marți, 8 februarie 2011

Glicerina citrica de la Farmec

Cam cu intarziere incep seria review-urilor la favoritele de luna trecuta. Ohh well, better late than never, right??

Asadar I give u the wonderful, glicerina citrica:D Ce urmeaza e o poveste despre parerea mea legata de produs, nu e neaparat un review in lege. Daca vreti review documentat ca lumea ia luati de cititi aici, la Julie, de unde am aflat si eu intaiasi data pentru prima oara de minunea asta in sticla ca de Helas:))

Sa va spun. Unde stam noi acum apa e nu dura ci FOARTE DURA. Si chestia asta se reflecta pe mainile mele. Niciodata nu am stiut ce sunt alea maini crapate pana la sange. Ei...acum stiu!!E nasol rau!!Pielea de pe maini arata ca la babe, fiecare miscare a mainilor face sa plesneasca pielea pe undeva si sa curga sange.Si da, m-am dat cu 7523487235632 creme de 8275894365843659438349 ori pe zi, dar nothin'!!Si da, spal vasele cu manusi, fac curatenie in bai si bucatarie cu manusi dar ce te faci ca pitica are hainute d-alea sensibilioase de nu le poti spala decat de mana, ca la masina se strica>???Si ce te faci ca la ea te duci numai spalata pe maini ceea ce inseamna de 75462 ori pe zi??Atunci nu merge cu manusi!!

Citisem review-ul la minunea asta la drga de Julie, pe vremea cand nu aveam probleme.Apoi mi-a mai recomandat-o o prietena si am zis la naiba, ce am de pierdut??5 lei 50??Asa ca am inhatat-o din DM. O mai gasiti si in plafare si alte colturi obscure:))Si daca aveti noroc o gasiti si in monumentele capitalismului:super /hiper/mega whateva marketuri!!:))






Prima impresie??Sticla de Helas:))Stiti ce e ala da??E chestia aia de "lamaie", de fapt chimicale incapsulate:)) care se gasea pe toate drumurile cand eram eu mica. Nu ma intrebati exact la ce folosea, dar eu mare amatoare de acrituri si atunci ca si acum beam chestia aia si mama urla la mine:))Asa ca mi-a trezit amintiri sticla, arata aproape identic. A doua impresie...si miroase a helas, sau a detergent de vase...sau de wc,....depinde:))Asta nu e bine. Eu am zis asta e, trecem peste miros, dar uneori ma deranjeaza!!

Cum se prezinta potiunea magica??E o chestie lichida si transparenta ca apa doooh. Numai ca e mult mai buna ca apa. Nu, nu de baut e buna...U get the point. Se maseaza zdravan pe pielea umeda si tadaaaaaa u get quite soft hands. La pielea mea distrusa a usturat al naibii de tare. Noroc ca eram in baie ca daca nu....Va avertizez ca daca aveti probleme la fel de nasoale ca mine nu face chiar minuni. Cred ca numai o schimbare de piele (sau de apa...domiciliu) m-ar mai salva pe mine, but still, e o mareeee imbunatatire. Cu cremele de 15 neamuri puteam sa ma dau mult si bine ca tot degeaba. Ideea la glicerina e ca trebuie MUSAI masata BINEEEE si pe pielea UMEDA. Va explica Julie de ce....prea multa chimie pt mine:)). Daca o sa incercati sa va dati pe pielea uscata o sa ziceti ca e vax. La banii astia isi face treaba super si cred ca perseverand e posibil sa obtin maini de baba de 60 de ani in loc de baba de 80 de ani:D

Ce nu imi place. Sticla de helas=))-man u've got an obssesion!!! are gaurica:)) cam mare. Si daca nu ai grija o sa te trezesti cu o tona de chestie din aia in palma. Si nu intra chiar repede in piele. Trebuie sa o pun in alt recipient dar inca nu am gasit unul potrivit. Ce mai e neplacut ca ramai cu o senzatie asa...nu stiu daca de gras neaparat, dar efectiv cand atingi mainile cu ceva se zbarleste parul pe tine:))Si senzatia asta dureaza cateva minute bune.

Eu i-am mai descoperit o intrebuintare inventiva cum sunt:))Am aplicat-o si pe talpile umede:D:D si face foarte bine. Nu am mai obtinut calcaie atat de moi nici dupa scrubuiala zdravana si hidratare cu creme puternice si sosete peste:D U should try it..

Asadar si prin urmare..MEGA recomand. Sincer chiar nu aveti ce sa regretati la banii astia!!

Nu va pun poze cu mainile mele before and after ca nu sunt relevante deloc. Oricum sunt sigura ca la cineva cu mai putine probleme functioneaza muuult mai bine....ma repet deja:))

Ne auzim imediat cu EOTD...si posibil diseara cu inca un review..sau posibil nu:))

Kisses and Helas from Deena=))

5 comentarii:

  1. ah sis' pai esti bine, eu o folosesc e post de lotiune de corp :))
    bine ca dispare repede mirosul ca altfel nu era ok, dar hidrateaza pielea mai ceva ca cea mai scumpa lotiune de corp :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de review. Eu nu am probleme cu mainile si nu m avut niciodata, dar la banii astia o sa o iau sa o folosesc pt. calcaie. Sper sa functioneze si la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Simo pe buneee???Mi-a trecut si mie prin cap, dar cu pielea pe corp nu am probleme reale:))Se rezolva cu lotiuni and stuff. Si plus ca avand si ceva alcool prefer sa nu..Nu ca parabenii din lotiunile mele ar fi mai buni:P

    Coconut cu mare placere. E bine ca n-ai avut probleme, nici eu nu aveam, dar cum spuneam, s-au adunat mai multi factori si nah, am ajuns la dezastru:))

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi se ususca pielea de la frig de nu-i adeavrat...si maia les pe picioare..zici ca sunt brontozaur. se rezolva cu lotiuni hidratante, ulei de bebe si glicerina :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de nociva e "helas" asta? Are efecte ciudate (gen to good to be true): "hidrateaza" instant, patrunde "profund" in piele, efect de durata..in cazul meu - mi-a inmuiat pielea, prima data cand m-am dat, asa de tare ca nu mi-a mai citit amprenta..si am afara in fata firmei pana a venit careva sa ma deschida). Plus ca se si simte ciudat dupa aplicare...

    RăspundețiȘtergere