Aroma e una fructat florala. Eu simt mai mult fructele si dulcegaria, mi-ar fi placut sa fie mai pregnanta frezia pentru ca iubesc mirosul acestor flori. Sa nu intelegeti gresit, nu ma plang, e fantastica. Incercand sa gasesc o comparatie de miros as spune ca miroase a guma de mestecat din aia pentru copii. E dulceaga de te lesina asa ca daca nu va plac aromele dulci feriti-va de ea. O usoara nota artificiala, chimica se simte, dar prea putin pentru a rupe vraja. Nu recomand folosirea ei pe calduri naucitoare pentru ca s-ar putea sa fie prea mult pentru nasul celor din jur. Repet si subliniez: daca sunteti persoane care prefera mirosurile discrete, suave, this is not for you.


E prima data cand dau de o lotiune de corp al carei miros ramane pe piele ore in sir. Si cand zic ore in sir I mean it. Intr-o zi casual poti sa nu porti parfum. Te dai doar cu lotiunea asta si tot mirosi ca o bomboana. From affar.  Fiind atat de parfumata apare inconvenientul de a interactiona cu alte produse parfumate schimbandu-le aroma. Probabil alaturata gelului de dus si spray-ului de corp din aceeasi gama ar fi bomba olfactiva. Mie inca mi se pare ciudat cand o folosesc seara dupa dus si constat dimineata ca imi miros asternuturile si pijamalele de zici ca le-am scaldat in detergent Pure Seduction. 

Dupa ce i-am laudat mirosul vine partea si mai buna. E chiar emolienta oameni buni. Imi simt pielea fina si matasoasa dupa ce o folosesc si efectul dureaza. Pentru mine asta e mare bucurie, avand in vedere ca am pielea destul de uscata pe corp si nu ma asteptam sa faca fata. Face! Se absoarbe imediat in piele fara sa lase pelicule neplacute. Te poti imbraca imediat fara sa se lipeasca hainele de tine.

Lista de ingrediente o puteti vedea aici. Nu e ea monument de "clean product" dar pe langa chimicalele aferente vedem destule extracte de fructe, uleiuri si nebunii bune cat sa ne ostoim principiile!


Cantitatea de 250 ml ar putea fi epuizata rapid dar recunosc ca eu o folosesc cu zgarcenie pentru ca o iubesc prea tare!:)) La 45 de lei nu e tocmai ieftina dar va jur cu mana pe cord ca merita fiecare leut. Rar se intampla sa ridic statui de genul unui produs dar chiar nu am cum sa ma abtin de data asta!
Iertare Victorita ca m-am indoit de toate review-urile elogioase. Acum ca ti-am dedicat si eu unul din ala la care strambam nasul poate ne imprietenim si mai ajungi pe la mine prin baie si cu alte minuni.

Mai zic ceva? GO GET IT!

Share:

14 comentarii

  1. De ce am citit acest articol? De ceeee?
    Adulmec in gol, visez, trec pe lista.
    O vreau! Vreau! Vreau! Vreau!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti mai dau maine sa o adulmeci o data si garantat nu mai scapi fara sa o iei!:))

      Ștergere
  2. Si eu le ador,le cumpar de vreo 3 ani.Aveam pe cineva care imi aducea din Anglia si acum le comand de pe cosmetic style sau aoro.Sa incerci si unturile,mi se par chiar mai bune si mai delicoase.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit numai de bine despre unturi si ma tenteaza. Am vrut sa iau unt dar pe Aoro nu erau. O sa ma uit pe Cosmetic Style daca le au.

      Ștergere
  3. Mi-a trebuit mie sa citesc postarea asta!
    Acuma si mie imi trebuie, bine-i?

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Imi pare rau dar nu am putut sa imi temperez entuziasmul!:))

      Ștergere
  5. nu am incercat, dar e pe wish list.pupi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur o sa iti placa ce stiu sa faca lotiunile astea

      Ștergere
  6. chiar acum astept coletul aoro care contine o lotiune de corp vs. eram foarte nedumerita ce sa aleg, noroc c-au bagat una la reduceri si gata! aia a fost :)).

    cremele de maini si corp sunt dementiale, pana acum am avut 3 si de aceea am vrut sa testez si-o lotiune :). iubesc VS :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sigur nici la mine nu va fi caz singular lotiunea asta. Momentan stau cuminte ca mai am si alte chestii de vrut...

      Ștergere
  7. De doua zile ma chinui sa las un comentariu aici. Recunosc, m-ai dat pe spate cu descrierea mirosului. Me like it dulce, obositor de dulce, sufocant de dulce, sa te lesine pe mate si sa vrei sa bei apa multa. :))
    Dar un singur lucru ma opreste: 45 de lei. Scump domne, scump! Ce inseamna risipa asta? :)) In orice caz o am in vedere pentru momentele mai "inzestrate financiar".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu. Am si zis ca e cam mare pretul. Si pentru mine. Dar jur pe ce vrei tu ca e ca si cand ti-ai cumpara unparfum sub forma de crema de corp, atat e de intensa:))

      Ștergere