marți, 3 februarie 2015

Refan anyone?

Carei femei nu ii plac parfumurile? Eu una nu cunosc prea multe exemplare! Si nu, nu ii uit nici pe domnii pasionati de arome, doar am un exemplar din asta in ograda proprie! Adevarul e insa ca nu mereu ne permitem high end, sau ma rog...nu toata lumea isi permite mereu high end. Nasul meu a cunoscut parfumurile de lux de la o varsta tare frageda, fapt care e posibil sa ma fi viciat pe vesnicie! Articolele mele despre parfumuri stau marturie!

Dar de-a lungul anilor nu m-am jenat sa apelez si la companii care vindeau parfumuri bune, la pret de nimic. Stiti exact despre ce vorbesc, acele parfumuri care sunt o replica foarte apropiata a unor parfumuri pe care le iubim dar portofelul nostru nu le mai iubeste! Am avut niste experiente foarte ok, ba la una din genul asta de companii m-am si "inrolat", umbland cu mapa de mostre dupa mine si facand ravagii printre cunoscuti. Fast forward vreo 5 ani si Danka.ro, distribuitori ai produselor Refan imi ofera ocazia sa le incerc produsele! Credeti ca am fost entuziasmata? Nu, serios?:))

Coletul mi-a ajuns rapid, ambalat strasnic in straturi de bule si totul a fost ok. Un pic prea entuziasmata am facut in ziua aia cocktail de mirosuri pana m-a luat durerea de cap si nu mai simteam nimic! Apoi insa am inceput sa le testez cum se cuvine. Un parfum pe zi.


In ordinea numerelor de pe tricou, am luat asa: 146 (replica L'Eau par Kenzo),121 (replica Nina Ricci), 128 (Escada Moon Sparkle) si 246 (replica Aqua by Bvlgari, pentru barbati). Am ales intentionat parfumuri pe care le-am avut de-a lungul anilor, ca sa pot face o comparatie cat mai corecta. De toate aromele astea mi-era tare dor. In plus toate sunt potrivite pentru primavara/vara si eu am ramas cu cam multe parfumuri mai intense in colectie...Acum sunt asigurata.

In primul rand va spun ca mirosul este fidel originalelor. Seamana aproape perfect si doar un nas tare bine antrenat o sa sesizeze mici diferente. Foarte mici. La 128 de exemplu eu una nu reusesc sa vad altceva decat Esacada! Nici o nota diferita! La 121, parca acesta e un picuuut de tot mai fresh. Iar Kenzo mi-a amintit de zile frumoase din "tinerete", acum vreo 10-11 ani cand numai pe el il foloseam. Culmea e ca acum 146 mi-a adancit convingerea ca e o varsta pentru fiecare parfum. Desi imi trezeste inca amintiri, parca nu il mai simt "al meu", "eu". Il simt cumva strain si indepartat, al unui "eu" disparut. Sotul e si el multumit de parfumul lui, numai ca cineva apropiat il tot roaga sa i-l paseze caci el mai are un parfum similar!:)) 

Persistenta e de cursa lunga, pe piele rezista vreo 6 ore cu brio, iar pe haine ohoooo. Puloverul meu a mirosit intens si a doua zi dupa ce am folosit 128. As evita totusi sa il pulverizez pe haine de culoare deschisa, ca sa nu risc sa le patez. E general valabil la parfumuri, cred ca stiti deja! Pulverizate pe piele se simt un pic uleioase, ceea ce e semn bun caci asta le recomanda sa reziste. Eu nu am patit nimic, nu m-au iritat deloc, dar daca stiti ca aveti piele sensibila incercati sa nu aplicati o cantitate prea mare pana nu vedeti exact cum reactionati.


Avem optiunea de a cumpara parfumuri Refan la gramaj de 5 ml, 20 ml, 30 ml and going up. Ca sa va faceti o idee, sticlutele de 20 ml costa 10 lei. Ahmm, da asa am zis si eu!:)) Pana la urma, nu e vorba neaparat despre a nu avea finante, cat despre posibilitatea de a alege ceva calitativ (zau ca sunt, nu va vand gogosi) la un pret mic, avand posibilitatea sa jonglezi cu parfumurile. Poti sa iti schimbi zilnic parfumul la un astfel de pret! Singura mare problema e ca n-o sa mai am pe unde sa depozitez toate parfumelele!

Ambalajul este basic, tocmai pentru ca produsul sa poata fi distribuit la un pret bun. Avem de a face cu sticla matuita, un pulverizator negru cu capac. That's it! Stiu stiu, divele din noi protesteaza impotriva lipsei de artificii de design. Las' ca ne trece cand ne scaldam in arome frumoase! Sa mai zic si ca sticlutele de 20 de ml sunt numai bune de pus in poseta? Si nu, nu curg!

Le recomand! God yes! Daca sunteti curioase dati fuguta la site. Nu o sa va para rau, garantez! Si stati pe aproape pentru ca aud eu ca ar urma o surpriza pentru voi peste vreo saptamana!:) Aaa, da, mai am pregatit un review pentru cateva produse de ingrijire de la ei. Multe bunatati pe aici!

17 comentarii:

  1. Mi-ai dat de lucru:)) O intrebare am, cum iti dai seama care parfum e replica carui original, compari notele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da un search pe Google dupa "Lista parfumuri Refan" si o sa iti apara corespondentele.

      Ștergere
  2. Buna!M-am uitat pe site si am vazut ca pentru comenzile mai mici de 100 de lei,taxa de transport este de 24 lei :(,ceea ce mi se pare un dezavantaj.Pot comanda si prin posta,taxa fiind in jur de 10 lei ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate momentan exista doar optiunea prin curier, am zis si eu ca asta poate fi un dezavantaj.:(

      Ștergere
    2. Pe site scrie ca tariful este acelasi si pentru curier rapid si pentru Posta Romana, singura diferenta dintre acestea fiind ca timpul de livrare este mai mic prin curier rapid, plus ca firma ofera plata rambus si sunt sigur ca sunt implicate niste costuri si aici.

      Ștergere
  3. Am avut un "Coco Mademoiselle" Refan si jur cu mana pe fundita ca mirosea identic si chiar mai puternic. Deci eu clar as lua de la ei daca nu as avea atatea de consumat. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mdap, they are kinda great!:) Ehh, dupa ce consumi stii ce ai de facut!:))

      Ștergere
  4. Of doamne ce mi-ai facut!
    Vreau, vreau, vreauuuu! ;))
    Pupicius si sa le folosesti cu drag si spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma tenteaza raaau! :D

    Kisses,

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti iei ceva sa imi spui ce impresie iti fac!:)

      Ștergere
  6. Va rog invatati.ma si pe mine unde sa ma uit ca sa vad carui parfum celebru ii corespunde numarul refan.
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus un pic mai sus Roxanne, cauta listuta cu corespondentele parfumurilor Refan. Apare imediat la un search pe Google.

      Ștergere
  7. http://parfumuri-refan-inscrieri.blogspot.ro/p/lista-parfumuri.html
    Am gasit lista aceasta cu corespondenta parfumurilor Refan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yup! Dupa asta am ales si eu codurile pe care le-am vrut!:)

      Ștergere
  8. cam scump transportul, dar zau ca m-ar tenta multe de acolo, inclusiv creme si geluri de dus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te cuplezi cu mai multe persoane nu ar fi chiar grav!

      Ștergere