joi, 12 februarie 2015

Soufeel Wishlist

Dupa ce v-am povestit despre bratarica mea Soufeel si am primit mult feedback plin de entuziasm m-am gandit ca ar fi o idee simpatica sa impartasesc cu voi lista de charm-uri pe care as vrea sa mai pun mana in curand. Putem sa facem din postarea asta un joc si sa imi spuneti care dintre bijuterii credeti ca o sa ajunga pana la urma pe bratara mea. Nu va dau acum prea multe detalii despre nici una dintre margele, rezerv placerea pentru momentul in care o sa intru in posesia lor.

Live Laugh Love
Birthstone for a special someone

Gold autumn

House of love

Snowflake

Closer Hearts

Pink

More Pink

Starry

Cute Mickey
wish upon a star
Soufeel Jewelry, here I come!:)) Serios ca nu ma pot hotari. I need help. Si da, toate au cate o semnificatie, deci nu stric buna traditie inceputa. Sper ca nu va deranjeaza imaginile multe si vorbele putine, dar mie tare imi plac postarile de genul asta!

Sooo, ce pun in cos?

8 comentarii:

  1. Definitely Gold autumn! E superb copacelul ala! si House of love!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place de mor copacelul. Iar House of Love e pe lista cu aproape sigure de cumparat.

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt toate, dar prima și house of love sunt cele mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Votul meu merge înspre Gold Autumn! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca e tare iubit copacelul ala. Si mie imi place rau de tot de el!

      Ștergere
  4. Ohhh...cand am vazut Gold Autumn m-am gandit automat la LOTR, mai exact la sigla Gondorului. Bine, ala e argintiu, dar nevermind. Doua pasiuni imense am si alea sunt Harry Potter si Lord of the Rings:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Cu Lord of the Rings nu prea am pasiuni, dar Harry Potter e my love of life. Pentru mine are multe alte intelesuri copacelul ala, dar uite, asta e inca o dovada ca charm-urile astea sunt fantastice. Chiar daca doi oameni au acelasi charm, rar se intampla sa aiba charm-ul aceeasi poveste!

      Ștergere