Crema de maini cu lapte de capra Ziaja

Prima data am auzit de brandul polonez Ziaja (pronuntat Jaia, acum stiu!) pe Youtube. Apoi a scris Jules despre produsele lor, apoi Camelia. Nu se mai putea. Era musai sa incerc si eu ceva. Am fost foarte fericita sa constat ca de fapt, in cele cateva farmacii din Sibiu care aduc produse Ziaja, stocul era chiar consistent. Eu eram grabita rau, asa ca am cerut cele doua produse pe care stiam sigur ca le vreau. Am lasat pe alta data explorarea altor flacoane. Dupa experienta avuta cu crema de maini si cu gelul de dus pentru copii, ma voi reintoarce sigur! Si dupa ce mi-a mai facut pofta si Alina de la Cosmeticelatest cu stash-ul ei magnific, deja situatia e clara!:))

Am inteles ca gama cu lapte de capra este una din cele mai populare in portofoliul Ziaja, iar eu aveam nevoie de o crema de maini noua. Si buna sa fie, caci primavara nu vine, dar apocalipsa frigului e pe noi. Oricum eu am maini pretentioase si vesnic uscate, mai pune si frig in combinatie si am incurcat-o grav!


Crema e ambalata intr-un flacon din plastic tare, care mie personal tare imi place. Tubul e plat, sta in picioare la fix pe birou si simplitatea lui oarecum sterila ma face sa simt ca folosesc o chestie extrem de sofisticata. Probleme de femeie, ce vrei? Pretul de aproximativ 12 lei pentru 80 ml mi se pare corect si de bun simt!

Produsul e recomandat pentru piele uscata si cu tendinte de ridare. Adica e fix ce imi trebuie, da? Consistenta cremei e potrivita pentru orificiul de dozare micut, nu ma chinui sa scot crema din tub. Ma bucur ca nu e lichida ca o lotiune, nu ma impac cu genul asta de texturi la cremele de maini. I need some heavy duty moisturizer! 


Masata in piele, crema se absoarbe rapid. Pentru cateva secunde lasa senzatia aceea a cremelor cu glicerina, senzatia de "alunecos". Numai ca aceasta e inlocuita rapid de ce cautam toate: o piele fina fina si fericita. Oricat de uscata am avut pielea zilele astea, dupa ce aplicam crema cu lapte de capra vedeam efectele cu ochiul liber. Pielea isi revenea, arata supla, elastica, hranita. Ziceai ca a fost la spa!:)) Si efectul dureaza. Pana imi bag iar mainile in apa o ora, sau pana uit iar sa imi iau manusile si ma plimb la -10 grade. Eu o reaplic frecvent pentru ca sunt dependenta de crema de maini, dar pentru cineva cu o piele normala sigur sunt suficiente doua trei aplicari pe zi. 


Mirosul imi aminteste de copilarie. E miros de...crema de maini. Nu pot explica altfel, dar imi aminteste de crema de maini cu care se dadea bunica cand eram eu mica. Habar nu am ce crema era aceea, dar asta miroase foarte asemanator. E un miros de curat, placut si nicidecum agresiv cu narile sensibile. Imi place sa il simt mult timp. Maini ingrijite si placut mirositoare? Trece-ma pe lista!

Cu convingere o plasez undeva in top 5 creme de maini incercate de mine (si asta e lucru mare ca sunt tare pretentioasa si tare multe am incercat) si v-o recomand cu caldura!

In weekend planuiesc sa va povestesc si despre gelul de dus cumparat pentru Katia mica. Si pot spune ca apetitul meu pentru Ziaja abia a fost deschis! Voi ati incercat ceva produse de la ei? V-ar tenta ceva? In cazul in care atu testat produsele lor, ce anume mi-ati mai recomanda?
 

Share:

14 comentarii

  1. Deci la mine la munci, muuuulta vreme dupa ce nu am mai avut produse Ziaja tot vebeau cucoane sa intrebe de gama asta cu caprita. :D
    Eu am avut crema de corp cu cacao si mi-a placut mult, imi venea sa o halesc. Acum nu mai exista la mine in oras din pacate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am notat crema de corp cu cacao, dar mai dureaza pana termin cele 6 lotiuni, ca sa pot cumpara alta!:))
      Daca iti maiies produsele lor in cale, I mean it, mai incearca chestii!

      Ștergere
  2. Stiam eu ca nu trebuie sa intru sa-ti citesc articolul. Stiammm!
    Vreau si eu! Ce ma fac? ;))
    Sa o folosesti cu placere pana la ultimul strop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Pai ce sa te faci? Te duci la Polisano Pharma cu ochii sticlosi, studiezi vitrina si iei ceva dragut!:))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Atat de tare mi-a placut de la primele utilizari incat nu mi-am putut stapani entuziasmul. Trebuia sa impartasesc parerile!

      Ștergere
  4. :) La Calarasi se afla un magazin de cosmetice unde ai sanse sa gasesti ceea ce nu se afla in alte magazine de profil! Ei bine, aceste produse poloneze au un stand pe cinste acolo!
    Eu folosesc acum o crema contur ochi de la ei, un gel de dus cu lapte de capra, iar Dia are un sampon... Ma declar multumita de ele!
    Hmm, ce amintire extraordinar de placuta mi-ai trezit cu remarcile referitoare la copilarie si la crema bunicii! :D Multumesc!

    Pupici, Deena!
    Ilda
    Lavender Thoughts



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta am in plan sa mai testez si alte chestii, notez pe o listuta toate sugestiile. Greu sa te decizi!:)
      Heheh, ma bucur ca ti-am evocat amintiri frumoase!

      Ștergere
  5. Uite că nu știam de produsele Ziaja. Interesant. Până pot pune eu mâna pe ele mai durează, dar e bine să-mi fac temele din timp. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ajungi in tara musai sa le reperezi si sa incerci cate ceva!

      Ștergere
  6. Nu am fost niciodată atentă la prețurile lor, dar nu știu din ce motive aveam impresia că sunt mai scumpe. E bine de știut că nu-i așa! :)) Și că mai sunt și bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial asa am crezut si eu, dar au niste preturi super prietenoase.De abia astept sa mai scada stocul de cosmetice ca sa mai cumpar niste Ziaja!:))

      Ștergere
  7. nu stiu daca mi-ar placea ambalajul, ma gandesc la momentul in care o sa mai ramane putina crema, cum o sa-l mai trantesc eu sa curga tot din el :D

    RăspundețiȘtergere