marți, 10 februarie 2015

Red Affair

In ultima vreme nu reusesc sa scap nicicum de obsesia pentru rosu. Asa ca atunci cand am ales o noua haina calduroasa de pe Sheinside, n-am stat prea mult pe ganduri. Traiam cu impresia ca o sa ajunga haina la mine si va fi deja prea cald pentru ea. Mhhmmm, vezi sa nu! In weekend a nins zdravan si eu am scos haina la plimbare.





Mi-a fost cald si bine cu ea, sincer va spun ca isi indeplineste cu brio misiunea. Imi place ca e lunguta si "acopera salele maica". Am ales masura S si bine am facut, vine la fix. Doar manecile mi-ar fi placut sa fie cu vreo doi centimetri mai lungi, dar de data asta e "vina" mea, caci genetica m-a inzestrat cu maini mai lungi decat e cazul.












In caz ca va place jacheta mea, dar nu sunteti fane rosu ca focul sa va surada norocul, aflati ca o gasiti intr-o varietate impresionanta de culori. Recunosc ca m-a mai atras si cea albastra, dar am zis ca mai bine ar fi sa satisfac piticul care cere haina de Scufita Rosie.

Plimbarea prin zapada a fost completata de caciula preferata a iernii, facuta de mama cu drag si spor. Si de un "outfit" super casual. Helanca neagra grosuta, blue jeans si cizmele. Tot alea din postarea de ieri pentru ca shhht, let me tell you a secret, m-am schimbat in masina!:))

Acum planuiesc urmatoarea comanda pe Sheinside si e posibil sa va cer ajutorul pentru a ma decide!:) 

Asadar, va place de rosioara mea?

22 de comentarii:

  1. Arata-mi rosu cu albastru si m-ai cucerit. <3 Eu sunt trup si suflet pentru culori, se stieeeeeee! :))
    In alta ordine de idei, imi place de mor gecuta! Si caciula puteam sa jur ca e luata de pe cine stie ce site fancy! E frumoasa rau! In curand o sa va arat si eu ce-am tricotat :))
    Sa le porti sanatoasa, sunt super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))
      Geaca e magica si calduroasa! Iar caciula deja a fost comandata si pe alte culori! De abia astept sa vad ce ai mesterit. Eu n-am mai tricotat de prin clasa a 9-a. Ma intreb daca mai stiu!

      Ștergere
  2. Ce simpatica esti in poze! Ma,e misto geaca, si tie iti sta misto in rosu :D Eu as fi luat pe rozul ala prafuit, ca nu ma lasa piticii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww, thanks! Sa stii ca si mie imi place si pe roz, dar acum rosul ma bantuie zilnic!

      Ștergere
  3. da, mai bine decat gri-negru. foarte bine iti sta! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Stela! Am zis sa mai rup monotonia!

      Ștergere
  4. E super, super, super parka ta!
    Imi place foarte mult si-ti sta tare bine cu rosu. <3
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca tu ai fost inspiratia me, da?:) Ma bucur sa aud ca iti place! Kisses!

      Ștergere
  5. Ce frumoasa e geaca. Si mie imi place rosul foarte mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mereu am iubit rosul, dar aveam impresia ca e greu de purtat! Ce fraiera, nu?:))

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa jacheta si iti sta foarte bine in rosu!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa o porti sanatoasa..e frumoasa geaca

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihiii, te-am vazut pe site... vedeta! :D
    Au paleta cromatica bogata ca oferta. Imi place geaca, arata foarte bine si sunt sigura ca e confortabila si calduroasa!
    Pupici, frumi mami!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diva de la divas!:)) Da, e ceva pentru fiecare ca nuanta!
      hehe, pupici si tie!

      Ștergere
  9. Sa "acopere salele maica" :)) Pe acelasi principiu merg si eu cand iau haine groase. Te prinde foarte bine culoarea! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zau ca nu pot sa imi imaginez cum de imi placeau gecutele scurte candva in viata mea. Nu nuu, rinichii sunt ca niste pietre scumpe ce trebuie protejate!:)) Cu varsta vine si intelepciunea!

      Ștergere
  10. Imi place in egala masura pe roz, portocaliu si rosu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu n-as refuza-o pe cea roz. Si nici pe cea albastra.

      Ștergere
  11. Cred ca am acelasi model de parka, dar pe bleumarin, e super calduroasa, insa mie imi vine putin mai scurta decat tie, fiind mai inalta, ar fi fost perfecta sa-mi vina asa ca tie :D
    Anyway, imi place mult gluga, iar rosul te prinde asa de bine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, tine atat de cald! Sincer eu nu ma asteptam sa fie asa grosuta!
      Multumesc de complimente dear!:)

      Ștergere