luni, 9 februarie 2015

Voi cum veti mirosi de V-day?

Intrebarea din titlu ascunde o mica surpriza pentru voi. V-ati aratat interesate saptamana trecuta de produsele Refan, asa ca am pregatit un mic cadou pentru voi. Chiar daca eu nu sarbatoresc de felul meu in 14 februarie, sunt convinsa ca multe alte fete sarbatoresc, asa ca mi-am zis ca e pretextul perfect sa va ofer ceva.

Daca vreti sa va pregatiti un mic rasfat olfactiv, am pentru voi parfumul de 20 ml - cod 192 (copie dupa Paco Rabbane - Lady Million), niste sare de baie care sunt convinsa ca miroase senzational si o crema pentru corp cu fructul pasiunii care sa completeze frumos tematica sarbatoreasca. Nu aveti mare lucru de facut pentru a intra in concurs.


Trebuie doar :
  • sa dati like paginii de Facebook Danka;
  • like paginii de Facebook makeupdream;
  • follow GFC pe blogul meu;
  • un comentariu in care sa imi spuneti ca v-ati inscris si in care sa imi povestitit daca ati avut vreo experienta cu produsele Refan sau ce ati vrea sa incercati neaparat de la ei.
Concursul incepe azi si se va desfasura pana in data de 12 februarie. Imi voi rezerva doua zile pentru a alege castigatoarea concursului (sau castigatorul, nu zic nu!) Asadar fix in 14 ar trebui sa aflam spre cine va pleca premiul.

Sper sa va placa surpriza mea. Curand urmeaza sa va povestesc si despre produsele de ingrijire pe care le testez eu.

17 comentarii:

  1. Nu am avut pana acum niciun produs refan, dar tare-as vrea sa le incerc. am auzit numai lucruri bune despre apele de parfum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, eu ma bag ma bag ma baaag! :D M-am bagat deja.
    Eu as incerca parfumul 34 (parca) ce seamana cu Lavi. L-am mirosit la cineva si chiar seamana binisor! Iammmmiiii! De incercat pana acum am incercat doar un Coco Mademoiselle, dupa cum ti-am mai zis si mirosea identic. Problema a fost ca mie nu imi place Coco Mademoiselle, dar asta nu e vina lor ci vina mea ca m-am aruncat la el desi nu eram fana parfumurilor tari. Tot atunci am luat si pentru tata un Cool Water si a mirosit genial! Eu nu stiam cum miroase corespondentul lui "de fita", dar dupa ani si ani l-am mirosit pe nea Davidoff la munca si mi-am amintit de parfumul tatei.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Like si follow cu acelasi nume: Sabina Lavinia
    Aveam in liceu o doamna profesoara de biologie care era reprezentant Refan dar nu stiu de ce, nu eram prea interesata de parfumuri atunci. Tin minte ca am cumparat o singura data de la ea un parfum Refan, era ziua mamei mele si aveam un buget mic, am cumparat un parfumel la 15 lei( nu tin minte codul) si un buchet de flori. Mama a fost incantata de parfum, tin minte ca mirosea frumos iar ea nici pana in ziua de azi nu m-a crezut ca a costat atat de putin pentru ca persista foarte mult. Si da, mama e genul de persoana care atunci cand ii dai un cadou, te intreaba de pret...weird, I know. :))
    Mi-ar placea sa incerc produsele, mai ales ca dupa ce ti-am citit postarea legata de parfumurile Refan, deja am planuit o comanda prin martie, doar vine iar ziua mamei.:D Vreau sa incerc cat mai multe parfumuri, in special 133 ESCAPE / Calvin Klein dar si Euphoria-153, 139 ANGEL / Thierry Mugler, 143 OMNIA GREEN JADE / Bvlgari si multeeeeee altele. :D Cred ca le vreau pe toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu am incercat pina acum nici un produs de la Refan dar as incerca niste parfumuri

