In a hurry

Chiar si cand stiu ca nu o sa am mai mult de 15 minute pentru machiaj, tot nu pot renunta la el. Saptamana asta va fi crunta si stiu deja ca nu o sa am vreme de vreun look elaborat, asa ca sigur o sa fac ce fac de obicei. O sa ma machiez la fel, in fiecare zi. Easy, no fuss required!

Stiu ca e un machiaj simplut si boring, dar m-am gandit ca nu m-ati mai vazut de ceva vreme "de aproape" si ar fi cazul. Asadar, daca se intampla sa ne intalnim pe strada saptamana asta, asa voi arata! Posibil chiar mai nasol, dar aia e!:))






Imi place ca par odihnita, ca imi vad ochii luminosi dar conturati discret, ca am reusit sa fac pielea sa aiba un glow sanatos. Sincer, cred ca genul asta de machiaj ma prinde cel mai bine si eu ii multumesc ca imi da posibilitatea sa ma simt uman desi deep down inside I am feeling like a shitstorm!:D

Maine revin ceva mai vorbareata, cu un review pentru un produs care a reusit sa ma convinga de calitatile sale intr-un timp foarte scurt! Saptamana frumoasa si productiva sa aveti!:)


Share:

16 comentarii

  1. Deci machiajul tau de supravietuire e de 10 ori mai complex ca al meu, care e doar bb cream, tus, rimel, sprancene, bronzer, ruj :)) That's not fair!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma, drept fie spus, ala de supravietuire supravietuire la mine e doar balsam de buze!:))

      Ștergere
  2. Mie imi place machiajul tau si nu cred ca e nimic nasol la cum arati. Esti o draguta si te prinde bine machiajul lejer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc! Eh, fac si eu ca fetili...pescuiesc complimente!:P A fost o vreme cand credeam ca mor fara machiaj colorat. Acum stiu ca de fapt aia era doar o perioada de tranzitie, joaca si descoperit chestiile care ma avantajeaza cu adevarat!

      Ștergere
  3. Deci cam acelasi look il adopt si eu cand sunt in criza de timp, dar eu mai pun un strop de maro inchis in coltul extern(asta daca mai am timp). Un look frumos si luminos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori si eu fac v-ul un pic mai deep, daca stiu ca am 1 minut in plus pentru blending. Multumesc frumos, ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda!

      Ștergere
  4. Mai dar arata super dragut! Cica... banal!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru un every day make-up eu spun ca e mai mult decat suficient :D Sunt de parere ca in ciuda faptului ca suntem pasionate de make-up nu trebuie sa ne ”tencuim” zilnic fata cu 15000000 de produse, ci doar sa accentuam zonele cu + si sa mascam putin zonele cu -.In plus, cine ne cunoaste in viata de zi cu zi ar trebui sa vada cel putin o parte din noi mai naturala si nu exagerat de mascata :) Te pupy :*
    http://larizuka.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da daaa, de acord! Dar recunosc ca sunt zile cand ma trezesc cu chef de jucat in farduri si atunci e foarte posibil sa ma vezi cu un smokey eye la 8 dimineata!:))

      Ștergere
  6. foarte frumos si decent e! eu de obicei aplic corector si rimel,si ceva pe buze. si alteori mai conturez sprancenele, si rar oleaca de fard sau eyeliner. m-am lenevit, imi place mai mult somnul dimineata :D

    RăspundețiȘtergere