miercuri, 9 februarie 2011

My spring go-to look

Cum vine primavara cum vreau culoare!!Si de obcei port ceva in genul asta. In 5 minute e gata look-ul si eu zic ca arata foarte dragut. Sunt modesta, stiu!!Ce ziceti??Eu ma topesc dupa culori si abia astept sa ma bucur iar de machiaje vesele!!












Observati ce fata cuminte sunt si ca postez la greu, da??Vreau sa ma pun la adapost de furia multimilor in caz ca o sa am iar o perioada de "decadere":))

P.S:Ma paste o pardalnica de raceala!!Bleaaaah!!

Pupici pastelati de la mine.Fara virusii aferenti

15 comentarii:

  1. imi placeeeeeeeee
    :* ce draguta esti:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Denisa!!Esti tu draguta ca zici ca sunt draguta:)):*

    RăspundețiȘtergere
  3. place place....esti foarte dragutza mamicuto :)

    RăspundețiȘtergere
  4. complet de acord cu tine...abia astept sa vina varaa, sa ma impopotonez cu toate culorile lumii :). nu de alta, dar vara trecuta eram gravida si nema machiaj colorat, sa nu fac rau bubulinei :((

    RăspundețiȘtergere
  5. nu era necesar a pui titlu, se intelegea din look...so...gr8 job, love it :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu vreau cat mai multe culoooori :x :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ai tag. de la mine. :*

    mumoasa spoiala colorata!!! abia astept vara!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce vesel e machiajul! Vreau si eu!
    Si ce mami draguta! Vreau si eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc tuturor!!Claudia si eu in vara eram graviduta dar tot m-am machiat!!A fost singura chestie posibil nociva facuta:(Mi-a zis medicul ca e ok, am avut grija la alimentatie si la toate cele dar fara machiaj eram pustie:))
    Inseamna ca Bubulina ta si Buburuza mea sunt apropiate de varsta:P
    Sunteti toate niste dragute si vad ca toate suntem pasionate de culori:D
    Whisper so funny:D:DDaca vrei sa fiu mami a ta no problem:P:))
    Anais, am vazut , execut cat de curand:*

    RăspundețiȘtergere
  10. of, si eu eram asa pleostita fara machiaj :| dar cum al meu sot era si al meu medic...a trebuit sa indur, altfel cred ca imi arunca toata cutia cu make-up :((!bubulina mea are 6 luni...a ta din ce mai citeam eu e mai micutza.oricum...sa-ti traiasca :)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti atata de frumusica!!! ai o inocenta de copil.. arati de 16 ani, pe bune! Te felicit pentru toate realizarile, esti demna de tot respectul meu. Ti-am citit blogul cap coada, ai un stil de a scrie ce ma relaxeaza. :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Claudia asa se explica:))Da, a mea face 5 luni imediat:)Sa fie sanatoasa si pitica ta si mamica:*

    Ionny multumesc din suflet pentru complimente.:*Legat de 16 ani...da, mi s-a spus des chestia asta. Cand eram cu burta mare ma privea lumea cam stramb:))

    RăspundețiȘtergere
  13. ce colorat e...imi place..imi plac machiajele colorate, ai adus putina primavara...

    RăspundețiȘtergere