joi, 26 februarie 2015

Bourjois Color Edition 24h Cream to Powder Eyeshadow

Daca asta nu e ditamai titlul, apai nu stiu care o mai fi!:)) Dupa cum probabil v-ati dat seama, am dezvoltat o obsesie nesanatoasa pentru fardurile cremoase. Inainte fugeam de ele ca naiba de tamaie, mergand pe principiul clasic ca sigur nu sunt bune de nimic si se aduna ca in visele cele mai rele. Sau nu!

Dupa ce m-am imprietenit cu Color Tattoo de la Maybelline am inceput sa prospectez terenul si sa mai vreau si altele. Am citit cateva review-uri faine despre fardurile astea Bourjois si am zis macar unul trebuie sa am. Va spun sincer ca nu am habar daca se gasesc sau nu si in magazinele fizice. Personal nu am dat de ele cand le-am cautat, dar e posibil sa fie pentru ca uneori la Sibiu zici ca esti la tara din punct de vedere al aprovizionarii cu diverse. Sa nu ne temem insa, le gasim in destule magazine online. Eu l-am luat pe al meu de pe Aoro, doar pentru ca oricum dadeam o comanda atunci.


Ambalajul e un borcanas de plastic, capac cu filet, scris argintiu. Spre deosebire de Color Tattoo, care au borcanelele de sticla grea, astea par asa firave. Sincer mi se pare mai ok pentru ca daca le scapi pe gresie nu te ia cu palpitatii instantaneu. Termenul de valabilitate e de 18 luni de la desigilare pe cand la cele Maybelline este de 24 luni.

Comparatia ar trebui sa se opreasca aici caci Color Tattoo sunt farduri crema pur si simplu, pe cand 24h Bourjois sunt Cream to Powder Texture. Mai pe limba noastra. In recipient produsul e cremos, dar o data ce il aplici se transforma in pudra. More or less that is!

Si atingand fardul simti ca e un pic mai "uscat", dar totusi fin. Se intinde foarte frumos si uniform pe pleoapa indiferent ca il aplic cu degetul sau cu o pensula. Imi place ca poti sa pui doua straturi ca sa fie mai intens, iar acest lucru nu schimba deloc performanta in timp a fardului. 



Dupa scurt timp fardul e bine fixat si degeaba te mai freci la ochi, ca acolo sta. De dragul stiintei si al blogului l-am incercat si fara primer. Eu nu am pleoape grase, dar dupa vreo 5 ore tot s-a strans putin de tot in pliu. Cu primer mi-a rezistat perfect vreo 10 ore. Dupa alea 10 ore a inceput sa se estompeze un pic. Eu zic ca e totusi decent. 24 ore nu tine, dar pe bune, nici nu as sta machiata 24 ore.

Ca baza sub un fard clasic nu e la fel de eficient ca un Color Tattoo. De altfel era de asteptat. Textura transformandu-se intr-una pudrata, nu mai ai "liantul" pe care sa lipesti un alt fard. Asa ca farduletul asta e cel mai ok purtat pe cont propriu intr-un machiaj de 5 minute.


Nuanta aleasa de mine, 03 Petale de Glace, este o frumusete! Sau asa zic eu. Nu e taupe, nu e bej sampanie simplu. Are un ceva care il face sa para un pic gri, un pic lila in functie de lumina. Are particule stralucitoare, dar nu la modul "disco ball". Imi place la nebunie efectul lui pe pleoape. Iti deschide privirea si te face sa arati ca si cand te-ai fi straduit o gramada la machiajul ochilor. 

Imi place tare individul asta. Mi-as mai lua si altele! Si sa va vand un pont. Daca v-a tentat nuanta Metallic Pomegranate de la Color Tattoos si v-ati suparat ca nu o gasiti in tara, puteti incerca Prune Nocturne de la Bourjois. E foarte pe aproape. Eu am deja Metallic Pomegranate, dar daca nu il aveam....Ati prins ideea!:))


16 comentarii:

  1. deci iti plac. deci cu prima ocazie ti-l expediez si p-al meu burgundy :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, I love them. Cat despre donatul celui burgundy: primesc primesc!:)) Multumesc!

      Ștergere
  2. E misto. <3
    Si eu sunt tot cu nuantele astea potolite. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh, mie imi plac toate nuantele, dar astea sunt cele mai practice on the go!

      Ștergere
  3. Eu nu cred ca ma indragostesc vreodata de fardurile crema, si mi-e ciuda. Tocmai ca am pleoape uleioase, si cazute pe deasupra, deci o data ca nu pot sa port un fard crema fara sa il fixez cu fard si o data ca nu pot sa port un singur fard pentru ca n-am nici un fel de definitie si ma ucide :)) Si stii ca sunt totusi plina de farduri crema, dar le folosesc rar pentru ca sunt 3 minute in plus in rutina de machiat deja exagerat de lunga :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, e mai greu la caracteristicile tale. Eu n-as fi crezut vreodata sa le iubesc atat, yet here I am!:))
      Poti incerca nuantele intense pe post de eyeliner. Fixate cu fard desigur

      Ștergere
  4. Nu stiam ca Bourjois au o gama de farduri crema, am incercat doar Color Tatto pana acum si mi-au placut. Cred ca mi-ar placea si cele de la Bourjois.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca ti-ar placea astea Bourjois, desi nu prea seamana ca textura cu Color Tattoo.

      Ștergere
  5. Ce frumos e!!! O să mă uit și eu în magazin să văd dacă sunt nuanțe pe care mi le-as dori. E puțin mai scump decât Color Tattoo-ul de la MAybelline, așa că trebuie să mă gândesc bine înainte dacă merită sau nu.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca merita! Serios. Macar unul sa incerci. Sunt chiar curioasa cum ti s-ar parea!

      Ștergere
  6. Arată tare drăguţ, păcat că nu prea port machiaj la ochi :)) dar culoarea e super drăgu :**

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar si in zilele fara timp trebuie sa am macar un pic de ceva pe pleoape, asa ca asta e ideal!:))

      Ștergere
  7. E foarte fain! Mi-ar placea si mie macar vreo doua nuante :D

    RăspundețiȘtergere