miercuri, 7 mai 2014

What I ate Wednesday

Azi m-am trezit cu o stare din aia de ne-stare. Am dormit rau, Katia la 6 era treaza bocna, simteam ca mi-e stomacul ghem...in fine, nu eram in firea mea. Dupa ce am depus piticul la gradi, am plecat direct la o tura de alergare. Numai ca dupa 10 minute am simtit ca mi se pune o gheara in piept, ca mi se inclesteaza gatul si am crezut ca acolo crap. Asa ca m-am declarat invinsa si am revenit acasa. Si am zis sa mananc desi nu aveam chef...


8 a.m. Un castron cu fructe de padure. Nu puteam vedea mancare, nu imi trebuia cafea. Aveam nevoie de ceva bun si care sa ma faca sa ma simt bine. Asa ca am decongelat toate fructele pe care le mai aveam si alea au fost micul meu dejun.


10.30 a.m. Simteam ca imi da foamea tarcoale dar tot nu aveam ched de nimic mai "de-adevarat" asa ca am mancat un iaurt grecesc cu 2% grasime de la Oly cu niste fulgi de porumb. 


14.30 p.m. Deja eram cam lihnita si chef de treburi elaborate nu aveam. Am mancat niste carne de pui care ramasese din ce am gatit ieri si am facut rapid niste legume mexicane natur, cu un pic de ulei, sare, piper si atat.  Arata a mancare de spital, nu?:)))


17.30 p.m. A fost bun!:)) Salata, rosii, castraveti, ceapa verde, fasole rosie si quinoa. Cu un pic de ulei, sare, oregano. Yum yum yum deliiiiciooouuuus!



18.45 p.m. Aici treaba se strica. A venit Dee pe la mine dupa secole si efectiv nu puteam bea ceai si apa plata!:)) Aratati-mi voi o mama obosita care sa refuze socializare cu o gura de alcool pe margine si ii fac statuie. Eu sunt o vicioasa, recunosc. Berea mi-a picat numa fain(un pahar acolo'sa) insotita de chipsuri (chiar nu am mancat prea multe - am martori). Nu regret nimic! Good times we had beat all the fuckin calories!

Noi inca ne mai hlizim pe aici, ceea ce va doresc si voua! Sper ca ati avut o zi frumoasa si ati mancat bun!

So yeah! Cam asa a fost pe la mine situatiunea azi!

18 comentarii:

  1. Salata arată delicios și mi-ai făcut o poftă teribilă de bere și chipsuri. :D
    Hlizeală plăcută în continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bere si chipsuri-probably one of the best things in the world!:P

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. A si fost delicios, pe cuvant de pionier!

      Ștergere
  3. Hai noroc. Am si eu una bucata bere langa mine. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Berea e bautura de doamne bai, ce stii tu?:))

      Ștergere
  4. Am băut și eu bere în seara asta. De la un timp, beau în fiecare seară, nu știu ce se petrece cu mine. Probabil zilele astea călduroase sunt de vină. Eu am luat fructe de pădure din Lidl și ghici ce? M-am pus să fac puțină dulceață din ele :)). Aveam așa o poftă și-am trecut la treabă. Am făcut un pahar de dulceață din ce fructe am mai găsit rămase!
    Am poftit la chipsurile alea cu striații...ioi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu rar o comit cu alcool dar ma mai apuca uneori. De obicei optez pentru vin. Sau pentru chestii "de casa" gen visinata din aia dulce si buna care te ia de cap!:)) Berea simpla nu prea mi-e prietena!
      Dulceata de fructe de padure...dap, buna idee. Eu am facut jeleu o data. Sau ma rog..un fel de.
      Chips-urile cu striatii din Lidl mi se par mai bune ca Lays de exemplu. Serios!:))

      Ștergere
  5. Cum arată salata aia...Mi-e foame!! Eu nu mai trebuie să mă uit la articole de genul la ora asta. Mrrrr...!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai maaa ca salata poti manca la orice ora!

      Ștergere
  6. Numai bunatati!
    Dar ultima....arata cel mai bine! ;)) Trebuie sa repetam experienta! Neaparat!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa mi-ai facut o pofta de fructe de padure si chips-uri yuuuuuumy <3 Stiu ce trebuie sa imi cumpar acum haha :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I have this effect on people! Ii fac sa vrea si chestii sanatoase si din alea total nasoale pentru organism!:))

      Ștergere
  8. Berea e buna, berea e foarte buna cu chipsuri cu care mai pacatuiesc si eu din cand in cand, dar si goala bauta in cantitate mica... dupa efort te hidrateaza & co, zice dr. Menci. :)
    O sa incerc si eu quinoa caci o am in casa acum.
    Sper ca azi esti mai bine, cheers!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Berea simpla mie personal nu imi pica prea bine. Cu arome merge.
      Quinoa e ok, dar combinata cu diverse. Asa goala o sa ti se para cam fada orice i-ai face!

      Ștergere
  9. Deci..imi ploua in gura!

    RăspundețiȘtergere
  10. Totul arata delicios,iar chipsurile dar mai ales berea cred ca vin sa incarce bateriile dupa o zi plina si istovitoare,pentru o noua zi.

    RăspundețiȘtergere