    RăspundețiȘtergere
  5. Facebook: Simina Vieriu
    GFC: Simina Vieriu
    Nu am incercat inca produse de la Refan dar acum sunt tentata sa incerc lotiunile de corp parfumate si o apa de parfum.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,da... in clasa a 10a mi-am cumparat un parfum cu 30 lei . Amore !!!
    A mirosit geniaaaal . O colega le facea reclama buna si am zis ca vreau sa incerc si eu unul .
    Mereu mi-am dorit sa incerc si alte monstre , dar din cate mi-a zis tipa respectiva nu se gasesc.
    iti multumesc pt acest minunat concurs. As fi o norocoasa daca as castiga !!
    Te urmaresc pe facebook si blog : Domide Theodora

    RăspundețiȘtergere
  7. Fb: Elisa Ababei
    Link share: https://www.facebook.com/elisa.ababei/posts/10203701975811782
    Prima mea experienta cu produsele Refan a fost anul trecut, inainte de sarbatori. Am avut ocazia sa miros pafrumul 172 (copia dupa Givenchy Ange ou Demon) si mi-au ramas gandul si simtul olfactiv la el. Imediat dupa sarbatori, am reusit sa procur unul, pe care il folosesc zilnic momentan. Cand plec undeva, mama mereu spune "i-ar ti-ai dat cu ceva scump". Si eu raspund: "Nu, mama, e un parfum de pe un site si a costat 20 de lei". Mama: "Cattt? Doar 20 de lei?" Ei bine, cam acesta este impactul parfumurilor Refan asupra mea, dar si a celor din preajma mea. P.S. Ce bine trebuie sa miroasa untul de corp...

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am incercat pina acum nici un produs de la Refan dar as incerca niste parfumuri FB mihaela scarlat

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna:)
    fb:Stefania Petcu
    gfc: petcu
    Nu am incercat produsele lor din pacate, insa iubesc cremele si unturile de corp, asa ca as vrea cu siguranta sa incerc unul din unturile lor:)

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: Roxana Asimionesei
    Nu am incercat inca produse de la Refan dar mi-ar placea sa incerc parfumurile !

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am inscris cu drag si cu amintirea produselor Refan. Acum cativa ani eram fana parfumurilor de la Refan, stiu ca primul a fost replica Cristian Dior-Poison. Cum mirosea...uof, si ce mult persista. Tot am adunat parfumuri dar daca raman fara ele, vreau sa fac o comanda.

    https://www.facebook.com/lorena.pintilie.7/posts/10203717264564247?pnref=story

    Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  12. Follow si Like : Anna Mentosana
    Nu am incercat nimic de la Refan dar as fi curioasa de niste parfumele :D

    RăspundețiȘtergere
  13. e prima data cand citesc despre aceste produse!
    gfc, fb: Pandrea Florina

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucura enorm acest concurs!
    Multumesc!
    gfc: nadia candrea
    fb: nadia alina candrea
    Particip cu mare drag! Nu am avut ocazia pana acum sa fac cunostinta cu produsele acestui brand, as fi incantata!!!
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  15. FB Lacra lacry
    GFC Lacramioara Baltag
    M-am inscris! :) MULTUMESC
    Acum vreo 7 ani am incercat un parfum de la ei si mi-a placut foarte mult. din pacate m-am mutat din oras si am pierdut legatura cu persoana care distribuia produsele lor. Dar imi aduc aminte si de sapunurile lor.. la fel de parfumate!

    RăspundețiȘtergere
  16. FB, GFC:Dulce Ale, particip cu drag! din pacate, n am incercat nici un produs al acestui brand, dar sunt tentata de crema de corp cu extract din fructul pasiunii.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna,
    Multumim pentru concurs!
    FB: Cristina Popescu
    GFC: Cristina
    Nu am incercat niciun produs de la Refan.As dori sa incerc un parfum.

    RăspundețiȘtergere