vineri, 20 februarie 2015

Biker jacket and blue hues

Desi temperaturile se incapataneaza sa nu creasca eu am decis ca trebuie neaparat sa va arat noua mea jacheta biker style. Jacheta din imitatie de piele pe care o aveam incepuse sa fie imposibil de purtat, asa ca am pus-o in cutia cu lucrusoare de pasat spre alte domnite mai firave si am comandat alta.

Trebuie sa spun ca sunt mai mult decat incantata. E moale, cu finisaje de calitate si sincer arata ca si cand as fi cumparat-o din cine stie ce magazin. Nota 10 Romwe. Detaliile de pe maneci si cataramele de pe lateral m-au dus cu gandul la jachetele motociclistilor si trebuie sa recunosc ca imi cam place ideea. Desi nu o sa ma prindeti nici moarta suita pe o motocicleta!:))









Puloverul rochita imi place si el la nebunie. Initial l-am vrut roz, dar marimea nu mi s-a potrivit si l-am schimbat cu acesta, care e un baby blue cu usoare tente de gri. Fermoarul de pe lateral il face sa fie un pic altfel decat un pulover oversized oarecare. Imi place mult de tot si sigur o sa il port des. E si calduros zdravan, asa ca imediat ce trec temperaturile de 10 grade, tinuta fotografiata aici va deveni chiar plauzibila.







Legat de dresurile colorate, incep sa cred ca am o obsesie nesanatoasa. Detin cel putin 8 perechi diferite si le port cu drag si spor. Am auzit vorbe ca dupa ce depasesti o anumita varsta ar trebui sa te lasi de dresuri colorate, dar eu nu ascult rautaciosii. Plus ca inca mai zice lumea ca am 19 ani, deci e ok, sunt in grafic. Nu trebuie sa dezvalui varsta din buletin prin comportament prea matur, da?

Ce ziceti? Va plac noile piese din garderoba mea?

21 de comentarii:

  1. Atata timp cat tu te simti bine in propria piele ar trebui sa te imbraci cum vrei :). In plus, chiar iti sta bine in combinatia asta! Te pup :*

    http://mandmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Aia si fac. Deja nu ma mai agit ca nu sunt pe placul tuturor. Cine e pe placul tuturor in lumea asta, right?:))

      Ștergere
  2. Da, da, da!
    Asta e preferata mea! Tinuta mea preferata!
    Te prind de minune acest stil!
    Si eu port dresuri colorate si adesea apelez la tinute identice asa ca ..DAAAAAA!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar-na! Bai, dar am avut si o fotografa...fabuloasa! Misto gagica! :)) Semanam in toate cele. S0ar putea sa o cunosti de undeva:P

      Ștergere
  3. Ce draguta e jacheta, iti vine foarte bine! :)
    Si mie imi plac dresurile colorate, eu zic ca poti sa le porti la orice varsta :D
    Foaret draguta intreaga tinuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place. Si e foarte probabil ca o sa port dresuri colorate muuuulta vreme de acum incolo.

      Ștergere
  4. Îmi place tare jacheta. Arată foarte bine, pare de calitate bună.
    Mi-am cumpărat și eu recent una asemănătoare, dar subțire, de aprilie-mai. Nu sunt fan al jachetelor din piele, dar uneori îmi vine să sar într-una.
    Eu chiar te felicit pentru faptul că-ți plac dresurile colorate, mi-aș dori să-i pot purta și eu, dar parcă nu-mi ies combinațiile :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurora, sa stii ca e chiar calitativa. Si stii ca eu zic daca ceva nu e de bine. Am vazut jachete similare in mall la preturi duble ba chiar triple. Nici asta nu e foarte groasa, o sa mearga binisor de primavara. Eu pana acum cativa ani nu aveam nici o atractie pentru jachete de piele dar acum parca m-am tampit si le vreau pe toate!:))
      Cat despre combinatiile cu dresuri colorate, mie mi se pare ca sunt cu atat mai miso cu cat arata mai ca nuca in perete!:)) Nu pot explica, dar cred ca poti intelege la ce ma refer! Ma bazez pe intuitia ta de fashionista!:)

      Ștergere
  5. Stiu eu de ce imi place albastrul, foarte faina combinatia :)
    Eu nu am mai comandat nimic de pe Romwe, asa ca as avea o intrebare, adica doua: cam in cat timp ajung comenzile si daca sosesc la vama sau vine curierul ca si la o comanda interna. Ca mi-au facut cu ochiul niste fustite si tot vine 1 martie, sa am macar un motiv !
    Hugs, Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca eu mereu ziceam ca albastrul e culoarea favorita cat am fost copil. Dupa care nu l-am mai putut vedea in ochi. Acum ne-am impacat si convietuim in conditii normale!:)) La Romwe a durat multicel pana a venit comanda. Vreo luna si o saptamana, daca nu cumva o luna jumatate. A ajuns la vamala din pacate. Noroc ca am dat de vamesul meu misto ca sa nu imi stric dimineata!:)) Au multe chestii misto pe site!

      Ștergere
  6. Oh yeah, cu dresuri cu tot! Si eu am: gri, rosii, mov, vreau si pe verde, albastru, portocaliu, etcc. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu stiu Mihaela ca si tu esti fan dres colorat! Sa vina toate dresurile la noi zic!:))

      Ștergere
  7. Pfffff! Nu stiu cine ti-a facut de data asta pozele, dar au iesit perfect! Imi place jacheta si mi-am comandat si eu una asa de pe Sheinside..astept luna martie cu coletul :))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oai ca am uitat sa precizez! Diana e autoarea minunatelor poze!:) Si mie tare imi plac, stie fata asta ce face!:)) Eu am in plan inca o jacheta de "piele" de la domnii chinezi si pe urma incerc sa ma potolesc. Nu stiu daca o sa imi si iasa!:))

      Ștergere
  8. Oh, pretty, pretty jacket! Si eu am fost tare multumita de prima luata de pe Romwe, asa ca mai am una pe drum, neagra.
    Imi place mult combinatia, frumoasa si esarfa, si dresurile colorate!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu urmeaza sa o comand pe cea roz!:)) Am pus ochii pe ea de jumatate de an aproape. Pana nu imi intra in gherute nu ma las!:)
      Glad u like it!:D

      Ștergere
  9. Imi place tinuta ta adolescentina si iti vine perfect !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dor imi este de geaca de piele! Abia astept sa fie mai caldut s-o scot din dulap. Iar a ta e de-a dreptul faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca-i faina? Pupe-o mama pe ea!:)) Si eu astept cu nerabdare temperaturi prietenoase sa scap de cojoace si sa trec la hainele lejere!

      Ștergere
  11. e super jacheta! si tinuta imi place mult, pana acum 2-3 ani purtam si eu colanti colorati, anul acesta m-am limitat doar la cei negri. trebuie sa remediez situatia!

    RăspundețiȘtergere