La Tentation de Nina

Atunci cand v-am aratat cumparaturile si cadourile lunii ianuarie in articolul acesta, multe dintre voi v-ati aratat interesate de parfumul primit in dar de la prietena mea. Asa ca am incercat sa nu aman prea mult momentul si sa va povestesc cate ceva despre el. Poate va cuceresc detaliile si va duceti sa il mirositi sau chiar sa vi-l faceti cadou in luna martie.

 La Tentation de Nina este una din editiile limitate lansate dupa originalul Nina aparut in 2006. A luat nastere in urma colaborarii dintre parfumierul Oliver Cresp si Vincent Lemains, masterchef al faimoasei cofetarii pariziene Laduree. De ce un masterchef? Pentru ca era musai nevoie de un parfum pe care sa vrei sa il mananci. O data cu lansarea parfumului Laduree a scos pe piata o gama de macarons cu numele Nina. Pe mine treaba asta era destul sa ma cucereasca. Macarons si parfum Nina Ricci? PAI DA-MI!

Aceasta editie s-a vrut a fi o combinatie dintre simtul mirosului si cel al gustului. Desi e dedicata delicioaselor macarons, La Tentation de Nina nu e un dulce copilaresc. Poate fi considerat fratele mai mare si mai matur al originalului Nina Ricci.


Fresh, floral si gurmand in acelasi timp, parfumul acesta nu te poate lasa indiferent. Mirosul evident e de macarons cu dulceata de zmeura, cu cateva picaturi de lamaie si un pic de aroma de trandafir. Cel putin asa spun notele care incep cu insinuari citrice de bergamota si se transforma intr-o inima de zmeura, migdale, lamaie si trandafir bulgaresc. Toate acestea sunt puse in coeziune in mirosul de macaron, temperat de notele finale de vanilie de Bourbon, musk alb si lemn de santal. Parfumul a aparut in ianuarie 2014, ca editie limitata, dar eu inca l-am mai zarit in majoritatea parfumeriilor. 

Pe mine parfumul asta e o adevarata cofetarie, dar nu in modul ingretosator si pueril in care sunt alte surate dulci. Ii simt nota amaruie data de migdale, imbinata armonios cu notele de zmeura (care sunt destul de evidente si amintesc de marul rosu original). Simt clar si vanilia si nota florala de trandafir, dar temperata de celelalte ingrediente. Asta e bine, caci nu sunt mare fan al mirosului de trandafir. Legat de notele citrice, va spun atat. Le veti detecta doar foarte putin, rolul lor fiind mai mult acela pe care il au picaturile de lamaie intr-o crema dulce: acela de a accentua gustul, in cazul nostru de a accentua aroma.

Am vazut ca exista persoane care se plang de persistenta sa. Nu stiu zau de ce, pentru ca pe mine e genul de parfum care rezista de dimineata pana seara. Desigur ca se estompeaza pe parcursul zilei, dar e inca prezent la sfarsitul zilei.

Ambalajul adorabil este desigur un mare plus. Roz intens si auriu, marul interzis, suficient ca sa ne pierdem capul in fata acestei sticlute ... tentante!

Va indemn sa ii acordati o sansa cand il zariti pe rafturile vreunei parfumerii, eu sunt iremediabil cucerita de el si se pare ca si cei din jurul meu la fel, caci am primit complimente de cate ori l-am purtat in ultimele saptamani!



Share:

5 comentarii

  1. trebuie sa-l miros ca sa-mi dau seama daca mi-ar placea sau nu, din notele sale mi se pare cam dulce pentru gusturile mele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am luat de pe aoro si este original . Nici eu nu am probleme cu persistenta, pentru o apa de toaleta isi face treaba mai mult decat m-am astepttat Recomand cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau..vreau..vreau si eu!
    Cred ca ar fi perfect pentru mine pentru a indulci putin atmosfera acestei primaveri nehotarate. :)
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce fain arata, numai sticluta si m-a innebunit ;))

    Te pup

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere