marți, 22 februarie 2011

Are you a bookworm?

Cineva, nici nu mai stiu cine (shame on me) m-a taguit acum multa vreme. Ma stiti, cu tag-urile sunt si mai lenesa decat cu restul postarilor. Iata-ma spasita, venita sa imi reabilitez imaginea:P
Culmea e ca tag-ul asta e pe sufletul meu. Cine ma cunoaste stie ca sunt un bookworm at heart!!De cand am invatat sa citesc oricine m-a vazut citind in orice conditii. Pierzand nopti cu vreo carte pe care n-o puteam lasa din mana, stand in autobuz sau in metrou cu sufletul la gura sa apuc sa termin randul inainte sa trebuiasca sa cobor. No really, in generala si liceu eram considerata cam geeky din cauza asta, dar nu prea imi pasa. Si acum citesc de cate ori am ocazia si mi-e ciuda ca oboseala isi spune cuvantul si nu mai apuc sa devorez zeci de carti in cateva luni. Pe lista mea de "wishful thinking" pentru Anul Nou mi-am propus sa reincep sa citesc, sa imi fac timp pentru asta. Si e asa bineeeeeee....Pacat ca viata e asa scurta si multe carti bune vor ramane necitite.

But enough of my mumbo jumbo. Let the tag begin!!!:))



1. Ce carti ai citit anul trecut?
Anul trecut, fiind cu burta la gura si fara prea mari sanse de activitati de orice fel m-am refugiat in Internet si citit. Asa ca sincer nu cred ca pot face o lista...am citit la greu. Sa incerc cateva:Castelul palarierului de Cronin, La rasarit de Eden-Steinbeck, Femeia in alb- Wilkie Collins, nspe politiste ca se digerau iute.....nspe altele, dar stau prost cu memoria:))Aaaa da, plus citit si recitit carti de suflet. Am boala asta si ma detest pentru ea ca pierd timp intr-un fel cu recititul...

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
In momentul acesta recitesc (told u I am weird like that) "Cel mai iubit dintre pamanteni" a lui Marin Preda, una dintre cartile pe care le ador!!

4. Care este cartea ta preferata?
Nu cred ca am asa ceva..As putea eventual sa incerc sa fac un top, dar si asta e dureros. "Cel mai iubit dintre pamanteni", "La Medeleni", "Panza de paianjen", "La rasarit de Eden", "Lorelei"......nu, n-are rost, ma opresc. Nu am carte preferata!!

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Hhhhhmmm. Aici e o problema. Eu cartile care nu m-au "atins" le uit repede. Pot sa fac o categorie si sa spun ca rar imi par interesante cartile de calatorii (gen descrieri de expeditii si alte cele) si SF-urile. I hate SF-uri. Nu dati cu rosii iubitori ai genului.

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Nu imi pun muzica atunci cand citesc. Insa m-am aflat in situatia de a citi pe fond sonor extrem de divers (a se vedea autobuz, metrou and stuff). Prefer linistea, dar daca nu e sa fie, se intampla!!

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Ce are asta cu cartile???Ehhhh sa raspund. Nu am nici o treaba cu jocurile...Rar ma apuca cate o nebunie de o zi doua si mai fac cate un joculet cretinel de copii mici.

8. Care este filmul tau preferat?
Nici aici nu cred ca pot sa ma rezum la unul. O sa spun "Pay it forward", desi sunt multe altele!(Sau sa spun "The Notebook"???Tag-ul asta ma enerveaza!!:)))

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Recunosc cu rusine ca in ultima vreme am dat mai iute bani pe farduri. Am insa o scuza. Posed o biblioteca (a mea si a parintilor cu peste 4000 de volume-si nu, nu e exagerare) asa ca deocamdata am reading material. Simt uneori nevoia sa mai investesc in carti "actuale", dar imi spun ca ...."mai incolo"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu