duminică, 15 februarie 2015

Pan that palette update and a winner

Fete frumoase, am zis ca nu o sa fac mai inainte de doua luni update la paleta pe care vreau sa o consum pana la finalul lui 2015. I lied!:)) Nu pot sa ma mai abtin inca doua saptamani pentru ca sunt tare mandra de progresul facut. Si pentru ca in saptamana ce a trecut, bolnava varza fiind m-am machiat numai de doua ori si ma simteam demoralizata. 

Asa ca pentru ridicarea moralului de la pamant, iat-ooooo! Am reusit sa mai ajung la partea metalica la inca doua dintre farduri, iar in nuanta deschisa de roz am sapat binisor fata de cum era la inceputul anului. Ideea e ca zilnic folosesc cel putin un fard din paleta asta, dar combin cu alte farduri din colectia mea, ca sa nu ma plictisesc. In general am incercat sa ma concentrez in fiecare saptamana asupra unei nuante, facand diverse combinatii cu ea. Asa vezi mai repede ceva uzura si te simti mai mandra!



Aaaa o chestie super e ca am inceput sa folosesc des nuanta de negru ca liner, in zilele in care nu am chef sa stau sa trasez linii precise. Pac un pic de fard negru la baza genelor, smudge the hell out of it si arata super ok. Nu se vede in poza ca e folosit, dar credeti-ma, fac ceva progrese si aici.

Can I do it? Nu stiu ce sa zic? Eu as spune da, dar I don't wanna jinx it.

Si pentru ca de fapt azi avem treaba, va anunt si castigatoarea concursului Refan. Am avut 17 inscrieri, iar Random.Org, a ales al 15 comentariu, pe cel al Lacramioarei Baltag. Felicitari Lacramioara, produsele Refan ajung la tine. Astept un semn pe Facebook pana miercuri. Daca nu voi fi contactata de castigatoare pana miercuri seara, voi face o noua extragere.

Va doresc o zi frumoasa frumoasa si o saptamana linistita...fix cum n-o sa fie a mea!:))

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. EEEEEE?Am fost harnica sau am fost harnica?:))

      Ștergere
  2. Nu am multe palete, doar 2-3. Dar totuşi una din ele aş vrea să o termin şi eu mai repede. Poate încep şi eu un proiect de genul :)) Mult noroc, eşti hărnicuţă! Mulţi pupici!

    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate (sau din fericire, nu mai stiu sigur..) am mult mai multe...Multumesc, sper sa reusesc sa devin un om normal in relatia cu produsele de makeup!:))

      Ștergere
  3. Bravooo, bravoo! Ține-o tot așa! Cel puțin pe cele de pe rândul de jos eu zic că o să le dai gata! :D Se vede totuși că te-ai atins și de negru, dar și de cel portocaliu.
    Hai că poți! La anul poate mă bag și eu. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa raman la fel de perseverenta! Sunt chiar curioasa cat de departe pot ajunge!:D

      Ștergere